ernaucu ernaucu

606 posts   3,404 followers   2,427 followings

Erna Hairuddin  📌PIN PRENEUR 📌BERNIAGA GAYA PIN 📌PREMIUM BEAUTIFUL EXPERT 📌PREMIUM BEAUTIFUL CORSET 👉🏻FB: Erna Hairuddin

Penapis air Cuckoo Iris ada Jam sebab dia digital. Senang kan ?
#cuckoo #cuckooiris #penapisair #airsihat

PENANGAN S.K.K DAH YAKIN NAK TUCK IN BAJU

Sebelum ni malu nak tuck in sebab perut buncit, memang keje sorok perut jela kan.
Bila dah kurus hasil #setkombokurus tu dha boleh tuck in dah baju tu. Yeayy 🤗🤗 Itu pun tanpa Waist Nipper dah. Selim sangat dah mami ni 😘

Jom uolss join Cabaran kurus dalam 10 hari jommm
Siapa nak cuba meh roger erna ok?
http://bit.ly/2JzXzyV
http://bit.ly/2JzXzyV
http://bit.ly/2JzXzyV

#nakkurus
#cabarankurus10hari
#kurusdengansihat
#kempisperut

Ehem2 Cik BB (Beauty Bar) nak tumpang lalu ye.

Cik BB tanya ni sapa ada masalah seperti dibawah dia nak tolong 👇👇👇
😬 daki bertahun yang usia sebaya tuannya, 😖ada exzema yang tak sembuh2 🤢ketiak hitam legam/berbau/berpeluh 🤪 dan pelbagai lagi masalah kulit.

Uols tau tak Cik BB kata dia boleh hilangkan daki berkurun lama dekat badan uol tu tau.
kulit kusam dah gelap dek ditutupi daki dia boleh cerahkan.

Tang keti hitam, berbau, berpeluh pun dia boleh atasi. Jangan tak tahu Cik BB ni bau dia saaaaangat wangi. Memang bertuah sangat siapa yang dapat dibelai oleh cik BB ni haa

Yang ada kulit eczema, kulit sensitif pun dia boleh bantu. Sebab bila uols dah pakai cik BB ni ada satu magic akan berlaku.
Selepas mandi kan,macam ada satu pelembab yang kekal dekat badan uols, bau wangi pulak tu. Patut laa bau badan, berpeluh semua tu dia boleh bantu.

Memang beruntung sangat lah sapa yang meminang cik BB ni memang puas hati punyaa.

kalau ada yang ada hajat nak merisik ke meminang cik BB meh la whatsapp Erna
http://bit.ly/2O94wKM
http://bit.ly/2O94wKM
http://bit.ly/2O94wKM

Salam saiyang dari Cik BB
#beautybar
#sabunhijau
#rawateczema
#atasigatalkulit
#kulitsensitif
#gatalbadan
#marineessence

Mamandangkan bertubi2 pm pasal Maharani ni meh Erna nak share lagi sebenarnya Maharani ni untuk apa.
Tak lain tak bukan untuk kita la para wanita. Kita yang dok makan jamu ni, alih2 suami pulak yang merasa. Merasa apa tu? ala malu la nak cerita 😋 Kalau nak tahu meh kita membawang dekat whatsapp. hehehe

Ada orang tanya "sesuai ke untuk ambil lepas bersalin?" memang sesuai sangat laaa untuk ketatkan kembali otot2 rahim yang dah mengembang berapa kali ganda tu.
Kalau rumah tangga dah suram macam tak nampak sinar tu ha elok sangat laa ambik Maharani ni. Boleh kembalikan keceriaan dalam rumah tangga.
Bak kata orang #rahsiamemikatsuami.
Anak dara pun boleh makan Maharani ni tau. Mana yang nak kawin boleh ambil cepat2 nak bagi naik seri, bagi badan uols bersedia, hilangkan keputihan.
Memang banyak jugak la masalah wanita boleh di atasi dengan #maharani ni.
Tapi ikut badan masing2 jugak macam mana penerimaan dia.
so, sapa belum cuba jom la cuba tak rugi tau. Untuk uols sekali suami jugak dapat merasa kesannya.
#maharani #jamuabangsayang #rahsiamemikatsuami #akuyangmakankauyangrasa

Alhamdulillah close sekotak Maharani. Musim gaji uolss sapa lagi nak try ? meh roger Erna.
#isterimakansuamimerasa
#jamuabangsaiyang
#rahsiakebahahiaanrumahtangga
#rahsiamemikatsuami
#maharani
#herbamaharani

RAHSIA AKTIF DI USIA EMAS. HANYA DENGAN SET KOMBO KURUS. #setkempis #setkombokurus #kempisperut #hilang10kgsebulan #hilangperutbuncit #kurussecarasihat

MUDAHNYA NAK KURUS SEPANTAS 10 HARI!! hanya dengan #setkombokurus boleh hilang sehingga 50kilo.
Jom siapa lagi nak turut serta program kurus dengan sihat DM sy.
#nakkurussepantas10hari #nakkurus #perutkempis #kurangkanberatbadan #testimonikurus #shakeme #minkaffe #nlicious #instantshaping

MUDAHNYA NAK KURUS SEPANTAS 10 HARI!! hanya dengan #setkombokurus boleh hilang sehingga 50kilo.
Jom siapa lagi nak turut serta program kurus dengan sihat DM sy.
#nakkurussepantas10hari #nakkurus #perutkempis #kurangkanberatbadan #testimonikurus #shakeme #minkaffe #nlicious #instantshaping

MUDAHNYA NAK KURUS SEPANTAS 10 HARI!! hanya dengan #setkombokurus boleh hilang sehingga 50kilo.
Jom siapa lagi nak turut serta program kurus dengan sihat DM sy.
#nakkurussepantas10hari #nakkurus #perutkempis #kurangkanberatbadan #testimonikurus #shakeme #minkaffe #nlicious #instantshaping

MUDAHNYA NAK KURUS SEPANTAS 10 HARI!! hanya dengan #setkombokurus boleh hilang sehingga 50kilo.
Jom siapa lagi nak turut serta program kurus dengan sihat DM sy.
#nakkurussepantas10hari #nakkurus #perutkempis #kurangkanberatbadan #testimonikurus #shakeme #minkaffe #nlicious #instantshaping

LAIN MACAM CERIA DIA BILA DAH KURUS

Ni lah bestnyaa amal #setkombokurus Terserlah sangat keceriaan di wajah heheh
.
mau tak ceria kalau dah hilang banyak Kilo. makin cun melecun Cdm Ija nih 😘
.
Erna pernah jumpa depan2 masa g seminar dulu memang gambar sebelah kiri tu yang before. .
Tapi gambar latest tu memang terkejut. gila jugak penangan set kombo kurus ni. .
macam ni bukan diri sendiri je ceria, toklaki pun ikut ceria punya. Bila peluk isteri dah tak terpeluk lemak dekat pinggang. Opss 🙊 .
Uoll tak kan nak tengok je? meh la cuba. kesan sepantas 10 hari tau. Rugi tak cuba.
.
Cepat2 tekan whatsapp link erna ni lambat melepas nanti
http://bit.ly/2JzXzyV
http://bit.ly/2JzXzyV
http://bit.ly/2JzXzyV

#g8unity #g8preneur #shakeme #minkaffe #nlicious #setkempisperut #nakkurus #awetmuda

Most Popular Instagram Hashtags