foodmask_ foodmask_

842 posts   991 followers   1675 followings

Food Mask by Lush Garden  🍚 Food Mask 100% = Product back to NATURE 🏡 Homemade | Handmade ❌ No Preservatives ❌ Chemical Free ❌ Colouring ❌ Flavouring 💯 BEST QUALITY PRODUCT

http://www.wasap.my/+60128252192

Lush Garden Info:

Risaunyaa!

Makin berusia kulit dah menunjukkan tanda- tanda penuaan.. Kulit pun dah nampak kusam tak macam zaman muda remaja.. Macam- macam supplemen dan rawatan mahal dah dicuba nak kulit tegang, putih dan glowing tapi tak berkesan.. duit pun terbang.

Dengan kos pelaburan serendah RM38 sahaja tahan sehingga 2 bulan penggunaan sahaja korang boleh dapat rawatan kulit semewah rawatan di spa.. kulit lebih tegang, cerah dan glowing dengan Food Mask by Lush Garden.
.
DM/WA at 0128252192
.
Follow IG : @foodmask_
.
#foodskin #freshlook #freshface #sayajualonline #sayapakaisayajual #flawless #glow #secretbeauty #naturalbeauty #asia #Malaysia #kitajuara #trusted #TrueLove #ootd #lofaland #lofattah #meletop #bangkitbersama #sabahanonlineshop #Borneo #kualalumpur #penang #kedah #pahang #terenganu #kelantan #melaka #langkawi

Kulit okay tak? Banyak makeup tak? Jeh-rah-wats dan whiteheads banyak tak? Pori kulit tu okay tak? Ke dah tersumbat dengan foundation 12 inci korang?
Hehehehe
Tak teringin ke kawan- kawan puji kulit awak tu cerah berseri-seri?

Nak pegi facial bajet dah lari....
Dengan RM 38 sahaja korang boleh tanggalkan sisa- sisa kotoran kat pori kulit dan kecutkan jeh- rah - wats korang tu.. baju dah lawa ... kasut dah lawa tapi kulit pun kena lawa jugak tau!

Meh PM kitaorang!
.
DM/WA at 0128252192
.
Follow IG : @foodmask_
.
#foodskin #freshface #freshlook #secretbeauty #naturalbeauty #sayajualonline #sayapakaisayajual #trustedsellers #TrueLove #lofaland #kitajuara #bangkitbersama #meletop #asia #sabahanonlineshop #Borneo #Malaysia #asia #no1 #letscantik #2in1 #scrubmask #kualalumpur #melaka #jdt #penang #terenganu #kelantan

TRIAL PACK
1. Oat & rice rm2.50 each
2. Oat & rice + turmeric 2.50 each
3. Oat & rice + honey + almond rm3.50 each
4. Oat & rice + coffee rm2.50 each
.
.
.
Also... food mask bottle basar
💓 Oat & rice rm38
💓 Oat & rice + turmeric rm38
💓 Oat & rice + honey & almond rm58
💓 Oat & rice + coffee rm38
.
DM/WA at 0128252192
.
Follow IG : @foodmask_

Trial pack 😊
.
DM/WA at 0128252192
.
Follow IG : @foodmask_

Good night food mask lover 😊

Selling Food Mask By Lush Garden
2in1 Masker And Scrub For Face And Body for RM58. You can Chat with me on Carousell to get it! Download the free app now by tapping the link on @carousell_my have fun! #carousell #carousellMY #sayajual #sayajualmurah #jualanku #bazaarpaknil #malaysia #festival #sayajualonline #streetfashion #lokalah #malaysiaonlineshop #bazaar #bazaaronline #sapotlokal #lokalbrand

