faizal_tahir faizal_tahir

112 posts   611,013 followers   1,187 followings

Faizal Tahir  Management: +6012-590-2610 Dengarkan ‘BISA AJA’ di sini ⬇️

Luangkan masa untuk telefon orang yang kamu sayang.
#bisaaja

THIS. IS. MIGHTY. ANFIELD!!! 🔥🔥🔥🔴🔴🔴 #YNWA
#liverpool
#liverpoolfc
#lfc
#ThisIsAnfield

Memandangkan ramai yang mintak saya release lagu ni secepat mungkin, maka dengan ini, terimalah “BISA AJA”. Out now, on all music streaming platforms.

Sampai bila nak macam ni? Asyik teaser je.
Bila nak release? 😑

Bapak suka sangat Horlicks dengan wajah dan formula baru ni!! Bukan tu je, Horlicks sekarang dah ada dalam bentuk 3-in-1!! Senang betul!! Boleh bawak pergi mana2 dan senang dibancuh!! Jadi jom minum Horlicks dan sentiasa kekal bertenaga macam bapak!! Disclaimer kpd tukang edit: Wey.. aku cakap duduk rumah la. Bukan duduk atas rumah.
#HoHoHoHorlicks
#HorlicksFaizalTahir

Kumpulan Budak Forever Lonely.

Terpekik2 mintak orang telefon.
Siapa sini suka makan pisang?

Makan apa hari ni? Habis tak?

Jangan pernah lupa bersyukur dan ucaplah Alhamdulillah setiap masa.
Ambil apa yang perlu, yang lebih diberikan kepada mereka yang memerlukan.
May Allah provide and ease the burdens of the people of Yemen.

Take what you need, give back the rest.

#prayforyemen 🎥: @cordova.media

Hari tu mintak Slash mainkan solo. Alih2 dapat budget Faizah Tahir.
Ok ke tak si Amran ni main?

Konnichiwa Dunia!! Checkout the official MV for @takaaki_terry’s 1st Malay single on @faithfulmusicmy’s YouTube channel!! Agak2 berapa bintang nak bagi kat dia untuk percubaan pertama menyanyi dalam bahasa Melayu ni? Lulus ke tak? 🤔 🇯🇵🇲🇾

Proud and happy for you @takaaki_terry 👊🏽😎 Congratulations on your 1st Malay single!! 👏🏽👏🏽👏🏽 Special shoutout to @warnermusicmy for believing in this project!! #KonnichiwaDunia 🇲🇾🇯🇵

Tag that person who’s always there for you.

Ragaman mendominasi my #2018bestnine.

Thank you for your support and likes everyone!! Bapak sayang semuanya ❤️ Bring on #2019.

Most Popular Instagram Hashtags