crochetandcoffee crochetandcoffee

1,047 posts   1,621 followers   1,350 followings

Helle Maya R Præst  Danish, 2 boys, wife and cat owner. Love to crochet, makeup fashion ☕️ and a true Mediterranean lover! Barista and Blogger📬Crochetandcoffee@outlook.dk

Endelig skete det, efter lang tids venten. Jeg har spist så meget sushi her til aften, at min sofa skriger efter mig! Det kan jo godt betale sig at få smidt en masse ud fra loftet 👌🏼 #sushi #asia #asian #dinner #viby #aarhus #food

Vildt nok at den render rundt på stien her i villa kvarteret #bambi #vildt #deer #hørning #denmark #crazy #wild #wildanimal #animal

Min tur til bussen om morgenen, er nu ikke værst. Dette billede er taget kl 6 i morges #morning #early #earlybird #summer #hørning #sun #denmark #skanderborg

Når L siger; den første der finder en krabbe får en is! Simon fandt den første og indtil nu den største. #bønnerupstrand #krabbe #simon #summer #beach #denmark #family #familytime #love

Vi har brugt dagen i Flensborg, og traditionen tro mødte vi svigermekanikken dernede. Efter et par timer i Flensborg by, tog vi op til Otto Duborg og fik handlet en masse snolder. #flensburg #flensborg #hafen #sumer #deutchland #germany #dayaway #family #shopping

Sidder lige på Fiskerlejet og nyder et glas koldt rosé, en kop kaffe, musik og ikke mindst udsigten. #enø #karrebæksminde #fiskerlejet #seagull #water #musik #wine #family #summer #denmark

Danmark, du er skøn om sommeren #enø #karrebæksminde #summer #denmark #holiday

Dagen startede tidligt for mig, kl 5:40!!! Men da de andre vågnede og vi havde spist morgenmad, tog vi til tirsdags marked i Stege. Efter en god vinsmagning i Luffes Gård, blandede vi Møn bolcher og tog et smut forbi Møn Is. Her fik Simon styret sin glæde for køer. Inden aftensmaden, tog Lasse og jeg drengene med ned til stranden, de fik badet en god times tid. Efter aftensmaden, kom Møn Is køerne forbi i baghaven, og vi var nede og sige hej til en stor flok kvier 🙋🏽‍♀️ #møn #mønis #cow #denmark #visitdenmark #visitmon #elskerkøer

Vi er allerede vilde med ferie og med Møn. Igår var vi ved Råbylille strand, hvor drengene soppede lidt i vandkanten. Her er så skønt, og vi suger en masse energi til os (de voksne i form af vin, ungerne i form af fodbold og frisk luft). Mulle og jeg sover i telt i haven, så der bliver rigtig fortalt løgnhistorier om aftenen. Naturen kan man ikke sætte en finger på her på Møn, her er bare smukt! #sun #summer #summerindenmark #møn #vacay #nature #visitdenmark #visitmon #denmark #beach #blodbøg

Du danske sommer, jeg er vild med dig 🙋🏽‍♀️ Der er ikke noget bedre end en tur ved vandet, på idylliske Alrø. Min første fridag i denne uge bestod i at stå op kl 4! Spiste morgenmad kl 5:30, faldt i søvn igen kl 8 og stod op igen kl 12. Vi havde på forhånd besluttet os for en tur til Alrø, og pakkede bilen med solcreme og vand og kørte ellers afsted. Lige nu sidder jeg og nyder drengene bade i vandet, svalerne og solens stråler. #sun #alrø #denmark #summer #family #dayoff #odder

Når det går op for dig at du måske har en svaghed. RudolphCare er for mig noget der er lækkert og høj kvalitet. Jeg giver mine børn deres solcreme på hver dag, inklusiv mig selv. Derudover er der en masse lækker serum, scrub og balm at finde på mit badeværelse. Favoritterne lige nu er shimmer solcreme og sololie 👌🏼 #rudolphsun #rudolphcare #beauty #care #sun #sunprotection #wellness #danish

Endelig fik jeg fat i Mdh fra Razspa, den kan jeg seriøst ikke undvære! Som de fleste nok har lagt mærke til, så er jeg glad for Rudolph Care solprodukterne, og sololie. Drengene skulle også lige have en solcreme med den lækre duft. Bonus info: @sallingdk, Salling Aarhus og Aalborg har i denne weekend -25% på hudplejeprodukter og solprodukter 👌🏼 #razspa #rudolphsun #rudolphcare #mdh #sun #lancaster #husksolcreme