[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

dylanirsm dylanirsm

203 posts   1201 followers   806 followings

Dylan Rogerson  Event/Project/Stage Manager Slytherin 🐍 Snapchat/PS4: dylanirsm San Tan Valley, AZ

Decided to have some fun and learn more about my go-to photo editing app. Which selfie is your favorite, lol??? My new read, An American Original Walt Disney by Bob Thomas, is an inspiration to creativity and ingenuity.

My #wcw goes out to this lady. Luna is one of my new roomies, a pit mix, and the most needy/affectionate animal I have ever interacted with.

Happy Tuesday... right?! Send good vibes this way today yall, please and thank you.

It's been a long minute... several years since I've been able to reach this weight on leg press. After a crappy week in the gym a good leg day is just what this boy needs.

It was back and shoulders this #flexfriday and I have one thing on my mind...

Too good.

My favorite day, leg day. Happy Monday, y'all!!!

Happy NaNoWriMo! What are you writing in for this month?
Yay National Novel Writing Month
I've chosen this fun spiral notebook with blank pages, which I'm loving! As a lefty I have yet to invest in left-handed merchandise so Im trying something new. I have to say, not having ruled paper helps me write more quickly. Afterall, I type it up later when I get get home, so who cares if you write in a straight line. And where would I be without my @paper_mate pens 🖤💜.
Best of luck on the 50,000 goal friends!!!

Thick or Treat. Lolz the down side to having nice calves is you can't wear goofy socks too well. No big, I still had a blast on Halloween and yes, rocked the stretched out trick or treat socks. Happy Friday y'all.

Not the prettiest photos in the world, but I'm celebrating this Flex Friday. I'm down 30lbs since May! My first healthy decision was to quit soda, at the time going at it solo, and from there it snowballed to hitting the gym each day that I can. This is a starting point as much as it is a goal achievement. I'd love to have those big giant arms pop on overnight, but since the muscle fairy doesn't exist I'll just have to put in the work for them. Thanks for all of the support everyone, it's a lot easier to accomplish these goals with the accountability of those around you. 💜🖤✌

New hair, who dis? Lolz, nothing better than a fresh, much needed, cut, and a day with the numero uno.

My 'oh shit gotta get all the things done, it's raining let's take a selfie, damn I needs a haircut, happy monday' face.

Most Popular Instagram Hashtags