[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

graugas graugas

287 posts   858 followers   1681 followings

josep grau

vespres de btt a la fresca. ribes /queralbs / collet de barraques / planoles / ribes. 2h 30 a gasss. com mola pedala per el piri. @travesiapirenaica @instapirineos @girona @puigmal @ripolles @btt @gasss

tristaigne . un dels cims que mes magraden dandorra.ahir tarda / vespra. bon entrenillo. @numyss @instapirineos @andorra .@gass.

de cami el gp dandorra..parada rapida a narieda. espero xelo bam. a les 7 del mati ja estem escalan. 2h15. i a cim . practicament tot a lansamble. bona qualificaçio dels pilots de casa. @gass @timbanfield @urgell @travesiapirenaica . @kopdegas .@numyss

dies que semblen no volersa acava..bona posta de sol..bon entrenillo per la sempra brutal serra cavallera. sta magdalena..puig estela..portella dogassa ..taga..sta magda. a la foto baixant del taga a gas ! @ripolles @girona @pirineu_infinit @instapirineos @gassss.

vespres ultrafanatics ..el psicoblok per exelencia de la costa brava . em en zuts..la rosa i en carles vingut de perpinya !! em danar a marinaaa de tant en quant . @costabrava.@todo_sobre_escalada @tensionclimbing @gironamanamora .@gasss

de nou a monsarrat .la tim a loest de st jeroni. grans claciques i vies austeres de sempra. @numyss @ kopdegas @timbanfield @climbtrad.@gass@catalunya

escalades de capvespra. la anglada cerda .a la boleta foradada..monsarrat magic..bona posta de sol a cim. @numyss @kopdegas @monsarrat.@catalunya .@magic @climberscommunity @timbanfield @tensionclimbing

1er llarg de la peus negres.busa sud. diedro de 6b...a equipar el gust. friends a caldo. antologic. tardes / vespra de pur fanatisma. bbb xexu !! @tradclimb. @timbanfield @climbyourrock @catalunya @solsones.@gass .

tardes fanaiques em en xexu ..a les 3 a vic..a 2d5 a busa. a les 5 a peu de via . peus negres . busa sud . 3 llarg antologics i lultim de tramit. a 2d8 el cim de busa. brutal capvespra . solsones magic. bbb.@solsones.@catalunya @kopdegas @climberscommunity @gass

tarda ..escalant i arreglan una petita joia de guitariu..em un dels seus obertoristes. lalbert sole. escorpins. 100 mts. 6c. 5+ .6c . ell la repetit quasi 20 anys despres !!! bbb. em tret molta herva . algun rato canviarem els espits ronyosos per bolts . mol bona i oblidada via. @sadernes.@climbincatalunya @garrotxa @pirineus @kopdegas @peregelis

segurament un dels sostres mes grans i espactaculars del pais..i alhora gens conegut..daquesta foto fa mes de 15 anys..repetin la petit relleix .gitariu. sadernes..espits..burils ..puntes de pito..i algun tasco de cap per avall!! aquell dia ..tot i que seguim esent uns mediocres escalan em lliura...vam entendre que lartifo com a tal no tenia futur. com no sa anat demostrant..fins el limit den honond aquest el yanki.@sadernes.@climbincatalunya @escalada lliure @gass @girona @timbanfield