Lush Garden Info:
Food Mask by Lush Garden™ 100% Pure = "Detox" Mask
.
❣Membantu mengembalikan seri wajah yang kusam dgn menanggalkan sel-sel kulit mati dan mampu mengembalikan keremajaan kulit dan membersihkan kulit daripada debu, racun-racun yang berasal dari radikal bebas. FoodMask juga mengandungi pelbagai jenis vitamin, mineral, protein, antiseptik dan zat besi untuk makanan dan kesihatan kulit. .
❣Beras
❣Oat premium(Australia)
❣IBU Kunyit Asli
.
.
🌿100% Food
🌿Fresh ingredients for Fresh Face
🌿Naturally Fresh
.
.
☠No-chemical 💊No preservatives
🖌No colouring 💧No flavouring
.
.
💯For face & body (2in1 Mask)
💯👨👩👴👵👶 Family
🏡Handmade|Homemade
🌐Product Borneo (Sabah)
.
.
💆Cara penggunaan:
Basahkan foodmask dengan air biasa  scrub 1minit dipermukaan muka/badan biarkan 10-15minit sehingga kering kemudian bilas bersih sahaja.
.
.
🗝Extra tips KENIKMATAN:
Basahkan food mask dengan salah satu pilihan anda yogurt asli/madu asli/lemon atau kesemuanya sekali. Untuk kesan lebih cepat bha!!😄
.
DM/WA at 0128252192
.
Follow IG : @foodmask_

#mask
#detoxmasker
#detoxskin
#detoxmask
#freshingredients
#freshface
#maskforallskintypes
#bodyscrub
#coffeescrub
#turmericmask
#ricemask
#oatmealmask
#lushgarden
#lushgardeasia
#lushgardenmalaysia
#productnatural
#homemademask
#handmademask
#naturalbeauty
#foodmask
#nochemicals
#nopreservatives
#nocolouring
#noflavouring
#makeupartis
#giveawayindonesia
#facemask
#foodskin
#borneo
#testimonyfoodmaskuser

Lush Garden Info:
Info:
Lush Garden

Oat & Rice + Arabica Coffee Beans 100% Organic

_
Antara Manfaat Arabica Coffee Beans untuk Kecantikan Kulit. .
.
☕Sebagai Anti-Inflamasi tinggi sehingga sangat berkhasiat menyingkirkan bengkak dan kemerahan apapun pada kulit wajah.
☕Membuat wajah cerah
☕Mengurangi Risiko Kanker Kulit
☕Mengatasi Lingkaran Hitam Bawah Mata
☕Melembutkan Kulit
☕Mengatasi Wajah Kusam
☕Membantu menghilangkan bintik hitam bekas jerawat
☕Mengangkat sel-sel kulit mati
☕Membuat kulit lembab
☕Membuat kulit halus
☕Mengencangkan Kulit
☕Sebagai Antioksidan cukup tinggi
☕Menyegarkan Kulit
☕Sebagai Eksfoliator
☕Mengecilkan Pori-pori Pada Wajah
☕Memudarkan Noda Hitam
☕Mengatasi Wajah Berminyak
☕Menghilangkan Jerawat Dimuka & Badan. .
.
DM/WA at 0128252192
.
Follow IG : @foodmask_

#foodmask #freshlook #TrueLove #trusted #lushgarden #freshface #sayajualonline #sayapakaisayajual #secretbeauty #letscantik

Lush Garden Info:
Food Mask *(Antioxidants)* Oat & Rice + *Honey & Almond* by Lush Garden 🌾Manfaat *BERAS* 🍙Memperkecil Pori
🍙Memutihkan Kulit
🍙Regenerasi Kulit (menggantikan sel kulit yang telah mati)
🍙Mengatasi Jerawat
🍙Mengencangkan Kulit
🍙Anti Penuaan
🍙Menghilangkan Flek Hitam
🍙Menghaluskan Kulit 🌾Manfaat *OAT* 🍚Melembabkan dan mengangkat sel kulit mati
🍚Menghilangkan jerawat dan menghaluskan kulit
🍚Mengencangkan pori-pori
🍚Mengecilkan pori pori kulit sensitif
🍚Mempercepat proses penyembuhan
🍚Sebagai antioksidan yang kuat daan aktif
🍚Dapat mengangkat kotoran dan minyak berlebih
🍚Menyembuhkan alergi kulit sensitif
🍚Mencerahkan kulit
🍚Mencegah kulit sensitif menjadi kusam dan gelap
🍚Dapat dijadikan Moisturizing semulajadi
🍚Menyembuhkan pembengkakan pada kulit sensitif
🍚Menjaga ketersediaan protein didalam jaringan kulit sensitif
🍚Anti penuaan
🍚Menyembuhkan iritasi kulit kerana sunburn
🍚Kulit menjadi lebih kenyal dan elastik
🍚Kegunaan Oat untuk Kulit Sensitif
. 🐝Manfaat *MADU* 🍯Dapat Melembabkan Kulit Wajah
🍯Memutihkan Kulit Wajah
🍯Menghilangkan Jerawat dan Noda Bekas Jerawat
🍯Membersihkan Wajah
🍯Mencegah Penuaan Pada Kulit Wajah
🍯Mengecilkan Pori-Pori Kulit Wajah
🍯Mengubati Bibir Kering
🍯Memerahkan Warna Bibir +) Manfaat *ALMOND* Minyak semula jadi Almond adalah salah satu bahan alam yang sangat disarankan untuk dilakukan sebagai bahan perawatan wajah adalah untuk menjadikan Kulit Sehat. 🌰Mencegah Radikal Bebas
🌰Menghaluskan Kulit
🌰Memiliki banyak sekali antioksidan
🌰Melembabkan Kulit
🌰Mencerahkan wajah, memutihkan kulit.
🌰Mengangkat Sel-Sel Kulit Mati
🌰 Menghilangkan Mata Panda.
🌰Memberikan Gizi Yang Cukup Untuk Kulit
🌰Vitamin E yang sangat baik untuk kulit
.
DM/WA at 0128252192
.
Follow IG : @foodmask_

