busranurcalar busranurcalar

202 posts   162986 followers   592 followings

Büşra Nur Çalar  AE💍🌷👰🏼 DEÜ |Turizm işl. 🎓 İF Samimi olan kazanacak 🤗

Hayırlı Geceler canlarım 🤗 bir kuzenimiz daha yuvadan uçup gitti. Vakti gelen her gelin ya nasip diyerek yola koyuluyormuş, bu süreçlere girince anlıyorsun. Sabır ve tevekkül. Kalpleriniz huzurla dolsun kardeşlerim. Çok şey söylemek isterim ama tüm Dualarınız kabul olsun diyelim özet geçmiş olalım 🙈❤
ve bişey daha söylemek gerekirse bu gece bana eşlik eden ebrunun tasarımı için ayrıca @mevra_official teşekkür etmek istiyorum.

Yaa kurban oldugum canımın canı guzel bacımın düğünü, duygulandım. Darısı tüm bekleyenlere 👰🏼💍 #merveerhanwedding
Abiyem: @mevra_official çok teşekkürler 🤗❤

Merhaba hanımlar 🤗
@esarpcenter söz verdiğim gibi bir takipçime eşarbımdan hediye etmek istiyoruz. Bu sebeple Çekiliş yapıcam şartlar şu şekilde; fotoğrafı beğen, 5 arkadaşınızı etiketleyip fotoğrafın altına yorum yap ve @esarpcenter @busranurcalar takip et 🙃
Pazartesi akşam açıklıcam...
İyi şanslar 💕🎀
İzmir'deki bayanların gidip görebileceği güvenilir bir adres 😌

Rabbim yüzümüzü daima güldürsün. Hamdolsun bugünleri bize gösteren rabbime... kalben bize dua eden herkesin dualarının karşılığını versin 🤗💕
Eşarp: @ithalesarponline

Elifimiz büyümüşte istanbullardan teyzesinin nişanına gelmiş 🤗👶🏻💕 @betulakdagemin zaman ne çabuk geçiyor çiçeğim 🎀
Eşarp: @ithalesarponline

Bugün çiçekler açtım, Tuğbamın sürprizleri bitmiyordu 🤗💕 Eşarp: @ithalesarponline

Düğün hazırlıkları başlasın 🤗💕🎀 anca yetişir 🙊
Şal: @esra__esarp

İnsanlar çok garip...

Beni gördüğün o ilk anda 👰🏼💍💕 23.04.2017 masalıma, geri dönemiyor muyuz o güne... #lovely #love
Çekim: @gorkemtoksoy

Şuramıza bi maşallah alalım 👶🏻💕🎀 çok güzelsin ama sen 🤗
Şal: @esra__esarp

Sevmek mi ? Sevilmek mi ? Sevilmek... 🤗💕

Ahmet heyecanlanır derken heyecandan gecemize dahil sadece merdivenden aşağıya bakışım, annelerimizin bize gözler dolu dolu gülümsemesi ve titremelerimin sonucu sıkı sıkı elimi tutan efendimin elinin sıcaklığını hatırlıyorum 🙈💕 demek ki böyle oluyormuş... Mona lisa gibiyim yarım gülüyor yarım gülmüyor heyecandan 🙄
Başım ve makyajım için her an yanımda olan eda ablaya yani @eandestudio teşekkür ederim 🎀

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags