[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

dhirarzainal dhirarzainal

401 posts   84879 followers   869 followings

DHIRAR TEEGA  Islamic Content Creator 📽📸🎬💻 Founder @jom_dakwah  @teega.my Striker @badakunited 📩diraswitch313@gmail.com

http://facebook.com/dhirarzainal

Terima Kasih banyak pada @ashrafmuslim ajak tengok citer @filembukancintamalaikat untuk team bola @badakunited .. .
.
Filem yang sarat dengan mesej bermakna untuk difahami itu berkisarkan cinta tiga segi antara tiga insan Dewi (@noradanish ), Reyhan (Fachry Albar) dan Adam (@ashrafmuslim ).
.
.
Plot penceritaan yang begitu dramatik bukan sahaja menekankan tentang cinta semata-mata sebaliknya menuntut penonton untuk berfikir sejenak akan pengajaran yang dipaparkan kerana realitinya ia dekat di hati para penonton..
.
.
Jom2 teman tengok citer ni.. Mesti hayati dari awal sampai habis.. Komfom meleleh air mata.. Antara yg x leh tahan sgt menangis dua ni.. @daiannas92 dan @daihakim_ .. x leh tahan katanya.. Padu...
.
.
" Kita semua salah.. sebab kita manusia.. Bukan Malaikat.." ayat last ni la yg paling padu skali.. Tahniah abg @ashrafmuslim dan geng #Bukancintamalaikat

Selamat pergi dan pulang Ustaz @hadi_fayyadh Moga dpt Umrah yg Mabrur..

Walimatul Urus.. @alifteega dan Aisyah @401production ..
.
.
Doa kan semoga bahagia hingga ke akhir hayat.. #hijanahhazalif
.
.
Ape caption sesuai untuk @daisyed_ dan Ali @irmanbahrudden
.
.
@anwarafiq_ @iammanis_

Alhamdulillah.. Baby dlm perut 28 minggu dah.. Doakan di permudahkan segalanya... @littleadam___ x sabar dpt adik.. 😊

Jika kita mampu BERSYUKUR dengan apa yang kita ada, kita takkan risau dengan apa yang bukan milik kita.. #alhamdulillah

Ramai tanya kat mana ni.. Haa meh nak habaq.. Di Palu , Sulawesi tengah Indonesia.. Kalau nk ke sini.. Kena ke Jakarta dahulu.. Dan dari Jakarta terus terbang ke Palu.. 3 jam lebih jugak flight nya dari Jakarta..
.
.
Banyak jugak tempat2 menarik pergi.. Antarannya di Pusat Laut Dangola.. Air laut nya jernih... Boleh snorkeling dan bermain dengan Ikan Nemo yg comel.. .
.
Dan yg paling menarik di Pusat laut dangola ni ada sebuah lubang yg besar seperti sumur(perigi) .. air nya adalah air laut terbentuk hampir ribuan tahun yg lalu secara semulajadi..
.
.
Mkn pun x yah ckp la.. sedap2 bangat.. Terima Kasih bnyk2 ya pak @hadi_fayyadh belanja.. Limpah rezeki Pak hadi Fayyadh..

Bapak pulang dulu ya.. Meeting nya 1 jam aja.. Jalan2 nya sampai 4 hari.. hee.. Doa kan ya.. Palu, Sulawesi tengah ke Jakarta 3 jam.. Transit 5 jam di Jakarta dan Jakarta ke Malaysia 2 jam.. Total dlm Kapal Terbang 5 jam.. jauh jugak.. .
.
Baju Batik cantik ni dari @batik_semar ..

Ape yg Ustaz Hadi tunjuk tu.. Ok caption menarik Ustaz @hadi_fayyadh bg hadiah buku terbaru nya.. Mengintai Aku Di Neraka..

