dian_photo_journal dian_photo_journal

3129 posts   1977 followers   357 followings

Dian Degen  Passionately taking pictures of food, travel and lifestyle with IPhone & Canon cameras. Salzburg, Austria. Email: dian.degen@gmail.com

http://www.love-live-like.blogspot.co.at/

summer has a break, outside is raining, cold, windy. drink tea & ngemil kastengels buatan sohib, enak kan?
..
..
@uploadkompakan #uploadkompakan #Ukkejunyamanbanar_bpn #mbakyurop #kompakerseropa #tv_stilllife #salzburg #snap_ish #pocket_collage #pic_at_home #9vaga_dailytheme9

this afternoon in #salzburg ❤️#nofilter #iphone6s

A short visit to the catacombs at St. Peter Cemetery area in #salzburg #oldtwon, I've been living for 17 years in Salzburg and it was my first visit there 🙈. It was also a location of the sound of music film.
📷 @dewihackl ..
..
#visitsalzburg #visitaustria #summer2017 #meinframe #ootd

enjoying a nice, hot summer day with a good friend in #salzburg #oldtown . thank you @dewihackl for your visit 😘, take care & see you again, someday ❤️

17.07.17: numpang lewat, permisi 😁. Hiking hr ini ke Gaisberg sekalian ngetes sepatu baru, lulus test 👍. Walau hiking sendirian, ngga bawa selfie stick atau tripod (cuma bawa handphone doang), tetep ngga kehabisan akal tuk bikin foto dong 😅, handphone disenderin di botol minuman, pasang timer, gaya dah 😂, niaaatt bgt 🙈🙈, untung sepi tuh diatas gunung hehe, eh cuma foto terakhir yg minta org jepretin sebelum akhirnya turun gunung dgn bis kota... ..
#dianhiking #hobijalan #meinframe #gaisberg #salzburg

dah lama ngga jalan keliling kampung nih, Alhamdulillah hr ini cuaca bgs & temperatur ngga terlalu panas tuk jalan kaki 💚

rangkaian bunga plastik decor toko, kebetulan ada di deket museum tempat kerja, istirahat mkn siang jepret bentar hehe .
@uploadkompakan #uploadkompakan #ukartfloweehhh #kompakerseropa #mbakyurop #artificialflowers

Ein schöner Nachmittag mit 2 stundentigem Radfahren beim schönen Wetter entlang dem Wallersee heute

Most Popular Instagram Hashtags