cris__bo87 cris__bo87

561 posts   275 followers   680 followings

Cris "Bo" Rios  Eagles all day baby!! All my posts are real life lol No fake shit. Snapchat: crisbo87

Babe got her rose brushes from @storybookcosmetics and they look amazing! I mean she loved them. A perfect rose for my perfect rose. @chasitybesos14 go follow and check her page out.
#love #storybookcosmetics #makeup #mua #wakeupandmakeup #brushes #roses #baby #amor #thursday #happywifehappylife #cosmetics #glamour

Hey fellas, Here's a great gift to get your love..get it now before they are all gone @storybookcosmetics link to the website is on thier page.
#makeup #friday #brushes #storycosmetics #roses #glamour #beautiful #mua #gifts #wow #dressyourface #workflow #makeupcommunity #forher #love #betterhalf

Damn!! @colbertlateshow I πŸ‘πŸ‘ yall!! One question why are trump supporters so sensitive? Trump can talk all the πŸ’© he wants and its ok, and once someone speaks the truth about him yall get 😸hurt..please!! fuck trump and his administration. Freedom of speech! #lol #lmao #funny #kmsl #smh #damn #dead #bruh #morning #thursday #wow #noposwow #tacabron #clobert #latenight #realnews #dumptrump #ftptrump #impeach45 #tinyhands

Breaking news Trump release his march madness picks..russia wins it all πŸ˜‚πŸ˜‚ #lol #lmao #kmsl #smh #work #workflow #trump #fucktrump #ncaa #marchmadness #basketball #thursday #college #villanova #unc #funny #hilarious #russia

Some times they gotta learn it the hard way B!

#lol #lmao #kmsl #damn #bruh #smh #thot #denzel #trainingday #movies #b #wednsday #funny #latenight #advice

I feel for the families that lost love ones..due to crime..but why didnt trump invite families in the church shooting..by a white man..im just saying..always slamming the immigrants.

#smh #why #hatecrime #cnn #msnbc #trumpaddress #usa #trump #dumptrump #ftptrump #fucktrump #families #love #hate #sad #mad #issues #immigrants #fox #dylannroof #church #work #workflow #Muslims #jewish #mexican #america

That one cousin that can dance and always has to stunt..no matter what song is on..lol s/o to @danrue hot moves as always dans the man!! #lol #lmao #kmsl #dance #music #latin #moves #latenight #club #work #workflow #danistheman #welivebaby #yeah #friday #danrue #family #love

Most Popular Instagram Hashtags