faridhmad faridhmad

379 posts   1150 followers   664 followings

Ahmad Farid Abdul Fatah  22 Melayu Unisza Susah ingat jalan

https://sayat.me/faridhmad

Done bbq 3.0

Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfections.

07 07 2017
Selamat Hari Lahir Amirah Fatimah Binti Abdul Fatah

Semoga terus menjadi yang istimewa didalam keluarga walaupun terkadang perangai dia normal abang dia yang perangai down syndrome. Tahun ni PT3 😌

Selamat Hari Lahir ex roomate, Wan Muhd Ikmal

Semoga dengan bertambah umur seiring jua bertambah amal, ilmu dan semoga dikurniakan kesihatan keberkatan umur, dimurahkan rezeki, jodoh yg baik, dan kebakkan dunia akhirat.
Satu lagi, moga dapat asrama sem depan hahahahaha

Deli tengok apa tu hahahaha

kupersembahkan kepadaMu harapanku wahai Tuhan

sekalipun aku seorang yang berdosa wahai Zat yang Maha pemberi dan pemurah

tatkala sesak dadaku dan sempit perjalanan hidupku

kujadikan rayuanku sebagai jalan mengharap keampunanMu

hanya Engkau sahaja yang memiliki keampunan untuk dosa yang tidak akan terhapus ini

bila Engkau belas dan Engkau ampun; itu kebaikanMu dan kasih sayangMu

bukankah Engkau yang memberi aku makan dan hidayah?
dan memang selamanyalah Engkau yang memberi anugerah dan ni’mat itu kepadaku

semoga sesiapa yang memiliki ihsan mengampunkan kesalahanku

dan menutup dosa2ku dan setiap perkara yang telah lalu

sekiranya Engkau ampunkan aku, ampunkan dari kederhakaan

kezaliman, penganiayaan yang tak pernah terpisah dariku

dan jika Engkau membalas siksa terhadapku, aku tidak akan berputus asa

sekalipun kesemuanya memasukkan diriku bersama salahku ke dalam neraka

cukuplah hanya Engkau bagi orang2 yang berharap; harapan dan kekayaan

kupelihara kasihku yang dicemari nafsu

dan aku jaga janji kasih yang telah tercalar

di saat kujaga, aku rindu, dan di saat kulelap aku berharap

yang sesalu mengiringi langkahku; bersemangat dan beriram

Selamat Hari Raya dari kami team 4 Ahmad Teruna

Selamat Hari Raya dari kami sekeluarga. Yang sulung tiada.

Let not your tongue mention the shame of another
For you yourself are covered in shame

Selamat hari lahir big bro Amirul B Abdul Razak. Jangan panggil dia Razak sbb tu nama ayah dia

Semoga dipermudahkan urusan , cepat kahwin. Nak doa hensem dah hensem dah, hensem sangat pun tak boleh jugak

Doa supaya diberikan kebaikkan kathir dunia akhirat dan cepat bertemu jodoh
#dah18tahun

"Dan bagi orang yang berpuasa mempunyai dua kebahagiaan; . "Yakni kebahagiaan ketika berbuka .

dan kebahagiaan ketika bertemu dengan Rabb-nya .

Benar-benar mulut orang yang berpuasa di sisi Allah lebih harum daripada harumnya misk

Hadith riwayat Muslim." .

#SalamRamadhan1438

Berakhirlah sudah. Jumpa sem depan kalau ada umur lagi

Most Popular Instagram Hashtags