[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

faithincuteness faithincuteness

628 posts   81,315 followers   456 followings

Jusuf 🌹  faith ⭐️ 19 dis is my JOURNEY. Newest work:

this is a thank you.
My birthday was filled with love, awareness & gratitude. Every single day I grow and see myself in the world around me. I’m a lone pup lemme tell you and I’ve felt alone for too much of my life (no matter how many people I’ve had around me) that’s why I am thankful for every person sending any type of love towards me❀️ THANKS A LOT RACHEL! πŸ˜‚πŸ“πŸŒΈπŸŒˆ
of course a thanks to my banantrash gang ❀️ yalk lit

yo one day of sun πŸ“πŸŒž
I feel like I’ve never really started β€œliving” until like tree months ago so I actually feel like it’s ma first spring of being happi and able to fully enjoy laiff πŸŒ²πŸ¦” so u better see me makin da best out of it 🌈

as the spring brings it’s warmth I’m feeling like my heart is literally so happpi πŸŒžπŸŒ²πŸ¦”πŸŒΈ
eliot n me recharging in da sun πŸ“

livin the good life full of good vaibz πŸŒ²πŸ“
I’m really craving the gym rn butt we gotta study πŸ€— s’all good tho just put in sum discipline and feel much betta when u reward yoself with doing things you feel laik doin after 🌈

somehow life has brought da naejure
pepol (@petiteaventure & @ellamettler) together and I’m so grateful for ma brotha eliot β€οΈπŸ“
we are so same in some wais its hilarious πŸ˜‚

Regenerate yo mind and soul with good vibin pepol πŸ“
so pumped to watch this vlog back and re live todays adventcha 🌲🌞
beautiful sunny day with @petiteaventure & @ellamettler ❀️

attract them good vibes and make da best outta yo day! Get out the house and enjoy your world. Makin da best out of da snow saying bye to winta ❀️❄️ March is my favorite favorite Month so that itself makes me happi πŸŒπŸ½β€β™€οΈWEIRDLY I WAS WARM WITHOUT MA JACKET πŸŽ‰

Bruh that feeling when of wearing da ugliest fit running in my neighbourhood and going to the gym with ma dads t-shirts πŸ˜‚ WELL dat is getting improved by sum workout clothing basics I got which I show in ma new videouuh πŸŒˆπŸ‹πŸ½β€β™‚οΈβ›ΉπŸ½β€β™€οΈ check it out ❀️

getcha sum outfit inspo from ma new videoo ❀️🌞
Hope yall havin a good sunday chillin and studying or both laikk me πŸŽ‰πŸ

we are all gonna get there. wherever YOU want to go.
we don’t have to wait until we see it. I believe in my dreams right now because it’s already within me. I trust my journey let go and surf on da guud vaibbsss πŸπŸ’«
Luzern is so naicee 😍

Ayyy I eat some weird food combinations πŸ˜‚ that u can find out about in ma new what I eat in a day videouu πŸŽ‰πŸ΅ I’ve never filmed it cuz I was like β€œI need to eat cool stuff for a video like dis” WELL on dis day I woke up way too late and just documented what I consumed 😊 check it out ❀️

doing what empowers you & makes you happy, is an act of SELF LOVE ❀️
I just posted a raw video talking about finding more love within yoself πŸ™πŸ½πŸ’ͺ🏽

Most Popular Instagram Hashtags