ctdk ctdk

10,578 posts   5,726,992 followers   603 followings

Siti Nurhaliza Tarudin  Singer• Music Producer•Businesswoman •❤️Single Terbaru Anta Permana 👇❤️

Tq Zulaikha sayang beri Makiti bunga..Makiti bangga dengan Zulaikha sbb berjaya tamatkan persekolahan dengan baik.. Banyak perkembangan positif pada Zulaikha & terima kasih tenaga pengajar yg membantu Zulaikha .. mak iti sayang zulaikha 💋💋💋 @zura_abdrazak #anaksyurga #autismeawareness #permatakurnia

Alhamdullillah.. semoga dapat beri kegembiraan buat anak2 permata kurnia & ibubapa mereka serta guru guru bertugas.. 💋💋💋 #Repost @rozisangdewi
・・・
@ctdk memberikan kejutan kepada anak-anak di Permata Kurnia siang tadi dan mempersembahkan dua buah lagu walaupun suara beliau masih belum sembuh sepenuhnya.

Video daripada @aizuddin_madani yang menyampaikan #AntaPermana dalam versi ramai penyanyi. .
Anta Permana versi KRU, @wearesog , @kugiranmasdo, @khalifah_band_official , @hujanband , Band Rock Kapak 90-an, @haelhussaini , @gerhana_skacinta , @oagofficial dan versi Keroncong.

Seronok saya lihat lagu #AntaPermana menjadi pilihan untuk pelbagai persembahan termasuk di sekolah, jabatan dan juga di majlis kebudayaan. .
.
Alhamdulillah. Terima kasih kerana sudah melanggan, stream dan menyokong #AntaPermana.
.
Carta sepanjang minggu.
Kedudukan terkini Lagu Anta Permana - Dato Siti setakat 18Nov2018:
1.Juara di Carta 40 Era FM
2.Juara di Carta 40 Suria FM
3.Naib Juara di Carta Top 40 Hot FM
4. No.23 di Carta Cats FM
5.Juara di Carta Hits Terlaris Perak FM
6.Juara di Carta KLFM
7. No.8 di Carta Manis FM
8. Juara di Carta Meletop..
.
Terima kasih Sitizoners ❤❤

Pagi ni di acara aqiqah ,jumpa pula dengan Dato’ @jmandagie , Datin @ninaismailsabri & princess @princessmandagie ... Rindu pulak ibu kat aafiyah kat rumah 😅

tq kak yati dari @barangbasahmentah yang memudahkan tugas para wanita khususnya ibu2 yang sibuk tak sempat ke pasar.. Ct pesan saja apa yang nak , mereka beli di pasar borong, siap cuci & ‘siang ikan ‘ yang kita pesan.. mudah kan??? yang pasti mereka pilih barang yang terbaik .. tq kak yati❤️❤️❤️

❤️#Repost @creacionbysitinurhaliza with @make_repost
・・・
Nak tau warna untuk Clavel Blouse ni available ke tak?! Kenalah singgah butik Creacion, tak pun sis whatsapp sahaja personal shopper kami untuk dapatkan Clavel Blouse!
.
Selamat berhujung minggu dengan orang yang tersayang awak ❤️

Seronok aafiyah dapat tempat main baru Aguard bumper bed .. Boleh didapati di @happikiddo_ 😍😍

Tadi perjalanan pulang singgah Gleaneagles amik ubat 🤢.. Jumpa kak yatie cayang ni.. @yatiekitchen ..Doakan Ct sihat ye

Lagi kompilasi video #AntaPermana yang sempat saya abadikan daripada peminat dan penggemar lagu #AntaPermana. Anda semua terbaik!!👏👏👏👍👍👍

Meluangkan masa ke majlis ramah mesra Ahli Lembaga Pengarah ASWARA hari ini.

wah!! mak iti dah ada pencabar dah nie👏👏👏👏
#Repost @nrfth.yaa with @make_repost
・・・
👏🏻👏🏻 mak hang muka sama mcm @ctdk hang pun dh terikut sama..btw congrats yunk😍
#harikanakkanak2018 #antapermana

Most Popular Instagram Hashtags