fendyizwanizam fendyizwanizam

804 posts   7,528 followers   453 followings

Mohd Fendy Izwanizam Bahman  ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พMalaysian ๐ŸŽ‚D.O.B 11/9 ๐Ÿ Life @ Damansara ๐Ÿ‘จโ€๐Ÿ’ผWork @NRDBStudio ๐Ÿ’ธShop @UptownKotaDame ๐Ÿ“ˆFounder @MFIB.Enterprise . WhatsApp Me ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

See you guys at Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin, Gong Badak, Terengganu this 2nd, 3rd & 4rd August 2018 ok!
.
Repost @toyotamy If you haven't heard yet, here's the line up of our celebrity racers at season 2 of the TOYOTA GAZOO Racing (TGR) Racing Festival! They're getting ready for the awesomeness coming soon, are you?
#Driveโ—
#Veronica15
#UnleashTheDrive
#PushingTheLimits

#ToyotaMy
#ViosChallenge
#ToyotaMalaysia
#AllAboutTheDrive
#GazooRacingMalaysia
#ToyotaGazooRacingMalaysia

@DianaDanielleB
#DianaDanielleB
@DDFCMalaysia
#DDFCSuperfans
#DDFCJunior

DD's Talent Management
@NRDBStudio #NRDBStudio

Bulan Jun 2018 yang lalu saya bersama keluarga @FaridKamilZ & @DianaDanielleB telah bercuti di Pulau Pinang. Kalau ada rezeki, saya akan bawa keluarga saya bercuti di sana kerana terlalu banyak tempat serta aktiviti yang sangat menarik di @TheTopPenang.

Jutaan terima kasih diucapkan kepada @NRDBStudio, #TheTopPenang & #MSummit191ExecutiveSuitesPenang di atas segala kesempatan & peluang yang diberikan. I really had so much fun there!
.
#TheTop #Komtar #Penang #Malaysia #VisitPenang #TheTopKomtar #TheTopKomtarPenang #GDrop #ObservatoryDeck @TheGravityz #TheGravityz #TopViewRestaurant #TheGreatBridge #TheLargestIndoorThemeParkInPenang #JellyBumb #JurassicResearchCentre @TechDomePenang #TechDomePenang #DiscoveryMotionTheatre #BoutiqueAquarium #WindowOfTheWorld #TheRainbowSkywalk

@NoorsiahRamli
@HalleyHaayden
@CheMad7
@Nur_Aurora7

Images by @AyinPenang

Setelah dipaksa & diberi semangat oleh @DianaDanielleB & @FaridKamilZ untuk menggantikan tempat mereka untuk naik G Drop ni saya redha. Perasaan yang paling gayat sekali bila berada kat atas tu, saya tengok semua kat bawah tu kecil macam semut & baru saya sedar betapa tingginya gelongsor ini. Mana taknya, #GDrop ini merupakan 'The World's First Free-standing Vertical Drop Slide' ok. Lepas tu perasaan paling menakutkan bila kena lepaskan tangan. Dalam hati fikir kalau jatuh & mati macam mana? Nak tak nak kena lepaskan juga sebab berat juga badan saya ni. Masa dah lepas tu, serius rasa macam nak tercabut nyawa dibuatnya, badan rasa di awang-awangan & hilang segala bebanan di tangan. Bayangkanlah kalau korang jatuh dari bangunan 4 tingkat macam mana rasanya..hahahaa..๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
.
Tetapi apa pun ini memang pengalaman paling best dekat @TechDomePenang, @TheTopPenang, sampai dua kali jugalah saya naik gelongsor ni. Korang wajib cuba & rasai sendiri pengalaman di sini.

#TheTop #Komtar #Penang #Malaysia #VisitPenang #TheTopKomtar #TheTopPenang #TheTopKomtarPenang #ObservatoryDeck @TheGravityz #TheGravityz #TopViewRestaurant #TheLargestIndoorThemeParkInPenang #JellyBumb #JurassicResearchCentre #TechDomePenang #DiscoveryMotionTheatre #BoutiqueAquarium #WindowOfTheWorld #TheRainbowSkywalk #TheGreatBridge

Video by @AyinPenang

Pertembungan di antara @DianaDanielleB dengan @FaridKamilZ, @FendyIzwanizam & @AyinPenang, 1 lawan 3! Kami bukanlah pembuli jalanan, hanya di litar ini saja kami buli..hahahaa..(,") โ™ก
.
Korang pernah main & bila last korang main bumper car ni?

