[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

findmeifyoucan findmeifyoucan

226 posts   743 followers   521 followings

y e n  hello, here are some snippets of my life ✨

加油 for your (last) paper :') @j_ilicious. Btw @jiahuiie, I'm terribly sorry that this came late but congrats, you finished your exams yesterday. YOU SURVIVED AND IT'S JING'S TURN TO FINISH HER LAST LAP NOW HAHAHA. And @aaaiilicec, just continue enjoying life ya. Least love for you because your life good af 🌚 Anyway, I miss you guys shitloads. We gotta meet up soon and it has to be after 7 Dec ya πŸ˜‡

May the odds be ever in your favour. Good luck for your field camp sooooon, SZ Tan. Cya in 2 weeks πŸ€—βœ¨

See you soon, Recruit Tan πŸ€“πŸ€

✨✨✨

Tagged you on my heart shaped necklace because you will always have a special spot in my heart πŸ˜πŸ’– #baeforever Love you!!

😌

T'was a great night, I can finally tick this off my bucket list ✨ #theinvincible #εœ°θ‘¨ζœ€εΌΊ

Wouldn't have the courage to snap a photo in the middle of the parade square if it wasn't for you guys ✨ HAHA, i like this pic btw 😌

Felt really happy to be back at PCPS with these girls before the campus gets shifted to my sec school's building?!? 😳 LOL what a coincidence. I was also really glad that Mr Soh still remembers me HAHAHA

P/S: Surprised to be decked in similar outfits with the girls, haven't seen them in ages but our telepathy game still strong af 🌚

X11 😌✨

Most Popular Instagram Hashtags