cardistries cardistries

9 posts   1,388 followers   417 followings

Jason.  πŸ‡ΊπŸ‡ΈπŸŒŒPDX OR I like to create card stuff a lot :) DM me anything about Cardistry! β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”

Soya 🌱- My hand back! It still feels a bit uncomfortable but it back so yayy
Currently getting ready for CPC finals, I’ve got a lot of moves I am working on!

CPC Semifinal- Lol my hand broke :)
Pretty hard creating new moves cuz it has to be on my weak non-dealersgrip hand, but overall it was a fun challenge πŸ‘Œ
It was a bit hard making this video because I haven’t been feel mentally well lately, and my head has been hurting a lot.
Hope ya guys enjoy the video!
#cpcsemifinal #cpcround4 #cardestroy

Pagoda and Pentagram! ⛩⭐️ - Throwback to my fav moments in my CDC final while my right hand is healing lol Also shout out to @troyshands for editing this vid!

CPC Round 3-
This was definitely the most challenging round for me. I was stuck on creating body moves (the theme) and the moves I created were too hard, but it was definitely a great challenge πŸ‘Œ I experimented a lot on new things and learned a decent bit
Hope this isn’t too bad lol
And also lighting changes was annoying
@cpcontest @cardistryplanet
#cpcround3

Cpc Round 2!
A couple new moves and now I gotta do my pile of tutor homework oof yay
(Tiny bit mad that my clips were off set to the left a bit)
@cpcontest @cardistryplanet #cpcround2

Anohana 🌸 -My favorite original right now!
#ncardistrygiveaway2018

Cardistry Planet Contest!
Stardust πŸ’« at the end!
Been trying to improve at editing and stuff so feedback would be nice πŸ‘
@cardistryplanet @cpcontest #cpcontest

Esper πŸŽ† - My old move, I’ve been pretty busy with school and studying lately, but actual content coming soon! Gonna be joining @cpcontest

Yoo guys go check out my CDC final video link in my bio!

Most Popular Instagram Hashtags