[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

gunnellackberg gunnellackberg

572 posts   4338 followers   179 followings

Gunnel

Mitt barnbarn Charlie har ringt mig och bett mig göra reklam för en grej som Charlie och Felix startat Så jag vill uppmana Er att gå in och följa detta konto på musical.ly.De heter charlie och felix Jag måste säga att jag förstår inte hur det går till men fått instruktioner av dem Vad gör man inte för ett barnbarn 😂❤️❤️

Längtar illbattingarnas till London och det här gänget Vi är här på väg ned med hissen för att åka och äta middag på Ccamillas favorit resturang det var en fantastisk middag Servitrisen kom in och visade köttbitarna och frågade vilka vi ville ha Min köttbit hade räckt en hel vecka för mig hemma orkade bara med halva Jag orkade inte med efterrätten inte glass ens Efter den middagen var det direkt hem till hotellet och i säng Den dagen hade vi ätit lunch på en japansk resturang och det var åtta rätter jättegott var alla rätterna När man sitter insnöad och förkyld får man tänka på roliga saker Har snöat hela dagen här

Ikväll är det ju Melodifestivalen och då måste vi rösta ,rösta som bara den för Viktor och Samir framträder med sitt bidrag vill så gärna att de kommer vidare skulle vara så kul Viktor är en god vän till Familjen vår därför känns det viktigt att de kommer en bit till helst helt fram till Globen Bilden är tagen på Tanumstrands matsal hade en så mysig lördags eftermiddag med Viktor och ett par mysiga kompisar Vi åt nykokta kräftor på bryggan var lite kallt det är det ju i Januari men så trevligt jag hade och att de ville ta hand om en äldre så här en lördag Nu skall jag sätta mig vid TV och heja på Viktor och Samir

Nu är klart för hemresa men det är så mycket vi gjort fått se mycket och ätit oss igenom Londons krogar och inte minst shoppat Som syns på bagaget Jag har haft det Sååå bra går ej att beskriva ett stort TACK till min Familj fär denna fina Julklapp tack oxå till mina barnbarn som har backat på mig i trappor ur och i taxi ni har varit så snällaResan perfekt flygresa oxå Tillbaka iStockholm och Fjällbacka i morgon En glad Mormor👏❤️❤️

Igår var vi på en riktigt Engelsk pub var så kul att uppleva det oxå Var hög puls där

Nu är vi framme i London efter en fin flygresA Vi har kommit till hotellet och fåt våra hotellrum Jag vill nog Bara stanna på rummet så fint är det Vi har vilade lite sedan har vi varit ute och ätit en god@middag och samtidigt haft väldigt kul Mormor och Charlie blev lite trötta så nu är vi i våran fina säng så vi är utvilad för nya upplevelser i morgon Så vi säger god natt från Läckbergs gänget

Ja nu är vi klara för Lindon våran reseledare Camilla ordnar allt för oss Jag fick i julklapp av min familj en resa till London skall bli så kul Det är wille Meja och ChArlie Camilla och jag Nu fin frukost på Pontus

Idag vill jag gratulera mitt Gudbarn Marcus kallad Macke i Hamburgsund som fyller hela 40 År en jättemysig kille Har följt honom sedan han föddes Vi brukade passa honom ibland och

Då hittade han på små bus så Ett stort GRATTIS på din födelsedag HurraHurra Hurra Hurra önskar dig en fin födelsedag Från Gudmor Kommer snart och äter tårta💐💐💐🎁🎁🎁🎁🎉🎉🎉🎉🍾🍾🍾🍾🎂🎂🎂🎂🎂❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Ja idag kan man väl säga julen är slut för efter Knut bärs julen ut En julbild från Måsholmen i familjens nya fina jultröjor Annandag jul 2017

Igår lämnade jag mina barnbarn i Trollhättan för att flyga hem till Stockholm Det var så tyst och tomt att komma hem vi har haft det så bra jag måste säga att de är otroliga att ha hjälpsamma goa mot varandra äter de jag lagar och äter gör dem havsluften suger Jag ha

Vad fort en vecka går I morgon åker mina underbara barnbarn hem Vi har haft såå fint tillsammans och nu sitter vi renskrubbade och myser runt soffbordet och har lite gott att festa på så här sista kvällen Bilden från trettondagsafton då vi hade skaldjursfrst det får ju vara lite extra hos mormor brukar Camilla säga Det kommer bli tomt här Meja och Willes farmor brukar säga det hörs på min röst när barnen är hos mig

Vad gott det var såå fina skaldjur Barnen åt som bara den är så roligt att det gillar havets läckerheter det har de gjort sedan de var små Vi satt nog vid bordet över en timma åt och pratade inga telefoner på jättemysigt Tackade dem för en så trevlig kväll med gamla mormor Nu har vi sett Titanic på TV Den var jättebra ingen av oss hade sett den innan Nu är det GodNatt för min del vi har lite program i morgon oxå vi gör lite små utflykter

