dicksudon dicksudon

146 posts   1836 followers   93 followings

fucking chill, it's fiction😷  If u ask me for nudes i'll expose your assπŸ€™πŸΌ multifandom+yaoi🍌 πŸ›₯i'll ship what i want, thanksπŸ’…πŸΌ Lewd vibes onlyπŸ‘πŸ’¦ Bullshit->πŸšͺ Link to my Yoi Fic!β€΅οΈŽπŸ’

https://archiveofourown.org/works/10964286

i made myself laugh the other day LMAOA
But for real, cHECK OUT THESE SHADY BALLS BC I WAS DYING πŸ˜©πŸ˜‚
But hi~ hello. I wanted to mention in this post that i'm going to be selling some stuff on ebay. Nothing really yaoi related, but just some extra anime merch i have laying around the house from lootcrates or cons that are just taking up space. Also bc, we're currently having some financial issues, and some extra cash flow would really help us out.
Majority of what i'm going to be selling are first ed. mangas (we have so many) Sadly no yoi merch tho ://
Anywho, just mentioning this incase someone mAyΒΏ be interested lmao. That's like the vaguest mention, but y'know lmao.
Anywho, y'all have a good day, i'll be getting my ebay ready for listings (also, i'm probably only going be selling in the U.S. :/, my apologies to my international pals!!) Source: @/kreamykuntsu|twitter (aka, my twitter lmao)
#yurionice #yoi #victornikiforov #viktornikiforov #yurikatsuki #yuurikatsuki #yuriplisetsky #yurioplisetsky

Kubo is too precious and this is amazing oh my god.
Her caption reads "Victor is alive in the real world" πŸ˜©πŸ˜­πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–
I love this woman so much oh my god, she's so wonderfulπŸ’–
BUT LOOK HOW HANDSOME VICTOR IS OH MY GOD I CAN'T, I'D BE CRYING TOO, HE'S BEAUTIFUL
Source: @kubo3260 πŸ₯‚
#yurionice #yoi #kubo #victornikiforov #viktornikiforov #yurionmuseum

vIKTOR THIS IS ILLEGAL OMFGOGFOFOπŸ˜©πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ LOOK!!πŸ‘€@H I M πŸ”₯πŸ”₯πŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…
aND YURI TOO LIKE I CAN'T HANDLE THISπŸ˜©πŸ’¦πŸ’–
I need these cutouts strategically placed throughout my house - aka, Viktor just chilling in my bed room tyπŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ˜‚
But hi hello, sorry for be inactivity, adult life really sucks lmao. Thank you so much for 1,802!πŸ’–πŸ’– Yall are great!
Source: @/denkimouse|twitter πŸ₯‚
#yurionice #yoi #victornikiforov #viktornikiforov #yuurikatsuki #yurikatsuki #yurioplisetsky #yuriplisetsky

YANG SEUNGBAE πŸ˜©πŸ‘πŸΌπŸ’¦
MAY I PLEASEπŸ˜₯
B E A R YOUR F UCKIN G CHILD R EENNNN AAAAHHHHHHπŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ’¦πŸ’¦
LOOK!! AT!! HIM!! πŸ˜©πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ’–πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦
Koogi is killin' me bruh, i caN'T HANDLE THIS J F C C C CπŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…
This man is so beautiful, fuck, i'm melting. Call 911 i am need, this is the reason i b r e a t h e good god. My knees are weak, but legs are spread, c'mere Yang, giVE ME THAT GOOD STUFFπŸ˜©πŸ‘πŸΌ Koogi needs to slick this boy's hair back a LOT MORE OFTEN, SHEEIIT. πŸ‘ŒπŸΌπŸ‘ŒπŸΌπŸ‘ŒπŸΌ
i'm p sure i orgasmed while making this photo set - have a wonderful day lmao.
Manhwa: Killing Stalking ---> Chapter 28
Site: Lezhin.com
Author/Artist: Koogi (@/kooo_gi|twitter) πŸ₯‚
#killingstalking #ks #koogi #yangseungbae

YAAAAS MY COP BABY IS BACK πŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ‘…πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦
Manhwa update!
Aaahhh, this chapter was very suspenseful bUT BRUH OMFG CAN WE TALK ABOUT YANG WITH THAT SLICKED BACK HAIR BC A BITCH BE WEAK πŸ˜₯πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦πŸ˜©πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ
Sorry my images for the chapter are v vague - i didn't want to spoil too much! But ahhh, i loved it! So much shit is tying together in Yang's head and mmMMMMMπŸ‘€πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ’–πŸ’¦
Expect close ups of Yang bc yes, i ain't even sorry lmao.
Manhwa: Killing Stalking
Author/Artist: Koogi
Twitter: @/kooo_gi πŸ₯‚
Chapter: 28
Site: Lezhin.com πŸ₯‚
πŸ₯€ I pay to read this manhwa on Lezhin - therefore i do not know where you can find the free version. Please do not spam my comments/DM's asking where to read for free/ or begging me to send you the chapter - you will be blocked as a result πŸ€·πŸΌβ€β™€οΈ
#killingstalking #koogi #ks #ohsangwoo #sangwoo #yoonbum #yangseungbae #killingstalking28 #killingstalkingchapter28

