beaulexx beaulexx

539 posts   135,293 followers   2,617 followings

Alexis Beauregard  By the Grace of God✨ UCLA c/o18 👩🏽‍🎓@ucla DANCER/CHOREOGRAPHER• @go2talent BEGINNER HEELS every SAT 1:30pm @theplaygroundla EMAIL for PRIVATES

This LITERALLY just happened to me lmao read below - *guy walks up to me in Starbucks*
Guy: hey, are you Eve?
Me: ... ? No ?
Guy: well I’m Adam, and I’m pretty sure you’re my Eve 😏
Me: yeaahhh i dont think I am ...😐
Guy: ...👀
Me: ... 🤨
Guy: ... okay bye *grabs drink and leaves the store*

I’m just soooo confused 😩 HAHAHA someone help 😂

IT GOES DOWN IN THE DM 😏 @yogotti yooo i forgot how much I used to BUMP this song when it first came out 😩😩 •
This was a fun Combo from my last beg/int level heels class ❤️ THANK U to everyone there for hyping ya girl up LOL
Choreo:@beaulexx
Studio:@playgroundla
Song: @yogotti

#instagood #heels #heelsdance #dm #losangeles #videooftheday #itgoesdowninthedm #yogotti #dance

Can we take a moment to talk about how this is the first picture I’ve posted in WEEKS 🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️ lol I’ve misssed you guys !!!! ❤️❤️❤️❤️❤️ also check out this dope ass crop hoodie @laurenbennett made for me @theplaygroundla Merchhh ❤️

SAFARI by @jbalvin Had to bring this one back for my class today !!!!! BEG/INT HEELS EVERY SATURDAY 1:30pm @theplaygroundla 🔥🔥🔥🔥🔥 •

Huge thank you to @robinantin and @kennywormald for the support and the opportunity to teach & spread love ❤️❤️❤️❤️ •
Choreo: @beaulexx
Song: @jbalvin
Studio : @theplaygroundla
Film: @kennywormald
#heels #instavideo #safari #latina #highheels

ME AND MY BESTIE WHEN THE CHECK HITS THE BANK ACCOUNT 💵💰🗣 dancing to UP NOW by @saweetie ❄️❄️ This was so fun to shoot , rocking and acting a fool with the best @iamzonta 🔥
Choreo: @beaulexx
Dancers: @beaulexx @iamzonta
film/edit by the big man @robfish_inc 📹
Studio : @alistmusicco
@mrmaxgousse @saweetie @moneymonee @iammonicapayne
#icygang #icygirl #upnow #saweetie #instagood #videooftheday

Dropping a new video later today 😈 you know it’s always lit with ma partner in criiiiime @iamzonta 🔥🔥

🗣IF YOUR FRIENDS DONT SUPPORT YOUR INNER RATCHET LIKE THIS THROW THEM AWAY 🤣🤣🤣 @jazzzymartin @bryanasalaz @veezipporah
#heelswithalexis #twerknation #lettheratout #meintheclub #whenthehennyhits

“WHERE THEM $ @“ by @dreezydreezy 💵💵 dancing with @iamzonta💎 I taught this combo @theplaygroundla earlier this week and it was SOOO fun 😩😩 now guess what ?!! COLLAB CLASS w LEX & ZONTA GOING DOWN THIS FRIDAY 8:30pm @theplaygroundla 🔥🔥 come thru and rock out with me and ma bestieee 😝
#doublethetrouble
#doubleminttwins
#dreezy
Choreo: @beaulexx
Dancers: @beaulexx @iamzonta
Song: @dreezydreezy

sorry .. not currently accepting cat calls, whistles, “hey mommas”, DMs, or calls past the hour of 11pm 👋🏼

CANT TAKE US NOWHEREEEE 😩😩😩 lmao this is a big mood all 2018 and beyond 🙌🏽🙌🏽 should I post the whole video ??? 😳 @iamzonta “Where them $ @“ @dreezydreezy 💎 @theplaygroundla

Issa Natural glow or an oily face ??? 🤷🏽‍♀️ lets say both

@hardfest yesterday was one for the books ✨loved performing with @saweetie and these amazing women 💎❄️ #icygang #saweetie #hardfest

Most Popular Instagram Hashtags