För 43 år gifte vi oss på tretton dagsafton i Fjällbacka kyrka Mina barnbarn och jag har varit på kyrkogården nu och satt en ros på graven Lite underligt var att vi vigde oss 15.30 och då stod vi på kyrkogården nedanför kyrkan idag var exakt den tiden Min man fick aldrig lära känna Camillas barn kunde fått varit med och se Camillas stora framgångar men livet förändras hastigt ibland Min man fick levercancer tog ett halvår drygt 20 år sedan nu Min glädje har varit mina barnbarn att kunna ställa upp för dem Nu har de snart varit här en vecka en så härlig vecka Vi har det så trevligt Ikväll skall vi äta hummer ,räkor och kräftor köpt lite Sprite en film och lite chips Jag tror att morfar är med oss Dagarna går så fort när barnen är här är så tacksam för det blir kvalitets tid en vecka så tack till deras föräldrar att jag får det hade det inte varit så snälla och väluppfostrade hade det blivit jobbigt men vi hjälps åt De är 15 , 13 och 8 yrvädret fick stanna hemma men hon är redig den lilla oxå inte 2 år än talar om hur hon vill ha det inte en tofs i håret skall vara två då är allt bra Nu blir det fest med skaldjuren här i Fjällbacka

Var i Trollhättan och hämtade mina tre barnbarn igår kväll De kom ganska sent så vi åt lite när de kom hit till mig Vi kom överens om att idag skulle vi bara vara sova så länge de ville gå i pyjamas eller myskläder en sak var jag bestämd med att middagen skulle vi äta tillsammans 18 jag sov till halv elva Meja steg upp elva vi åt frukost tillsammans Charlie vaknade tolv Charlie åt frukost när Meja och jag åt lunch. Wille kom upp vid ett åt en kombination av frukost och lunch Vi har pratat tittat på TV haft lite julafton oxå Vi åt min köttfärs sås med honung Charlie älskar den Polly ringde längtade efter sina syskon Vi var så överens om vi hade haft en så härlig dag Jag är så glad att ha dem här de är så fina mot sin mormor hjälpsamma och omtänksamma Imorgon blir det köpcentret om det inte är för halt Jag är så tacksam att jag får ha dem en vecka här tack till deras föräldrar för det Imorgon gäller väckning och gemensam frukost God Natt från en glad Mormor

Gott Nytt År till mina följare Jag firade in det nya året hos Camillas gudmor Vi har firat mång många nyårs aftnar tillsammans under åren med våra familjer Tack för en jättefin och god middag blev så mätt att det slutade med byte från festkläder till medhavda joggingbyxor innan 12 slaget Jag tycker på något sätt att nyårs afton är lite jobbig man har ett långt år framför sig och det går bara fortare och fortare och ålderdomen kommer närmare och närmare men så är ju livet inget som man kan påverka Än en gång tack för en fin nyårsafton i Hamburgsund

Den här lilla Polly är så otroligt duktig äter allt alla grönsaker älskar hon Äter så fint med gaffel och sked så fint hon är ju inte 2 år för först i april Har varit så roligt att träffa henne och se hur hon utvecklats

Så är vi tillbaka i. stan efter julen på Måsholmen i Spillersboda vädret skapligt är verkligen lugnt här ute Bilden tagen från stora husets altan är såå vackert här med havet och gäst stugan

Måste lägga it denna vackra bild från Fjällbacka tog den strax före jul Ingrid Bergman sade det är världens vackraste plats

Det bara dök upp en tomte från skogen vi var ju två singlar här så Christina och jag kastade oss på honom Nu får vi se vem av oss som fick dejt Han kanske försvann till skogen igen

Jul på landet Polly har upptäckt paketen och att det finns något i dem ifjol var det bara snören som var intressanta Tomten var hon inte ett dugg rädd för när han kom mycket julklappar god mat en bra film vid brasan som avslutning på en fin julafton på Måsholmen

God Jul vill jag önska mina nära och kära släkt och vänner som bor lite varstans i Sverige och Utlandet En lite bild ifrån mitt hem innan jag lämnade Fjällbacka blir nu i Stockholm för att fira Jul med min familj

Mormor fick en lite våt puss oxå

Är nu i Stockholm för att fira julen och äntligen få träffa detta lilla charmtroll Hon sade direkt mumor oc tittade direkt på mig vi har ju Face time hela tiden men var ändå lite orolig att hon inte skulle vara så öppen Lite godis och några små paket var med har alltid haft med så till de andra barnen och så fick det bli till Polly oxå Hon är sååå duktig denna lilla pratar som bara den (lite lik mormor) glad och snäll Vi lekte lite hon fick några koppar och tefat vAr väldigt kul Vi drack oxå kaffe det gillar Polly sedan var det Natti Idag var det bad det älskar hon så mormor skulle titta men Polly tyckte jag oxå skulle bada hon visar mig men mormor sa inte idag Jag är så glad att träffa denna lilla solstråle nu och i morgon kommer Charlie Väntar att träffa de stora oxå blir om några dagar Det är underbart med barnbarn livets krydda Trots flytt för Camilla och Simon var det såå julfint med en så vacker julgran oxå God natt lite trött mormor

Julstök hos Eddie och Helena är såå roligt att få vara med Givetvis har vi fått en god middag oxå lagad av kusinen De kommer att fira julen här med Eddies pappa 96 år och barn och barnbarn Jag kommer oxå att fira jul med mina barnbarn Tack för en fin kväll