daiizzlyn daiizzlyn

971 posts   22734 followers   1983 followings

Da'i Izzlyn  DA'I DARI PERGUNUNGAN ☎ 013-521 0090 (PA) FB: Da'i Izzlyn Page FB : Da'i Izzlyn Instagram : daiizzlyn

Maaf la terjeruk pulak gambaq ni.. hehe

Kampung2 je.. Practice make perfect πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Serius, mi kuah ni kena dengan selera saya 😍😍😍
.

Pedas + udang fresh + banyak sayur + ada daun sup banyakkk + kuah pekat + telur mata..
.

Alhamdulillah.. Siapa kata warung tepi jalan makannya xsedap? Murah pulak tu.. Kat tepi jalan d sepanjang pantai batu Feringghi, Penang.. Memang terbaik.. πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Apa kau rasa bila orang hantar resume mcmni πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Kami dah terbalik.. Saya anak jati Sabah; berlari tersungkur duduk dan bangun meniti hari2 mendepani watan yang penuh wahan.. Termasuk diri yang amat kerdil ini.. Ya, cuba untuk berbakti berbekal tenaga, buah fikir dan sedikit ilmu sahaja, jauh ke utara tanah air ; Pulau Pinang.. Dia.. Ya, yang di bawah tu namanya kak Ecah 😘 .. Orang Kedah yang menetap di Sabah, hatinya di Sabah membelah samudera merintis denai mendaki bukit menuruni lembah di Sabah demi mengislahkan umat yang sakit.. Moga di mana sahaja kami, kita atau kalian berada.. Selagimana nafas dan langkahmu kerana agamamu, moga Allah sentiasa bersama kita.. Aamin ya Allah.. P/s : Abaikan kasut pink tuh πŸ˜‚

#daiizzlyn
#daitv3
#daidaripergunungan

Okay sis.. ini buat I terharu @azira_hj_ali πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Macam view dlm fairytales kan?
Inilah tempat hakak membesar.. Hanya yang berjiwa pencinta alam akan jatuh cinta.. Jom, RM499 sahaja untuk ziarah ke Kundasang, Sabah!
#daiizzlyn
#daitv3
#daidaripergunungan

84 perang dalam 11 tahun.. Hanya 321 syuhada.. Hari ini? Sehari berperang, musnah satu bangsa!
Jom dapatkan buku ensiklopedia perang Rasulullah SAW keluaran Telaga Biru.. RM84.00 Sahaja.. #daiizzlyn #daitv3 #daidaripergunungan

They are........ WOWWWWWW 😍

Let it gooooo~

Most Popular Instagram Hashtags