iamcikmia iamcikmia

1019 posts   4496 followers   317 followings

Mia Ahmad💐  ➡Life Like A Camera. Focus On Whats Important & Capture The Good Times.😸🙈🙊😎👯👭👫💏 ➡Really💝MyLife.Thank You Allah❗

http://www.facebook.com/mia.ahmad.89

Awak tahu apa beza awak dengan kelip-kelip? Kelip-kelip tumpuan orang. Tapi awak, tumpuan saya😊
.
📸@haslianamk

Banyak2 bahasa, satu je saya nak belajar. Saya nak belajar bahasa cinta kita😊
.
📸@amman_spark
#megatalianna

Hi dusty. Jumpa besok okay😘
.
📸@aiieenn_

Jauh mana awak berjalan saya harap ia tetap terus ke hati saya😊
.
📸@aqilhzzq

Banyak-banyak air, air apa yang awak suka? Kalau saya, saya suka air muka awak yang tenang bila nampak saya 😊 .
📸@syazwannahmad
#anugerahaidilfitribycreacion

Bila bf kau sedaya-upaya nak raya bersama tahun ni jugak! Hahahahaaha terharu betul😂

Apa beza awak dengan pelangi? Takde beza, sebab dua-dua mampu indahkan hari-hari saya. .
📸@syazwannahmad

Alhamdulillah, tahun lepas seorang tahun ni berdua. Bila pulak bertiga?
Tegarnya dedi biarkan kita raya berdua😢 #prayformiarayabertiga.

SHRA MZ&B
Salam 0-0 kepada sesiapa yang aku TerrMengumpat TerrBahan atau Terrhutang ya. Semoga dengan halalkan hutang2 tu rezeki korang semakin luas. Amin!
Cheers! .
📸@whonney

Lain macam pulak hadiah birthday tahun ni. Thank you ayangg😙 Nama dia dusty. Tu bukan muka menyampah tau. Tapi muka sebak sebab dapat owner baru. 😂
.
📸@amman_spark

Apa beza awak dengan air sejuk bulan2 puasa ni? Takde beza, sebab dua2 menyegarkan saya😍
.
📸@amman_spark

Awak suka warna apa?
Kalau saya, saya suka..... Awak warnai hidup saya😉
Salam 25 Ramadhon.

Most Popular Instagram Hashtags