[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

bklynstickup bklynstickup

2644 posts   18968 followers   1870 followings

DÄNŠĒ  P.S.211 | BKLYNSTICKUP | Fearless Leader | contact: busy@busymgmt.com

https://youtu.be/wP1wJt7hzGA

And ask them if I've ever missed when they rang that bell 💯. Lotta people jumped ship... and they about to be sick. Ppl switch IG names like barbers switch gem stars for they straight edge 🤷🏽‍♂️. This list never switched on me. S/o 2 my hittas that tatted this thing of ours too. They gunna remember us for a long time. #BKLYNSTICKUP #FOREVERKATE

Without me, they wouldn't be here. Without them, I'd probably leave here. -DANSE #MyReasonsForBreathing #SirAndChase

Gunna hit y'all in the head again on 9.29!!! #PS211

"They Don't Care Dog... and Way More Then 747's Gon' Be Landing In That Denver Airport... 👽" Wanna Know What Really Happened On This Devastating Day in NYC?? Listen To Me Teach The Class. Press Play & Swipe. #Propaganda #september11 #bklynstickup #ps211 #DanseKnows

Me and @nyckcaution flamed this a while back. Y'all wanna see a #PS211 x #NyckAtKnight Collab or what? 🤔 cc: @kirkknight @ps211music @itsjusttelli #ProEra #bklynstickup. @dessyhinds kicking the camera was a top 10 video moment of all time 😂😂😂 [produced by @chicagostickup | directed by @cam_busby | mixed by @busymgmt] #TheEnd

I Swear When The Video For This Joint Drops... Smh 🙏🏽. Ayo @dubbsvysecity They All Trappers But Never Had A Cooker, A Booker & A Looker 🤔🤷🏽‍♂️. DANSE X @ellewinston #HOWL S/o to @redbull_music @redbulltv @lionpawrasta @dhowardondrums @mannytoro #BKLYNSTICKUP #PS211

Shout out my dog @s0_krispy with the 🔥📸. #foolsgolddayoff @foolsgoldrecs @atrak

Despite everybody who has told me no and friends who switched up on me and laughed behind my back- I still salute them EVERY SHOW. 🖕🏽#bklynstickup #PS211

Thursday you gunna see why #PS211 is greater than the sum of its parts. Pull up and see some fly shit!!! Powered by @MajorStage🔌 ::ALL AGES::

Even At #foolsgolddayoff I Keep A Shooter To The Left Of Me 🤷🏽‍♂️😏 S/o: @atrak @foolsgoldrecs @itsjusttelli @nems_fyl @busymgmt 💯 📸: @dchefotos #foolsgolddayoff #ps211 #bklynstickup

I Stood Patient. I Didn't Let The Outside Noise Knock Me Off My Pivot. Kept My Hoodie On Like Melo & Kept Shootin'. Now I'm Gettin' My Minutes & Im Most Definitely Gettin' Buckets. Cc: @hot97 @oldmanebro @itsjusttelli @ps211music Go Cop That #PS211 Now Yall On @applemusic 🙌🏽 and S/o 2 My Hittas & The Listeners Who Keep Sending Me These Everyday!!#bklynstickup #hot97 #Murakami

Most Popular Instagram Hashtags