ielajalil ielajalil

97 posts   722 followers   954 followings

๐ŸŒน Norfazila Ab Jalil  ๐ŸŒบ stokis NanaRayyan Hijabs Melaka ๐Ÿ’„Authorised agent SND lipstick by Siti Nordiana ๐Ÿ“ฎSeluruh ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ ๐Ÿš˜ COD ->Alor Gajah | Tampin | Lubuk China | Masjid Tanah

http://m.facebook.com/EilaJalil/

Dengan bff till jannah ha ๐Ÿ’‘
Dingin an perut yg xbape nak ponoh nia. untung2 salji turun ๐ŸŒจ
Kenyang sari songah ๐Ÿ˜œ.

Amin
Amin
Amin

Salam leff merah โค๏ธ pagi2 bute๐Ÿ˜‰. SND lipstick ๐Ÿ’„

Tak lekit, ringan, senang nak bersihkan. .
.
Color dah cantik tahap menara KLCC
.
.
Kalau pakai.... toksah kate la mcm puteri sejinjang turun beli belah. .
.
RM49/piece
RM100/2 pcs inc postage n gift ๐Ÿ˜. Wasap 0192810035

Saya percaya dengan rezeki Allah.
Semoga istiqomah

Salam Jumaat ๐Ÿ˜‰

Lanje satu bidio dak nana. .
.
ready stock ๐Ÿ’„
.
.
0192810035
.
.
#honeybee
#honeylatte

Ready stock, color pasti tak kerut dahi ๐Ÿ’‹๐Ÿ’„. www.wasap.my/60192810035

COD area berhampiran
POS seluruh ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ
Free gift
#sndlipstickMelaka
#lipmatte
#honeybeehoneylatte

Part of #sndlipstick ๐Ÿ’„
Color hot ni ๐Ÿ˜ฑ. www.wasap.my/60192810035

#sndlipstickMelaka
#sitinordiana
#mattelipstick
#honeymatte

Behind the scene ๐Ÿ’„๐Ÿ’‹
#sndlipstickMelaka
#honeybeehoneylatte

Bersihkan hati, cantik boleh ikat tepi,org ade bini, jgn la dok dekat lagi.
Osah ea si pipah.
____________________________________

Dah jom layan #sndlipstick yg ohcem tu. Kompem tak nyesal. ๐Ÿค—

#sndlipstickMelaka
#sitinordiana
#mattelipcream
#mattelipstick
#honeybeehoneylatte

Assalamualaikum ๐ŸŒน

Hai gojes ๐Ÿ˜‰. Jom cantik kan bibir dengan #sndlipstick .Klu ade en #man nak bg ๐ŸŽ kat isteri ke tunang ke boleh la risik2, confirm syg tu senyum tak yah pakse punye.
www.wasap.my/60192810035

#sndlipstickMelaka
#lipstickmattebest

Boleh la dari xdok.Durian jugak.
#durianheng
#mabukdurian
#sndlipstickMelaka ๐Ÿ™Š

Selamat pagi sahabat ๐ŸŒน๐ŸŒน Semoga seberkas #cahaya ilahi menyinari di pagi ini.. ketahuilah, hati orang yang pandai adalah yang mampu menjaga aib saudara nya sendiri.. salam jumaat, semoga hari ini hari keberuntungan kita.
#nanarayyanhijabs
#sndlipstickMelaka
#istiqomah

Most Popular Instagram Hashtags