jozlynnhanania jozlynnhanania

3557 posts   2734455 followers   440 followings

Johan & Ozlynn  Papa n mama kpd Ariq, Sodiq, Haziq dan Chantiq Suka ketenangan bkn perbalahan Follow twitter @joherajohera

https://www.youtube.com/channel/UCAGHeAXfoREF6Uncg9MYF5w

Pesanan dari papa utk seluruh umat islam yg di kasihi Allah.. terutama mak2 kita yg suka memasak.. bapak2 yg bwk anak2 g bazaar ramadhooooon.. beli yg nak makan saja.. 😘😘. #Repost @zonlawak (@get_repost)
・・・
#GempakWei : Sesungguhnya syaitan itu musuh yang nyata.." Korang dah dengar ke apa @jozlynnhanania nak pesan sempena kedatangan bulan Ramadan ni? Moga kita mendapat keberkatan Ramadan tahun ini. Amin.
.
#KosongKosong #DariHati #janganmarahhhhhhaaaaaaa #bendabolehbwkbincang

Perasaan aku bila tgk gambar nih.... mcm nak kahak2 kan sekor2 🀣🀣🀣 @taukejambu @acheykintangkintung @beto_kusyairy @kazar35 @zizannin @thejozheart @thejozheartsg #terbalikraya @jwhsdnbhd #taukemukamcmtawil

Yang mane satu pilihan di hati.. #Repost @emmsandverxa (@get_repost)
・・・
11 colors yg available utk preorder
.
Kurung Pahang & Kurta (11 colors)
Kurung Moden & Kurta (11 colors)
Kebarung & Kurta (11 colors)
.
1) Black Beauty
2) Royal Blue
3) Raisin (Purple)
4) Rose Gold
5) Custard (Light Yellow)
6) Lilac
7) Mint (Mint Green)
8) Rasberry Rippel (Red)
9) Lavender
10) Hydro Teal (Green)
11) Pink Lemonade

Jgn lupa saksikan konsert 4 diva dlm #terbalikraya @marshamilan @sherry_alhadad @ani_maiyuni

Terima kasih yg x terhingga buat en anuar #ayerkerohcountryresort termasuk chef dan staff2 sudi jamu kami dgn makanan yg sedap2 belaka dan melayan kerenah kami sepanjang seminggu kami bertapa di hotel korg.. tiada kata2 yg lebih indah dpt kami @jwhsdnbhd luahkan selain doa semoga kalian diberikan kesihatan yg baik, diberikan rezeki yg meluas dan berjaya dlm kerjaya kalian amin... terlebih terkurang mintak halal yek.. ada rezeki utk raya aidiladha kami serang hotel korg lagikkkk 😝😝❀️❀️❀️❀️

Kasih syg persahabatan kami sampai ke tua... InsyaAllah... nek Lynn bersama atok Jo.. atok @beto_kusyairy atok @acheykintangkintung atok @zizannin 😘 @jwhsdnbhd #terbalikraya

Bila atok Jo dan nek Lynn beraya dgn anak cucu cicit.. riuh satu kampung... tah apa kejadian dia ekkkk??? Jgn lupa follow ig @jwhsdnbhd utk tau cite selanjutnya yek.. #terbalikraya

Selalu kita akan dgr anak derhaka... nih abah den derhaka yek.. dlm dia dok puji2 aku rupanya nih keje dia... abah.. @jinggo_jspictures kaki buli... nasib baik mummy @sheilarusly_jspictures x tau.. kalau x mau mummy libas abah ngan rotan buluh uwan.. 😝😝😝 kita dok buat cite sedih dia dok buat drama komedi lak.. #terhentinyadoa

Kat mane saje @gaiainnerbeautypowderofficial hahahahaha sape makan GAIA bukan je sihat... malah boleh dapat bisep mcm bini aku.. hahahahaha bisep nak lawan bisep datuk lee chong wei... hahahaha #hackigmama #biseppower #gaiagaiagaia

Muka tepanjat sb ada org panggil kita fatah aminπŸ€£πŸ€” #patahtumbuhilangberganti #patahhati #patahghiukkokataaku #heroseorangcinderela

Ini di antara pemain2 #terbalikraya .. mampuiiiiihhhhhhh kami kt setπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Most Popular Instagram Hashtags