[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

iamcikmia iamcikmia

1038 posts   5695 followers   316 followings

Mia Ahmad💐  ➡Life Like A Camera. Focus On Whats Important & Capture The Good Times.😸🙈🙊😎👯👭👫💏 ➡Really💝MyLife.Thank You Allah❗

https://youtu.be/NWyCjRVdp38

Apa beza awak dengan warna hitam?
Takde beza sebab dua2 menawan hati saya😍.
#bilamiabuatpickupline
.
📸 @amman_spark

Hi semua. Account @therealmiasara disabled. Mohon kepada semua fans club Mia Sara untuk share post ni ya. Bantuan anda sangat kami hargai. Thank you😊. *Banyak sangat nak kena tag, siapa yang takde tu jangan kecik hati ye.
@therealmiasara_diamond_
@miasaranasuha_cute
@therealmiasara_123
@miasaranasuha_lover
@miasaranasuha_snow
@fansmiasara_
@miasaranasuha_cute
@miasara_meow
@_therealmiasara_
@miasaranasuha_smile
@miasara_pretty
@miasaranasuha_goodgirl
@miasaranasuha_style
@kenetukar_username
@miasara_love_
@miasaranasuha_dream
@miasaranasuha_good
@miasarasparkly .

Apa beza awak dengan vacum?
Vacum sedut habuk, tapi awak dah sedut hati saya 💜
.
Special thanks to :
Make up & dais @tripleatouch
Henna @nanahennadesign
Fake nails @nailsandclaws
Rings @amman_spark 💜
#weddingindonesia #pelamin #henna #tunang #nikah #weddingmakeup #weddingmalaysia #hantaran

Apa beza awak dengan air bateri?
Air bateri hidup kan kereta, tapi awak hidupkan cinta kita😍.
.
Special thanks to @muqueracreative
#MiAmmanEDay

Apa beza awak dengan kasut.? Kasut di kaki tapi awak selamanya di hati!

Apa beza awak dengan komputer?
Komputer boleh simpan semua data, tapi awak, boleh simpan hati saya😊

Apa beza awak dengan besi kat sini?
Besi untuk bina muscle saya tapi awak, saya angkat duduk terus ke hati saya.

Awak tahu tak beza awak dengan loji? Takde beza sebab masing2 bau taik😊
.
Tak payah lah sebok pasal kain saya. Kain awak tu terkoyak rabak, tak sedar ke😅 .
Tak perlu nak menghina. Diri sendiri pon tak sempurna mana😊

Saya harap, nama saya selalu dalam setiap doa awak😊
.
📸@ilah83

Apa beza awak dengan magnet.?
Magnet melekat pada benda. Tapi awak melekat dalam hati saya. .
📸@therealmiasara

Apa beza emas dengan hati awak?
Emas milik semua orang, tapi hati awak milik saya sorang. Ciyahh! .
📸@ernieqaseh

Apa beza awak dengan layang-layang?
Layang-layang diikat dengan tali, tapi awak diikat dengan hati!.
.
📸@haslianamk

Most Popular Instagram Hashtags