izzueislam izzueislam

4,744 posts   2,443,833 followers   158 followings

i z z u e i s l a m  Contact : iianenterprise@yahoo.com Youtube : izzueislamTV New Single : #MyCityIzzueIslam KHR AVI Ambassador @khr_avi Shopee 9.9 Super Shopping Day

Sapa layan jihan show semlm angkat tangan πŸ™‹β€β™€οΈ

Power abang zamani buat #MainAnginChallenge 😱 Korang boleh buat?? 😏
.
@zamanislam_official @official.forteen
.
πŸ‘• from @izzuexclusive
πŸ“Ί subscribe youtube izzueislamTV

Serius mencabar lagu ni! 😬
.
πŸ‘• by @izzuexclusive
#SaluruhCinta

Di taman yg satu, kita hanya hamba. Disebalik kabus intinya bersinar ✨ awak tgh buat ape tu? Bz ke? Takkan xleh nak HAI kat oppa sekejap kot? 😜
.
Suci Dalam Debu
🎼 @adamarminkhan @josef.amat @ryandeedat @faizaluzir
✍️ @shaim.jauhari_mua
πŸ‘” @izzuexclusive
πŸ‘• @leatherjacket.co
🎧 @ezd_acoustic_my
πŸ‘ž @clarksshoes #ClarksForLife
πŸ“Έ @petchmono
β™₯️ @awinnurin
.
#Forteen
#ForteenGV5
#SuciDalamDebu
#ApaLagiKauMahu

Terima Kasih semua atas komen2 yg hebat & membina. Insyaallah izzue akan perbaiki lagi vokal izzue yg lemah ni πŸ™πŸΌ papepon jgn serius sgt, gosoklah gigi dulu! 😁
.
Thank you sayang @awinnurin jd tulang belakang ai 😘
Thanks @adamarminkhan @josef.amat @ryandeedat @faizaluzir for awesome arrangement!
Thank you @shaim.jauhari_mua for the kacaks makeup!
@izzuexclusive for the shirt
@leatherjacket.co for the nice jacket
@ezd_acoustic_my for earmon
& our awesome kicks by @clarksshoes #ClarksForLife
Photo diambil oleh @petchmono
.
#ForteenGV5 #Forteen
#SuciDalamDebu #GoGoGoGosok
@aurawhitetoothpastehq

Membesar dgn lagu2 beliau πŸ˜” Semoga tenang disana bang. Al-fatihah. #SaleemIklim #Legend #SuciDalamDebu

Sajelah sebelum tidur kene belanja bideo kekacakan oppa ni. Ngeh ngehh gurau je. Tu izzue ada spray perfume dunhill β€œCentury” yg baru. Sampai tak bau dia kat sana? Nujum pak belalang cakap kalau tak bau pendek umur! 😏 #dunhillcentury #dunhillfragrances

biasa org duet nyanyi,kita #bigmactiktok challenge.Nak win total prizes worth RM20k? cabar ngan izzue! Cuba la kalau berani πŸ˜πŸ”

Quran Tag. Bila dah tahu cara lagi mudah untuk diamalkan. Alhamdulillah. @naurashares

gaponamo pickup line lagutu pokmeer? 🀣 korang kene tgk mlm ni kul 11.00 malam ok! #cctvria #forteen @official.forteen
.
πŸ‘• @izzuexclusive

Baru kejap tadi oppa kat event launching perfume baru @alfreddunhill CENTURY. Baik bossku bau dia πŸ‘πŸ½ #dunhillcentury #dunhillfragrances
.
πŸ‘• : @izzuexclusive

Termenung tak semestinya mengelamun. Kadang2 sbb teringat kecomelan awak tu πŸ™ˆ #OppaCubaJer
.
🎼 @adamarminkhan @josef.amat @ryandeedat
πŸ‘Ÿ @reebokmalaysia
πŸ‘• @neonate.company
🎧 @ezd_acoustic_my
✍️ @shaim.jauhari_mua
πŸ“Έ @fsstudios_

Most Popular Instagram Hashtags