#antioxidantsmask
#mask
#detoxmasker
#detoxskin
#detoxmask
#freshingredients
#freshface
#maskforallskintypes
#bodyscrub
#coffeescrub
#turmericmask
#ricemask
#oatmealmask
#lushgarden
#lushgardeasia
#lushgardenmalaysia
#productnatural
#homemademask
#handmademask
#naturalbeauty
#foodmask
#nochemicals
#nopreservatives
#nocolouring
#noflavouring
#makeupartis
#facemask
#foodskin
#borneo

Lush Garden Info:
MANFAAT: .
🍚 OAT & RICE + * TURMERIC* Food Mask by Lush Garden

Sesuai bagi mereka yang mengalami masalah kulit: ✅berminyak
✅jerawat
✅kusam dan kehitaman
✅kulit terbakar 🌱Manfaat *BERAS* : 👱🏻‍♀️mengandungi *asam ferulic* sebagai antioksidan pada kulit 👱🏻‍♀️mengandungi *alantonin* bersifat anti inflamasi untuk atasi jerawat yang meradang. 👱🏻‍♀️memutihkan dan menghaluskan kulit 👱🏻‍♀️memperkecilkan pori 👱🏻‍♀️anti penuaan dan mengencangkan kulit 🌱Manfaat *OAT* : . 👱🏻‍♀️sebagai *moisturiser* yang mengandungi polisakarida yang menjadi agar2 dalam air & lemak sihat bagi melawan masalah kering kulit 👱🏻‍♀️mengandungi Vitamin C, E & B II untuk serap minyak, memutih, memulih masalah jerawat. 👱🏻‍♀️mengurangkan lingkaran gelap bawah mata , buang sel- sel mati& mengecilkan liang-liang pori 👱🏻‍♀️mengandungi saponin iaitu bahan ini biasa digunakan utk menghasilakn buih( pengemulsi) bagi syampu@ sabun. Oleh itu, oat bertindak sebagai sabun semulajadi. 🌱Manfaat *IBU KUNYIT* : 👱🏻‍♀️Kami menggunakan ibu kunyit dimana kualiti dan khasiat nya lebih tinggi dan diproses secara homemade menjadi serbuk supaya kualiti dan khasiat kunyit dapat dikekalkan. 👱🏻‍♀️mengandungi vitamin B6 sebagai antiseptik dan antibakteria semulajadi untuk memulih masalah kulit terbakar, pembasmi luka, ekzema dan gatal2 kulit 👱🏻‍♀️menaikkan seri kulit dan menghilangkan kehitaman serta tona kulit sekata.
.
DM/WA at 0128252192
.
Follow IG : @foodmask_

#mask
#detoxmasker
#detoxskin
#detoxmask
#freshingredients
#freshface
#maskforallskintypes
#bodyscrub
#coffeescrub
#turmericmask
#ricemask
#oatmealmask
#lushgarden
#lushgardeasia
#lushgardenmalaysia
#productnatural
#homemademask
#handmademask
#naturalbeauty
#foodmask
#nochemicals
#nopreservatives
#nocolouring
#noflavouring
#makeupartis
#TrueLove
#facemask
#foodskin
#borneo
#testimonyfoodmaskuser

Most Popular Instagram Hashtags