Korang boleh ke #JellyBumb @TheTopPenang untuk merasai pengalaman melanggar & dilanggar ni. Memang best. Tak percaya tanya @DianaDanielleB..๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
.
Video by Mama @NoorsiahRamli

#TheTop #Komtar #Penang #Malaysia #VisitPenang #TheTopKomtar #TheTopPenang #TheTopKomtarPenang #ObservatoryDeck @TheGravityz #TheGravityz #TopViewRestaurant #TheLargestIndoorThemeParkInPenang #JurassicResearchCentre #TechDomePenang @TechDomePenang #DiscoveryMotionTheatre #BoutiqueAquarium #WindowOfTheWorld #TheRainbowSkywalk #TheGreatBridge

Riang Ria Aidilfitri 2018

Gambar 1 : Keluargaku (Mama, Adik Lelaki & Adik Perempuan tiada dalam gambar)
Gambar 2 : Anak-anak buah Uncle Fendy
Gambar 3 : Cucu & Cicit Tok Nyah
Gambar 4 : Sepupu Bujang

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin..๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin

Ikhlas Dari,
Fendy Izwanizam

Iftar with beautiful family of @faridkamilz & @dianadanielleb at @blokke.my just now..(,") โ™ก

Bring my beloved family to Meet & Greet Iftar @Loka.Malaysia with @LadyDidieMsia @RajaIlya @ErmaFatima @AhyaRosl @AvaaVanja @AkmaAbdullah

Jom kita semua membeli-belah di LOKA Malaysia yang menjanjikan banyak pilihan gaya & fesyen yang menarik, harga yang berpatutan untuk lebaran yang kian menjelma serta untuk para peniaga yang ingin berniaga juga boleh ke sini.

#RayaGayaLoka
#GayaRayaLoka
#MeetAndGreetBersamaLoka

Patik ingin mengucapkan Jutaan Tahniah buat Kepimpinan Negara yang baru yang diterajui oleh pemimpin paling disegani & dihormati Tun Dr Mahathir Mohamad (@CheDetOfficial) selaku Perdana Menteri Malaysia Ke-7 & Tahniah juga diucapkan buat Timbalan Perdana Menteri Wanita Pertama Malaysia, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail (@DrWanAzizah). Semoga negara Malaysia tercinta ini ditadbir dengan cemerlang tanpa sebarang salah guna kuasa serta bersih dari segala bentuk penyelewengan.
.
Selaku rakyat Malaysia yang telah menjalankan tanggungjawab memilih pemimpin yang tepat pada #PRU14 lalu, patik sangat-sangat bersyukur & berasa bangga dengan kepimpinan yang ada sekarang. Inilah pemimpin yang kami nanti-nantikan selama ini.
.
Marilah kita semua Rakyat Malaysia memberikan sokongan & taat setia yang tidak berbelah bagi kepada pemimpin-pemimpin yang berusaha mengembalikan nama Malaysia gah di mata dunia. Inilah masanya untuk kita semua perlu bersatu hati tanpa mengira kaum, agama & ideologi membantu mengukuhkan pembangunan serta jati diri rakyat Malaysia.
.
- Mohd Fendy Izwanizam Bahman -

Alhamdulillah..selesai menunaikan tanggungjawab sebagai rakyat Malaysia. Semoga kemenangan berpihak kepada pemimpin yang adil, amanah & berjiwa rakyat..Aamiin..๐Ÿค—๐Ÿค—๐Ÿค—
.
#GE14
#PRU14
#PilihanRaya
#PilihanRayaUmum

Mudahnya bersedekah.
.
*DM Fendy untuk video asal (tanpa potong).

"Masa tunggu dulu..dakap segala rindu..bila bayu bisik sesuatu.."
.
Currently i fall in love with this song..๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
.
Good job my lovely @DianaDanielleB, @ReyzaHaizan & @NeonSoulMalaysia for Infiniti song..๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
.
Repost @ddfcmalaysia #Infiniti by @DianaDanielleB ft. @ReyzaHamizan & @NeonSoulMalaysia had been released on streaming apps such as iTunes/Spotify/Joox and so on

So what are u waiting for? Go and get it now on those apps and donโ€™t forget to share it on your social medias with #InfinitiMY and #InfinitiMYInfinitiMY tags

#InfinitiDianaDanielle
#InfinitiReyzaHamizan
#InfinitiNeonSoul

#DianaDanielleB
#DDFCMalaysia
#DDFCSuperfans
#DDFCJunior

Talent Management
@NRDBStudio
#NRDBStudio

Video by @HuddPique
Posted by #DDMngt @Azzefar

Most Popular Instagram Hashtags