[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

ijaomar ijaomar

1877 posts   2138 followers   1523 followings

Nurul Izzah Omar  @qifadamha's another half ❀️

Hari ni ada org ikut ibu work. Aariz demam sikit hari ni, selesema & batuk. Kena neb everyday sampai esok kat Dr. Lee. Cepat sihat sayang ibu. Nak raya ni...

Sayang dua2 ni. ❀️πŸ‘ͺ

It's Fri-yay. Hello long weekend! πŸ˜„

Acara tahunan sejak 3 tahun lepas. Dah tak attach dgn KPM pun, exboss masih jemput majlis buka puasa. Tahun pertama single, tahun kedua berdua, tahun ketiga dah bertiga. Kalau dah bertiga tu phm2 la, tgk jela muka budak baju hijau tu, dah kemek seribu dah! Haha. Thank you Dato', Datin & geng KPM for inviting. ❀️

Rehatlah sepuasnya, sayang @syahid_bintangsyurga πŸ’”

Harini nak pau Ayah..

Ha minum sampai muntah. Jgn gaduh2! πŸ˜…πŸ˜†

Ibu tak tau nak gelak ke nak nangis. Cpt sgt besar anak ibu ni. Ibu keluar nak g keje tgk dia da main basikal ngan nenek. πŸ˜‚πŸ€£

The cousins.

Alhamdulillah, berkhidmat tak sampai 2 bulan pun dpt hadiah. Mekasih warga BSIB PPj. Jasamu semua ku kenang. πŸ™πŸΌ

My son-shine, the one who made me a mother. Happy mother's day to me!

Selamat pengantin baru Zetty & husband. Selamat bercinta hingga ke syurga. Pengantin glowing sgt. Cantik! 😍❀️

Most Popular Instagram Hashtags