ielajalil ielajalil

123 posts   944 followers   1,283 followings

🌹 Norfazila Ab Jalil 

19 June.
Terima kasih Allah
Terima kasih Mak ayah
Terima kasih Suami

Doakan dak ila istiqomah dalam segala hal, doakan dak ila solehah dunia akhirat. Amin.
Welcome to β€˜hakak teti’ dak ila. 😌.

Selamat hari raya.
Raya ke4 baru dapat bersosial πŸ€—

Selamat hari lahir anak. Moga dberikan kesihatan yang berpanjangan dan jadi anak yang soleh. 😘

Semua kemain excited lagi. asal aku sorang je xdak feel ni.

Malam santai anak muda. No hakak teti mlm ni. Adik2 kat umah, abg jage 😘.

Congrats sayang πŸ†
#senamrobiknegerimelaka
#SKSimpangEmpat

Gud luck kak cha.

Leave that we love for a loved one.
May Allah ease everything, In shaa Allah.πŸ’•
#8years
#bawangholland

15 October.
Semua yang baik2 mama doakan untuk kakak. Selamat Hari Lahir yang ke 5 Raisha Nur Delisha.
Membesarlah dengan sihat dan cerdik dunya wal akhirah.
Doakan puteri sulung kami menjadi wanita solehah. In shaa Allah. Amin.

friendship is not a big things, it's a million little things.
Thanks SAHABAT

Assalamualaikum.
Malam ni rest lame sket, cuti satu malam gulung popia. Lurus2 pinggang, mane tau dapat lak pinggang sajat sok 😜. Anak due ni urat ngengade,duduk lama sikit dah ngajuk. Mane tak ea tahun depan nak masuk darjah tige kan.
Sebelum nak lelap nengok mek nana ni pakai lipstick combine warne #honeybee #honeylatte. sweet2 gula pasir, cantik kan.
Cukup la untuk malam ni. Selamat malam ☺️. #SNDLipstick
#agentMelaka

Most Popular Instagram Hashtags