[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

casanova_2x casanova_2x

2175 posts   268914 followers   263 followings

CASANOVA 

http://smarturl.it/gobestfriend2x

LAST NIGHT WE ROBBED THE PLUG!!TONIGHT WE CATCHING A BODY!TRU LIFE (VOICE)"GO BEST FRIEND"

LISTEN YALL STRIPPERS KEEP GETTING ME IN TROUBLE 😩 BUT ITS MY BIRTHDAY WEEK SO I HAVE A EXCUSE RIGHT?TONIGHT WE LIT AGAIN !!

Trust is like a mirror, you can fix it if it's broken, but you can still see the crack in that mother fucker's reflection.I hope that doesn't go over y'all heads
#2❌
#Nogoodmornings
#Getmoney
#Watchoutforthemcracks!!

To find yourself, think for yourself.Trust no one cause 9 outta 10 they all for self.I hope that don't go over your head😤

Sometimes the strongest thing you will ever do will be to let go of someone. It will be painful, you will suffer guilt, and you will second-guess yourself, but for your own sanity and quality of life, there will come a time where you hand them to God,I hope that don't go over y'all heads I'm not picking up the phone for.God got you I promise y'all will be fine.

Check out this guys best friend 😂I'm dead!!! "Go best friend"But what is the puppy 🐶 fucking? Idk 😩but what he said "go best friend" " Get it get it "
#2❌17
#SONG:GOBESTFRIEND
#GOBESTFRIENDCHALLENGE
#LINKINMYBIO

KNOW WHATS BETTER THEN GETTING SINGLES THROWN AT YOU IN THE STRIP CLUB 😂GETTING A OLD HEAD WITH CREDIT 😩😂
#2❌17
#SONG:GOBESTFRIEND
#GOBESTFRIENDCHALLENGE
#LINKINMYBIO

NO MORE DICK!!!😂

OVER THINKING WHILE LOOKING AT MY WAR CHEST🎯

When you realize why your here.Your realize why they aren't,gods plan can never be explained.I hope that doesn't go over y'all heads
#2❌
#Revolttv
#Yearsin
#Mybrothers
#Tookourtimelikeman
#Fromthecantotheland☠️

17 months before rap I was supporting my friends that did.Giving them hope with every word I spoke.Look at me now I not outside looking in.Im inside looking outside this shit is amazing how life/god works.I hope that don't go over y'all heads.I can't make this shit up if I tried it's all facts!!!

Success is no accident. It is hard work, perseverance, learning, studying, sacrifice and most of all, love of what you are doing or learning to do.Also don't think for one second that the higher up's or not paying attention.HOV KNOWS IM WORKING 2❌'s.Haters gonna say he wasn't looking into my phone and shouted out 2❌'s he said something else 😂🤣😂😅😁😄😃

Most Popular Instagram Hashtags