goblingongyoo goblingongyoo

236 posts   228 followers   313 followings

gong yoo  Çekiliş vaaar isteyenler katılsın...❤❤❤❤❤❤ Arkadaşlar NU ' EST dest olun lütfen hem onların EXO-BTS den ne farkı var? Kuruluş 29.11.2016😘😘👏👏

Son gonderiler
😱😲😞😟😵😖😔🙍😭😭😭

Merhaba sevgili korecanlarım bir hafta boyunca sizinle olamayacagım .❤❤
💋💋💋

BTS 'den biasınız kim??
Edit:::SUGA ve TEHYUNG(V)

Merhaba korecanlarım
Çekilişimıze katılmak isteyenler alttaki adımları takip
1 @suho_oppam
@goblingongyoo sayfasını takip etmek
2 = 3 kişi etiketlemek
3= Bu gonderiyi sayfanızda paylasmak☺☺
♡☆♡☆《SİZİ SEVİYORUM 》♡☆♡☆

Sice
Kook&Lisa mı??
V&Lisa mı??
Bence V&Lisa daha cok yakisiyo bu arada erkeklerin ikiside Lisa konusurkenki(yada dans) tepkileri

Arladaşlar SUHO nun agladigi sahneyi bulamadim onu agliyo saysaniz luuuutfeeen
Arkadaslar bu altı uye onunuzde aglasa ve sizin sadece birine sarılma ve teselli etme sansiniz olsa kimi secerdiniz .
Bence. ❤❤❤❤LAY❤❤❤❤

Ya bu çok güzel bir duygu

Kadın idollerin birincisi ,JANG JAE İN

NU'EST gibi bir grup sevilmezmi yaaa hem hepsi yakışıklı hem tatlı hemde sesli birbirleri ile uyum icinde ahenkle dans ediyo resmen ben bu gruba ba-yıl-dım...❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Merhaba arkadaslar cekilise katilmak icin gerekli olanlari asagiya.... 1--- #goblingongyoocekilis hastagi ile sayfanizda paylasmak
2--- @goblingongyoo sayfasini takip etmek
3--- Son 25 gonderiyi begenmek
4---6 arkadasinizi yoruma etiketlemek(kişel hesaplar yada fan sayfalari olabilir)
Arkadaslar ben daha birkac gun once siparis ettim ve geldi kargo bana aittir ve ve siz kargo odemiceksinizdir.
Hepsini teker teker kontrol edilecektir❤❤

NU'EST FACE

Bu cocuklara bayılıyorum ben yaaaa hem çok yakışıklılar hemde sarkıları çok güzel💓💓💓💓💓💓💋💋💋💕💕💕😊😘

Most Popular Instagram Hashtags