izzulewandowski izzulewandowski

91 posts   6515 followers   557 followings

KANE⚽️  18❄/Malaysian🚭 DM Me for paidreview👌

https://youtu.be/cVyhLvZPM2c

Siap jugak projek kayu tadi 😌

Jika anda kurang bergaya tapi anda cuba nak pakai pakaian yang bergaya tapi anda tak yakin,jangan risau @stail.seratus boleh menyakinkan anda semua💯

Raya dah habis geng😌

Bukan mudah nak jadi captain ni,orang lain fikir captain ni senang je tapi salah,peranan captain ni lagi penting

Bukan mudah nak jadi yang terbaik untuk pasukan,tanpa usaha terbaik tu tak akan datang bergolek macam ayam golek @sembangbola #football#neymar#kane#freekick#sembangbolafreestyle#sembangbolafreekickpower

Morning

Dapnye laksa😂 @nrafanin

Most Popular Instagram Hashtags