farahfadzli farahfadzli

1318 posts   562 followers   392 followings

Farah Fadzli 

Best pulak kakak dok belakang nih...πŸ˜‚πŸ˜œπŸ€£πŸ˜†

#Throwback : Oleh kerana smlm xde #zumba or #tabata or #HIIT kakak pun #cycling lah...ok lah.. #beginner kan...kurang 1km lg nk 20km...πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ la jgk kan kan kan...kakak cycling ber2 je ngan abg sado kakak...hihihi

Done #dinner 4 2nite hihihihi... ikan bako dlm magic pan..bayam rebus..brokoli+cauliflower kukus..eh terselit lak sotong bako sekor...nasi ciput jew..
'Eh mkn nasi nnt gemuk lah' dlu pun sy ckp camtu..laani...tdk lagi..lalalalala

Kite rasa kite lebih ploles dr awak lah @fifamazelan πŸ˜œπŸ˜πŸ˜›πŸ˜‚πŸ€£ awak rasa camner? Nk tau rahsia x? Kikikiki

Balik kampung sekali sekala kita mkn lauk kampung pulak lah..iolls ni org kampung..masih sedar asal usul...
#pucukubi
#terungtelunjuk
#kacangpanjang
#petai

Hidup ini terlalu singkat...lalui lah hari2 mendatang dgn ceria walau badai dtg melanda..
#syukurselalu
#salamjumaat
#senyumitusedekah

Yeayyyy...Penat2 #zumba dpt pulak #hazelnutlatte β˜•οΈ #tq yg memberi😍😍😍😍

Kakak #lunch #parfait je lah arini...kak ima x niaga tghri ni..sbnrnya hari2 je kakak bwk parfait ni..tp xdelah nk upload hr2...nnt muntah pulak uolls tgk posting kakak..hihihihi ptg nnt lah lepas #zumba kakak mkn nasi skit..hihihi..mst ade yg ckp ni...hek eleh lps exercise mkn pulak..mana nk kurus...xpe uolls ckp je lah ape uolls nk ckp..yg penting kakak tau ape yg kakak buatπŸ˜€πŸ˜ƒπŸ˜€πŸ˜ƒπŸ˜€πŸ˜„ n uolls pun nmpk sbnrnye kan kan kan kan...x ngaku lah tu...hahahaha...ok kakak nk mkn dlu... #sayapilihsihat
#healthylifestyle
#enjoyyourlife

TB lg...smlm sume agak lemau akibat kekurangan oksigen kotπŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ ade yg nk muntah..ade yg pucat2 muka..ting tong dahπŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… apepun lelemak tu dh di πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ esok kite kat puspanitapuri pulak lah.. #zumba #tabata #workout #healtylifestyle #enjoyyourlife

Lagi.. #boomerang #sengal πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£

#boomerang masing2 dh #sengal πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ akibat xcukup oksigen

Most Popular Instagram Hashtags