emavanz_yuesoff emavanz_yuesoff

874 posts   1,429 followers   470 followings

eMaYuE ๐Ÿ‘ธ  capricon | 92 | shah alam |kelantan| jawa|thailand| simple| like eat| like c pretty girl ๐Ÿ˜| ๐Ÿ˜‚|#DONT TRUST WORDS , TRUST ACTION ๐Ÿ˜ŽโœŒ๐Ÿป๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ

Pakcik time bini pergi berhibur ๐Ÿ˜‚.
.
.
Susah ke senang ?๐Ÿ˜‚

Suka sgt amik gambar kita curi curi ..
Dengan hati kita pun awak curi ..๐Ÿ˜œ๐Ÿ’›..
.
.
Kita nga tgk waze camne nak ke hati awak ..*macam tipu je ๐Ÿ˜
.
.
#nightworld

Sabar jap, nga balas wasep mak mertua awak ni ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ’› .
.
Morninggg saturday ๐Ÿ’›

#sleepy ๐Ÿ˜ด
#harapmasaberlaludgnpantastoday๐Ÿ˜ต
#hungrygirl .๐Ÿ˜‘๐Ÿ˜’๐Ÿ˜•๐Ÿ˜’โ˜น๏ธ๐Ÿ˜ž๐Ÿ˜œ

Some talk to u in their free time,
And some free their time to talk to u,.. learn the different๐Ÿค™๐Ÿป
.
.
#lifeisbetteroutside
#stayscool
#staystrong

When u canโ€™t look on the bright side, I will sit with you in the dark.๐Ÿ™Š๐Ÿ™ˆ๐Ÿผ.
.
.
.
#lifeisbetteroutside
#lifeisbetterincolor
#staystrong
#stayscool ๐Ÿ’๐Ÿผ

Actions speak louder than words, so believe what you see and forget what you heard...๐Ÿ˜œ.
.
.
#justsaying
#missthisplace
#repeatplease๐Ÿ”ƒ

.No one can ever replace you in my life, Mom. Even though I am getting older, you will always have a special place in my heart. Happy birthday to the first woman I ever loved, my emakโค๏ธ๐Ÿ’•๐Ÿ’ž
.
.
. *tu bunga apa namanya wey, mak akak mx bunga idup maklumla akak xnh beli bunga terima pun kekadng xtaw nama bunga๐Ÿ˜ฌ ni pun asal bunga idup akk beli la , tp asal bunga tu bau cam kencing meow๐Ÿคฆ๐Ÿผโ€โ™€๏ธ tp asal mak akak kata wangi k xpewla kire die suka la tu๐Ÿ˜œโ˜บ๏ธ
.
.

#myโค๏ธbesday
#justsimpleplanbutheppy
#myworldโค๏ธ

Hepy besday to u...๐Ÿ˜Œ
Sorry 4the late wish but i "INGAT"
Cuma masa yg tak berapa nak mengingatkan...๐Ÿคง๐Ÿ˜œ
Semoga sihat selalu dan tak senang jangkit kalo aku selsema or demam jgn jadi macam ibu lembik senang jangkit ๐Ÿคง๐Ÿ˜œ..semoga dimurahkan rezeki...dan dipermudahkan segala urusan... Xoxo ๐Ÿ˜

When you're happy,
U enjoy the music...
When you're sad u understand the lyrics.๐Ÿ˜‘
.
.
Good night๐Ÿญ

Sometimes ...
u need to be alone,
In order to find out who u really are and what u really want..๐Ÿ˜
.
.
#isnotfunny
#dowhatmakesyouhappy ๐Ÿ˜๐Ÿ˜’๐Ÿ˜ž๐Ÿ˜•โ˜น๏ธ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฏ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฒ๐Ÿคง

.
SURAT CINTA UNTUK STARLA THE MOVIE:
.
.
Pertahankanlah orang yg selalu sabar dengn sikap kau, faham dan tahu apa keinginan kau,dan selalu memaafkan kesalahan kau.
.
.
Tapi kalau dah tak bole sabar kau explainla bukan diam , tapi kalo tak boleh gak kau calarkan je kereta dia ,bia adil sama sama calar hati dan kereta ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜….
.
*kenapa pilih sedih sedangkan kebahagian ada.

Gara gara starla malam td aku rasa tido 2jam je ๐Ÿ˜ฌ๐Ÿคฆ๐Ÿผโ€โ™€๏ธ Good morninggg ๐ŸŒˆ

#pilihanditangankitaโค๏ธ

What ever u do,
Good or bad,
People will always have something negetive to say.๐Ÿ˜Œ
.
.

i DUN CARe!! ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜œ .
#doneparttimejob
#waitcomingsoon
#๐ŸŽฌ๐Ÿ“ท
#airmaxblackandwhite
#hnm
#nycapp

Most Popular Instagram Hashtags