[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

baejinyoungiee baejinyoungiee

845 posts   14991 followers   19 followings

➳ baejinyoung; 배진영  ㅡyou appear in my dream; baejinyoung 💗🌱🍯🍓🍼💌

https://curiouscat.me/baejinyoungiee

; ✿
omggg the blue colour?? lens kdjcjkanck jinyoungie looks so beautiful siaa 💙🐳
©owner
⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀
#워너원 #배진영 #裴珍映 #baejinyoung

; ✿
171224 busan fancon 👼✨
'wannabe' fancam ♡-♡ throwback to busan fancon kekekeke
©baefirstsurname
⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀
#워너원 #배진영 #裴珍映 #baejinyoung

; ✿
omgg hai y'all i miss yall so much ahahahha kdnxhjajx I'm sry for being inactive >< uwu but I'm not inactive just dont know what should i post uwu im so bored lah siaa + happy 200th day since wanna one debut !! 🎉✨ do yall happy about it?? I'm not :(( omgod I wanna cri 😟😟 ++ I hear that jbj continue their contract for 8months???? wow omfgg congratss !! 🌸🌸🌸🌸 hopefully wanna one also have the miracle like jbj too :"))) and also help me reach 15k aaaaa I'm so damn close to 15k liao 💛💛
©510sz
⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀
#워너원 #배진영 #裴珍映 #baejinyoung

; ✿
180222 wanna one x lensnine 🐣💛
©lensnine
⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀
#워너원 #배진영 #裴珍映 #baejinyoung

; ✿
180214 gaon chart music awards 🌻🐝
©naver
⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀
#워너원 #배진영 #裴珍映 #baejinyoung

; ✿
throwback to when was a shy boiii 👶🍼this pic was already 10months++ ago omg times passed so fast 😭😭
©moonsh3524
⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀
#워너원 #배진영 #裴珍映 #baejinyoung

; ✿
180207 lotteria fansign gif 🍑🍓
He often clapped his hands while laughing 😊💙
©owner
⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀
#워너원 #배진영 #裴珍映 #baejinyoung

; ✿
180207 lotteria fansign (gif) 🍼🍨
©owner
⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀
#워너원 #배진영 #裴珍映 #baejinyoung

; ✿
hes such a baeby yahh 🍼🍼😭 💗💗💗💗💗
©lovely love
⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀
#워너원 #배진영 #裴珍映 #baejinyoung

; ✿
180220 Jinyoung fanart 🎨
yay fanart again!! 💕💕 + when will ymc drop wanna one comeback teaser ver 3.0??? HAHA i still dk which hand is Jinyoung uwu what a fail fans(me) :"(((( 💔💔
©BAEO5IO
⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀
#워너원 #배진영 #裴珍映 #baejinyoung

; ✿
180214 gain chart music awards 🍑🍓
" you're the beauty and I'm the beast " 🐺💃
©owner
⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀
#워너원 #배진영 #裴珍映 #baejinyoung

; ✿
180214 gaon chart music awards 🍼🍨
omgggg i feel sleepy just now but wannaone instagram drop those pictures jsbxskfkd so im feeling so energetic now lol aaaaaa omg wannaone really close to comeback that's mean i should prepare my money right now ahahaha yea 💸💸😍💗💗💗💗❤❤
©baestmoments
⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀
#워너원 #배진영 #裴珍映 #baejinyoung

Most Popular Instagram Hashtags