blinkblink.blinkblink blinkblink.blinkblink

13,396 posts   20,148 followers   7,487 followings

SSM No. : 1134663M  😍KAK YANIE BLINKBLINK @serrapatbyblinkblink @laylabyblinkblink @yanienasimblinkblink @bajooprelovedbyblinkblink

Hal dalaman xyah cita kat orang sangat...sebab kita tak tau hati orang tu mcmmana...dalam diam mungkin dia suka tengok kita susah...depan kemain nampak faham sangat...lepaih tu pong pang p canang kat satu wangsa maju...tu diaaaa hahaha...saja ja buat cita ni...tapi ada betoi jugak kan kan.. Jamu mcm biasa lah...Rm 60 untuk sebulan...lebih sebulan ni..sbb masa period hampa rehat sat na... Jamu ni kak amalkan dari zaman muda mudi lagi...dulu arwah mak...kata yang mana elok...kak telan aja...sampai la ke zaman remaja la ni 😁😁...rupanya banyak kebaikan na..apa pun x senang ya..kena usaha.... Sapa nak order whatsapp 0192723000 ..KAK YANIE BLINK2... COD cumalah area AMPANG..KLCC..WANGSA MAJU..MELAWATI.. LAIN2 poslaju bole kah?? Terima kasih semuaaa 😁😁

😍😍Terima kasih diatas sumbangan pada minggu lepas.

Selain beras , barangan makanan lain seperti gula,minyak,telur,sardin,kicap,bawang merah,kentang,bawang putih, dll serta barangan Keperluan rumah Sabun mandian(shower gel),Sabun Basuh baju,Sabun lantai, Sabun pinggan, clorox , baby diapers Saiz S,M,L,Xl .

Pada yang ingin turut serta untuk memberi sumbangan pada minggu depan..sila whatsapp kak 0192723000.

😍 Selamat ulang tahun kelahiran ke 2 anak bongsuku tersayang (buat masa ni hahaha.. Insyallah) 😁14th Oct
Alhamdulillah ramai lagi yang ikhlas sayang kita nak.. 🀩🀩

Most Popular Instagram Hashtags