christinacimorelli christinacimorelli

411 posts   234053 followers   240 followings

Christina Cimorelli  ChristinaCimorelli.com Snap = ItsChrisCim 😘 In the band Cimorelli! Mix a lion with a kitten and that's my personality. 😼 Get our new album now ⬇️

http://pledgemusic.com/cimorelli

Bring backkkkk summer πŸŒžπŸ’–βœ¨πŸŒ™πŸ‰πŸ’› Thanks @marian_cam for making this!

Random little tidbit......Lauren revealed to me yesterday that I'm a reverse-werewolf. Instead of turning into a monster when the moon is out I actually turn dead at night HAHA you probably have no idea what I'm talking about. Sorry. #notsorry hahaha okay done bye

thank you guys for all the birthday wishes!!!! I am sooooo overwhelmed with gratitude for you all!! My 27th birthday was soooooo special. Looking forward to another year of growth and change!!! Blessed to have you all as a part of it πŸ’—

IT'S OUR BIRTHDAY!!!!!!!!! 19 and still a queen. 27 AND STILL A LEGEND. HAHAHAHAHA. Today is awesome and tonight will be even better!!! Love sharing a birthday with this queeeeen πŸ‘‘πŸ‘‘πŸ‘‘

Just tryna take a cute pic to commemorate my LAST DAY OF BEING 26 OMG and he has to try to ruin my life as usual

#tbt to......Idk when who cares 😴

Baby, there's nothing holding me back

Last one in my fav dress πŸ’—

New Jersey this weekend was soooooooo fun and we were in the coolest little beach town. Solid weekend πŸ‘ŒπŸΌβœ¨πŸ’—

This time of night it feels like last summer

It's all blue when I see him
Yea that's his parking spot

Today was pretty lit #yea

Most Popular Instagram Hashtags