fakhrulkulen fakhrulkulen

260 posts   90829 followers   359 followings

MOHD FAKHRUL FADZLIN  Sepang | Kuala Lumpur πŸ“© mohdfakhrulfadzlin@yahoo.com

πŸ™‹πŸΌβ€β™‚οΈ

Thanks everyone for 90k followers, appreciate much.❀️❀️

Good Morning from us and happy working gah. πŸ’‹

Baby kesayangan ni 😍

Yang kat tengah tu booking nak jadi pengapit ke ? @aamerazmeer πŸ˜‚ @sheera.chan πŸ™ˆ

Selamat menempuh alam baru sahabat. Terima kasih menjadi sahabat sentiasa mendengar setiap masalah, pertahankan aku setiap kali org nak jatuhkan aku. Ada masa susah dan senang. Sentiasa layan kerenah gila kawan kau ni. Gaduh baik gaduh baik tu eratkan lagi persahabatan kita. Lepas ni tak boleh macam dulu, call je terus datang. Kau dah ada tanggungjawab sekarang. You always my favorite bestfriend πŸ’‹ harap persahabatan kita kekal sampai bila-bila. love you !❀️ Thank you @taufikidroscreation for baju melayu. 😍

Congratulations my bestfriend. Pengapit today πŸ‘« β€’
β€’
Thank you so much @taufikidroscreation for baju melayu kemah keming ni . 😍

Cuti sudah habis πŸƒ

Favorite people & favorite view from kundasang sabah πŸ“ΈπŸ˜

View of kundasang πŸ“Έ

Sedetik lebih 🎀 sibling goals 😍
β€’
@ayard_aleng @syafieehalim

Most Popular Instagram Hashtags