genousse genousse

882 posts   41,892 followers   427 followings

Geneviève Guilbault  ❉ 22 ❉ Mtl, French Canadian🇨🇦 📩genevieve.guilbault@hotmail.com

First collab with my main boo @i.am.long 😎💛 Was almost about to die of a heat stroke but Amir wanted me to dance with him soooo🤷🏻‍♀️. First time we met was at EDC Orlando. I didn't know him at all & I had no clue back then I was meeting my future bestfriend. I wouldn't have done Ultra & EDCLV without this human, it's gonna be weird doing festivals without you now☹️ Everyone deserve an Amir in their lives, literally! Thank you for being such a kind, humble and big-hearted friend. You keep inspiring me with your passion for dance (& for being my fav ratchet but that's another story lmao). Thank you for coming finding me in a crowd of 400K persons with a shitty ass service (if you went to EDCLV you know) and for dealing with my wardrobe malfunctions and my emotions lolol sowwy. I still love you when you call me Genousse (just kidding I hate u)
Have a great time at Movement, u better do the uncured bacon for me, if not I'm done with you. LOVE YOU MIR MIR 💛 Btw y'all please go follow him, he's gonna bless your feed with his twerking skills U WON'T REGRET @i.am.long

A kid in a candy store, that's how EDC makes you feel like 🍭🍬🎡
Set: @dollskill #dollskill

When that techno takes over your soul feat. arm scared of nip slips not trusting pasties ✖️🤷🏻‍♀️

Find me where the wild things are #day3

Crazy how 2-3 years ago I started shuffling again because of this amazing talented girl. She's been my number one inspiration since day 1 and now here we are sharing the dance floor as friends. I love you SO much @ecruz_n can't wait to see you again❤️
Set: @followthefishtv

@edc_lasvegas day one 💛 The vibes were on point, thanks to my bad bish for capturing this moment @ivanna_dances 🙋🏻

When the weather is poppin ☀️

When @aboveandbeyond drops one of your fav songs 😭😭 Ahhh that pool party was such an awesome time❤️

1 week until the madness begins!! 🔥🎆 #edclv

Getting in the mood for EDC 😼✨ Kinda attempted faux glitter freckles but yeah.... idk ahaha still like how it looks tho😍 Can't wait to try so many other colourful looks for Vegas! Who's excited for EDC?? 🔥
Eyeshadows: @juviasplace

Guess who's favourite sweater this is?🤤 feat. messy hair because the wind has no respect.
Sweater: @dollskill ❤️
#dollskill #arcticfoxhaircolor #bluehair

I was scrolling through my playlist when I realized I hadn't dance to this song yet, even tho I listened to it a billion times over the last few months👀 Gave it a go on this beautifulllll ☀️SUNNY☀️ day. Yes. Freaking cap locks because that kind of weather was just non existing over here, legit can't remember the last time I saw a blue sky in the last months (not talking about Miami of course😩) Anyways so enjoy me dancing while I enjoy this beautiful weatherrr☀️☀️
Jacket: @dollskill
Track: @marckinchen - 17

Most Popular Instagram Hashtags