demuregealach demuregealach

81 posts   1,822 followers   200 followings

โœฎ๏ฝฅ๏พŸ ๐‘€๐’พ๐’ถ ๏พŸ๏ฝฅโœฎ  15 // she/her // I draw blood and gore sometimes // I try to be aesthetic // I take pride in my artwork; don't be a thief Commissions: โœฎOPENโœฎ

Howdy!!! @koolaid.i.guess and I are here to say-
DRAW WHAT YOU WANT!
This is a small reminder to everyone this can apply to: do not get stuck in a loop of drawing what other people want (now obviously this does nOT apply to those who have art as a job or commission people but shh). If you do get stuck in that loop, you need to try to find the reason why you started drawing in the first place, and for most of us, it's because it makes us happy.
Please don't get caught up in drawing things you don't want to- it will kill your motivation and love for art.
So yeah!! Here's this reminder. Hope y'all are doing well and drawing what makes you happy ๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’ž
.
#legendofzelda #kingdomhearts

Shea's dtiys inspired me yesterday to draw a bunch of stuff, including this!!! It's been so long since I've drawn this boyo, I hope you like it @jamalamart !! ๐Ÿ’ฆ
.
#jamalam1k

@yasaeh 's dtiys was super fun to do!!! I love Liz and Alma sm ugh, I just had to draw them ๐Ÿ’ž also this lowkey helped me get out of a small art block so ty for that lol ๐Ÿ˜Œ I hope you like it Shea!!!! You beautiful human being ๐Ÿ’—๐Ÿ’•๐Ÿ’–
.
#dtiyslizandalma

bruh sound effect 2
.
vent time :,)
.
gonna archive this later idk

It's the big ol' one five for you today @koolaid.i.guess , Kaylah!! It was nice being older than you for 3 days LMAO HSKSKSK
Okay okay on a serious note, I'd like to explain how much you've truly impacted my life, Kaylah. From the first comment you posted on my page, to where we are now in our friendship. I've never met you irl but somehow I seem to have a better friendship with you than some of my irl friends, and that's pretty good if I do say so myself!! You've made me laugh countless times, you've comforted me when I needed it, you've given me the motivation to do so many good things, and overall, you're just,, a really, really fucking good friend that I hope will stay with me. You've somehow been able to enhance my life so much and make me so happy when I needed to be. Just seeing your art pop up on my feed makes me happy. And speaking of that, your art? Constantly beautiful and unique. YOU? Constantly beautiful and unique. I truly hope 15 treats you well, and I wish nothing but the best for you, friend. Happy 15th birthday ๐Ÿ’•

[SWIPE] (I put two for my new art bc the old art and middle art had two people on it) (ALSO I'll archive this later I think)
.
Wow,,, you can fucking tell how much I've improved, especially from the 2016 one. I've gotten better with lighting and colouring, my anatomy has gotten better, I've gotten more ambiguous with backgrounds, all that.
Ngl the 2016 one is also a little embarrassing bc,,, why did I genderbend everyone all the time, the nAmes are cringey, the wrinkles in the clothes look like spikes that are coming out of their bodies-- it's not a good look HSJSKSK
Also in the past with my old art, especially in 2017, I made people's legs WAYY too fat, and I believe that's bc I used to draw chibi stuff and that's why? I'm not sure. As you can tell, I'm still struggling a little with making people's bodies too fat when they're actually a super skinny person, but I'm working on it!! .
Anyways. Moral of the story, improvement is inevitable and it will happen if you're dedicated, passionate, and you practice (in many different ways).๐Ÿ’•๐Ÿ’žโค

[Swipe] Uhhh here's some Link doodles + Midna at the end ๐Ÿ˜Œ
.
I've literally been drawing Link nonstop pls help
.
#breathofthewild #loz #legendofzelda #skywardsword #ocarinaoftime #twilightprincess

[SWIPE FOR PT 2] the only thing I have to say about this is
1. I put too much effort into this
2. BOTW Link is a big dumb goof
3. Zelda is dYING in the castle and here Link is, making a triforce out of doritos. That's basically a whole summary of BOTW

[Swipe] Howdy!! @sadcowboy420 redesigned their OC's, Clover, baseball uniform!! I saw their drawing and I was immediately inspired! I'm really proud of the outcome and I haven't been this happy with a drawing for awhile! So I hope you guys like it as much as I do ๐Ÿ’œ

[SWIPE] howdy my name is Mia and I ruin everything
.
Yes. I turned Link into an e-boy, what are you going to do about it, cRY?? That's what I thOUGHT beeCh .
I saw an e-boy that reminded me of Link, which inspired me to draw this so uh,,, you could thank him for this monstrosity

So I've uh,,, been a LITTLE obsessed with The Legend of Zelda: Breath of the Wild (yes I know I'm 2 years late for the hype about this game but oh well), so I drew this!! ๐ŸŒ 
I'm aware this isn't DnP but this is also my account and I can draw what I want sO, sorry not sorry if you're upset that I haven't drawn anything DnP related. I'm just not inspired to draw them anymore
๐ŸŒ 
I love Link and that's it hsksk goodbye
๐ŸŒ 
#breathofthewild

hi he kind of looks like,, worried or smth idk why I gave him this expression but it's here to stay lmao
.
Hi Neb!!! This was really fun to draw, and congrats on 1k!! Ily!! I literally started drawing this as soon as you posted the original bc it was just,,, wonderful lmao, I had to join ๐Ÿ’•
.
If any of you are not following @nebulousnessa , what are you doing??? Her art is gorgeous I freaking love it, please go give her some more love!! ๐Ÿ’–๐Ÿ’“๐Ÿ’–๐Ÿ’•๐Ÿ’“๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’–๐Ÿ’•๐Ÿ’–
.
#drawthisinyourstyle #nebulous1k

Most Popular Instagram Hashtags