Jakarta Indonesia.. Sampai2 mkn je keje ni.. Ape lagi tempat mkn best2 sini.. Kongsikan.. 😍

Barakallahulakuma @halimghani_ dan Sherren.. Tahniah sahabat.. Maaf x dpt dtg.. Semoga Allah menyempurnakan kebahagian halim dan isteri , dan menjadikan pernikahan korang sebagai Ibadah kepadaNya..
.
.
#tiap2mingguadajesahabatkahwin
#untungla
#tahniah
#doakanhalim
#halimxshereen

Barakallahu lakuma @anwarafiq_ dan @iammanis_ .. Tahniah sahabat.. semoga bahagia ke akhir hayat.. 💖

Hiasilah mulut ini dengan kata-kata yang baik.. Bila mana tak mampu berkata yang baik.. maka janganlah berkata yang tidak baik..
.
.
#positif #jomMUHASABAHdiri bersama Ustas Sado @daihakim_

Maulid & Majlis kesyukuran di rmh @daisyed_

Semua KEJAYAAN bermula dengan PERCUBAAN.. anda tidak mencuba, pastinya anda tidak akan berjaya..
.
.
Jom la cuba jd Dropship Team Dhirar.. Dhirar akan ajar dan curah segala ilmu yg ada pada korang.. Berminat wasap admin di +60166950449
.
.
#teamdhirarbatch1
#teamdhirarbatch2
#teamdhirarbatch3
#teamdhirar2018 .
..
.
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar
#mengintaiakudineraka

"Siapa yang mencari ilmu agama, maka syurga akan mencarinya.. Siapa yang mencari maksiat, maka neraka akan mencarinya.. Barang siapa bersandar pada harta, ia akan miskin.. Barang siapa bersandar pada harga diri, ia akan hina.. Barang siapa bersandar pada akalnya, ia akan tersesat.. Namun barang siapa bersandar pada Allah, sesungguhnya ia tak pernah miskin, hina, dan sesat"​ @imammudahassan #jomMUHASABAHdiri

Aqiqah + Doa Selamat + Rmh Baru + Birthday di rumah Ustaz @imammudaaran .. Semoga di permudah kan..

Senyum dan ucapkan ALHAMDULILLAH kerana Allah masih izinkan bersama mereka yang kita SAYANG.. 💗

Jangan segan-segan ketika meminta kepada Allah, jangan minta yang kecil tetapi mintalah yang terbesar sekali. Jangan di lihat kelayakan kita untuk menerima sebaliknya lihatlah pada kelayakan Allah yang maha memberi..
.
. #bukitmagnet #jomMUHASABAHdiri #target2018 #hajj #soon

Ya Allah selamatkanlah Bumi Palestin. Peliharalah Masjid Al Aqsa. Berikanlah kekuatan pada rakyat Palestin untuk melawan tentera rejim Israel..
.
.
@Regranned from @fakhrulunic - Tiada makna bagi rakyat Palestin tanpa Al-Quds, Tak bermakna Al-Quds tanpa Masjid Al-Aqsa. Teruskan berdoa semua..hantarkan doa qunut nazilah dalam solat kita. .
#jurusalemisthecapitalofpalestine #qunutnazilah @unicofficials

Pagi ni meeting di Putrajaya.. Bersama pasangan paling romantik tahun 2017..
.
.
#jurusalemisthecapitalofpalestine
#prayforpalestine
#baitulmaqdismilikumatislam

Tiada siapa mampu berubah menjadi baik dalam masa sehari.. Semuanya perlukan masa, dan usaha yang berterusan dari hari ke hari.. .
.
#kongsikanhijrahanda

Jangan membenci seseorang kerana satu KESILAPANnya.. Renung dan ingat setiap KEBAIKAN yg pernah dia lakukan..
.
.
📸 @irmanbahrudden

Selawatlah dengan banyak

di hari kelahiran Nabi صلى الله عليه وعلى آله وسلم ‎ ❤️
.
.
#salamJUMAAT
#perbanyakkanselawat

SALAM MAULIDUR RASUL 1439H.. Sesungguhnya orang yg paling dekat denganku pada hari kiamat adalah org yg paling banyak berselawat kepadaku..
.
.
آللّهُمَ صَلّیۓِ ۈسَلّمْ عَلۓِ سَيّدنَآ مُحَمّدْ وَ عَلۓِ آلِ سَيّدنَآ مُحَمَّدٍ.
.
.
Dan Rasulullah S.A.W bersabda.. Sesiapa yang menziarahi kuburku wajiblah dia mendapat syafaatku..
.
.
#maulidurrasul
#perbanyakkanselawat

Most Popular Instagram Hashtags