THE TIME IS NOW, GTG GOTTA BLAST πŸš€πŸš€πŸš€πŸš€
#killingstalking #ks #koogi #killingstalking28

Lmao, my reaction to this news is depicted above πŸ˜©πŸ˜‚
BUT YO HEY I LOVE THISπŸ‘πŸΌπŸ’–πŸ‘πŸΌπŸ’–πŸ‘πŸΌπŸ’–πŸ‘πŸΌπŸ’–πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ
And honestly sad bc even with all of this confirmation of "Yes, they're gay and they are together" People still try to fight and argue about this.
If it's a straight pairing, they gotta kiss and say "i love you" but if it's a gay pairing, ohhhboi, suddenly it turns into demands of wedding certificates from 5 countries, they had to have fucked at least 15 times prior to said "gay activities" πŸ™„πŸ™„πŸ™„ I don't know why so many people cannot accept this, or even still waste time arguing about it. They're canon, woohoo!! Like why not celebrate the fuCKING PROGRESS THIS ANIME HAS MADE AND THE ATTENTION ITS GOTTEN. If Vikturi gets in the way of your ship, uh oh, sorry, even if it's a canon announcement you're still allowed to ship whoever you want so✌🏼 Quit hopping on Vikturi's shippers asses just bc you don't feel like reading the proof for yourself.
Anywho, hi y'all, have a good dayπŸ‘ŒπŸΌβ˜€οΈ
#yurionice #yoi #yurikatsuki #yuurikatsuki #viktornikiforov #victornikiforov #victuri #vikturi #victuuri #viktuuri #victuuriiscanon #kubo

precious sweet baby boy i love him so much i just want to pinch and squeeze his squishy little cheeksπŸ˜©πŸ’–πŸ’–
Hola~ Thank you all so much for the follows😱 I'm so shook, y'all are fantastic.
But hi hello, welcome to my account, i may give a re-introduction later on just so everyone's on board with what exactly goes on this account lmao.
Mental note: make re-introduction later onπŸ˜‚
But any who, i just wanted to say thank you!!(whoops that rhymed) You're all great, and thanks to those of you who stay active even when i'm lacking, y'all are gr8πŸ‘ŒπŸΌπŸ‘ŒπŸΌπŸ‘ŒπŸΌ
Have a good day night🍭
Source: @/_oshirukos|twitterπŸ₯‚
#yurionice #yoi #yurikatsuki #yuurikatsuki

gOD, there's so much yoi flooded on my twitter feed this morning and i ain't even mad bC LOOK HOW FUCKIFFNF F DKD GGG CUTE
Tag yourself, i'm Viktor, 100000% πŸ₯‚πŸ‘…πŸ˜‚
But eVEN YURI HOLDING THE LITTLE MAKKACHIN AND YURIO sh00k bC HE DOESN'T HAVE HIS LITTLE CHEETAH WRAP ON LMAAOA I CANT πŸ˜©πŸ‘πŸΌπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
I need these, and i am unaware oh where/or even when they can be purchased. I'm not bilingual and google translate isn't the clearest when it comes to Japanese πŸ˜©πŸ˜‚
Hopefully i'll have more details later, but for now, enjoy the cuteness πŸ€€πŸ’–
Source: @/yurionicegoods|twitterπŸ₯‚
#yurionice #yoi #yurikatsuki #yuurikatsuki #viktornikiforov #victornikiforov #yuriplisetsky #yurioplisetsky

Kubo drew this for Phichit's birthday @ anime expo and iM YELLING LOOK HOW CUTE HE IS. MY BABY BOY. PRECIOUS BABY. SWEET BOY.
I'm very quiet about my thirst for Phichit lmao, WHY, he's so precious and cute and adorable and i love him.
Artist: KuboπŸ’–
Twitter: @/kubo_3260_yuri πŸ₯‚
#yurionice #yoi #kubo #phichit #phichitchulanont

MMMMM JUST FUCK ME UP I N E E E E E DDD
This is for a Yuri On Ice!!! Fair being held and Tokyo and mmMMM its times like these i need to have a teleportation super power jfc cc c c
Source: @/miniani_info|twitter
#yurionice #yoi #victornikiforov #victornikiforov #yurikatsuki #yuurikatsuki #yuriplisetsky #yurioplisetsky

I always enjoy pointing out the not so plot related essentials of every chapter bc honestly Koogi is out for blood, b r u hhhhhhhhhhhh
this post was very necessary.
again, sorry for my lack of posts, but i love y'all lmao 😘🍭
Killing Stalking ---> Chapter 27
#killingstalking #ks #koogi #sangwoo #ohsangwoo #yoonbum #ks27 #killingstalking27

Most Popular Instagram Hashtags