ernaucu ernaucu

615 posts   3,352 followers   1,990 followings

Erna Hairuddin  πŸ“ŒPIN PRENEUR πŸ“ŒBERNIAGA GAYA PIN πŸ“ŒPREMIUM BEAUTIFUL EXPERT πŸ“ŒPREMIUM BEAUTIFUL CORSET πŸ‘‰πŸ»FB: Erna Hairuddin

Alhamdulillah akhirnya tak jadi bercerai. Dia pilih untuk setia dan kebahagiaan milik Mereka. Bestt sangat Bonus 4 ni pengajaran sungguh buat kita yang dah berumah tangga πŸ˜₯

Mustahil tiada sekelumit perasaan cinta bila dah bertahun kawin. Cuba ingat balik detik2 manis bersama, lagi2 dah ada anak hasil cinta, kasih dan sayang bersama πŸ˜‘

Jom baca 111Formula Tarik Rezeki. Bahagia itu Rezeki. Bahagia itu milik kita πŸ€—

#ftrviral #rarviral #TeamSimaRich #ftrkl #ftrampang

PERTOLONGAN DARI ALLAH DATANG TANPA DIDUGA.

Siang tadi Saya dapat whatsapps dari Tuan Z.
Kalau ikutkan starter pack biz beliau RM1040 tapi beliau cuma bayar RM540 sahaja.

Subhanallah, Alhamdulillah Ya syakur.
Allah hantar pertolongan ada orang bayarkan RM500 untuk starter pack biz beliau.

Inilah yang dikatakan rezeki tak disangka-sangka. Kadang-kadang kita ingat duitlah segala. Sehingga kita lupa nak meminta-minta pada PEMBERI rezeki.

Buku 111 Formula Tarik rezeki Ini adalah panduan bagaimana kita nak meminta-minta dengan Allah. Bila kita sentiasa buat apa yang Allah suka ,Allah akan bagi apa yang kita suka.
Perancangan Allah jua yang terbaik.

Screenshot tuan Z dikomen ya.
Dah baca komen "Subhanallah "
Janji ya πŸ˜‰

Kredit Norsaidatul Asima

#TeamSimaRich
#BukuFTRviral
#BukuRARviral
#BacaBacaSentap

Rumah yang dirahmati ialah di dalamnya penuh dengan Kasih Sayang 😊 Alhamdulillah Fikir aku bahagia, Memang bahagia yang Allah beri, Memang Bahagia lah kita dapat 😘😘😘 #FtrViral #rarviral #bacabacasentap #teamSimaRich

Alhamdulillah Mak anak dua. Syukur Ya Allah sepasang anak yang soleh soleha Aamiin 😘

Orang suruh ambik gambar kita tapi dia lebih kepada dinding. Sampai ke atas dia ambik gambar haha
#umisukapink 😍

Apa yang best sangat buku tu? πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡ #teamSimaRich
#bacabacasentap
#ftrviral
#rarviral

Terima Kasih mama buatkan baju Doktor. Doakan Nur Aina nanti besar jadi Doktor yaa. Aamiin Tengok la betapa lebarnya senyuman Dr. Aina tuuuuu 😁😁😁

Sy rasa jantung en Ammar berdegup kencang la. Macam sedang dilamun cinta 😁😁😁

Penapis air Cuckoo Iris ada Jam sebab dia digital. Senang kan ?
#cuckoo #cuckooiris #penapisair #airsihat

PENANGAN S.K.K DAH YAKIN NAK TUCK IN BAJU

Sebelum ni malu nak tuck in sebab perut buncit, memang keje sorok perut jela kan.
Bila dah kurus hasil #setkombokurus tu dha boleh tuck in dah baju tu. Yeayy πŸ€—πŸ€— Itu pun tanpa Waist Nipper dah. Selim sangat dah mami ni 😘

Jom uolss join Cabaran kurus dalam 10 hari jommm
Siapa nak cuba meh roger erna ok?
http://bit.ly/2JzXzyV
http://bit.ly/2JzXzyV
http://bit.ly/2JzXzyV

#nakkurus
#cabarankurus10hari
#kurusdengansihat
#kempisperut

Ehem2 Cik BB (Beauty Bar) nak tumpang lalu ye.

Cik BB tanya ni sapa ada masalah seperti dibawah dia nak tolong πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
😬 daki bertahun yang usia sebaya tuannya, πŸ˜–ada exzema yang tak sembuh2 🀒ketiak hitam legam/berbau/berpeluh πŸ€ͺ dan pelbagai lagi masalah kulit.

Uols tau tak Cik BB kata dia boleh hilangkan daki berkurun lama dekat badan uol tu tau.
kulit kusam dah gelap dek ditutupi daki dia boleh cerahkan.

Tang keti hitam, berbau, berpeluh pun dia boleh atasi. Jangan tak tahu Cik BB ni bau dia saaaaangat wangi. Memang bertuah sangat siapa yang dapat dibelai oleh cik BB ni haa

Yang ada kulit eczema, kulit sensitif pun dia boleh bantu. Sebab bila uols dah pakai cik BB ni ada satu magic akan berlaku.
Selepas mandi kan,macam ada satu pelembab yang kekal dekat badan uols, bau wangi pulak tu. Patut laa bau badan, berpeluh semua tu dia boleh bantu.

Memang beruntung sangat lah sapa yang meminang cik BB ni memang puas hati punyaa.

kalau ada yang ada hajat nak merisik ke meminang cik BB meh la whatsapp Erna
http://bit.ly/2O94wKM
http://bit.ly/2O94wKM
http://bit.ly/2O94wKM

Salam saiyang dari Cik BB
#beautybar
#sabunhijau
#rawateczema
#atasigatalkulit
#kulitsensitif
#gatalbadan
#marineessence

Most Popular Instagram Hashtags