aznilnawawihm aznilnawawihm

6532 posts   1037903 followers   974 followings

Aznil Hj Nawawi  **YG PROMOTE IG AKAN DIBLOCK**

https://www.facebook.com/OfficialAznil/videos/687232914776654/

Pilihan di tangan kita. Nak laju. Nak perlahan. Nak bakar banyak. Nak bakar sikit. Atau nak ternak lemak #bakar300cals #bakar400cals #bakar500cals

🀣🀣🀣

Mcm nostalgia pulak setelah 14 tahun berlalu. Korang nak kembali ke zaman AF1, boleh lah gi nonton diorang!!

Repost @bazaarpaknilofficial
.
Temui @ronnie_hussein & @ladydidiemsia Ahad ini , 2 April di #LalakLand #bazaarpaknil bertempat di Tempat Orang Lokal Kompleks PKNS Shah Alam pukul 4ptg!! Selain menjadi Juri, Ronnie juga akan menghiburkan korang semua!! Jom turun ramai2 menggegarkan Bazaar Paknil bersama @ladydidiemsia & @ronnie_hussein yang dibawakan oleh @bazaarpaknilofficial #rozitachewan #neelofa #naelofahijab #zapatos #anellbyaznilnawawi #zainsaidin #hattadolmat #lokalah #sitinordiana #alifsatar #fattahamin

Happy for u both. Selamat menempuh alam baru ya adik-adik ku!! 😍😍😍@boss_ned @noradanish

Kalau lari ini tidak memenatkan mungkin dah ramai orang membakar lemak #bakar300cals #bakar400cals #bakar500cals

Ya Allah! Tak terkata betapa sebaknya dada ku bila insan2 yang menyayangiku terus berbuat baik untuk diri ku ini. Nilai sebuah persahabatan bukan kerana wang ringgit tetapi atas doa2 yang dipanjangkan atas nama ku ini. Tiada balasan yg dapat ku berikan melainkan doa kesejahteraan untuk kedua2 insan yg begitu ikhlas memanjatkan doa ditempat yang mustajab. Walaupun doa ku di sini untuk kalian tapi aku yakin Allah mendengar setiap doa umatnya di mana sahaja. Ini lah antara bukti keikhlasan orang berdoa untuk kita tanpa sebarang yuran atau bayaran. Terima kasih @razman_razmikualalumpur 😭😭

Jangan lupa turun #bazaarpaknil di Tempat Orang Lokal Kompleks PKNS Shah Alam Ahad ini 2 April bermula 4ptg!! #LalakLand dibawakan oleh @bazaarpaknilofficial

Meeting dgn Cik Baha AF1. Ingat lagi tak pada @intai2baha ??

Seperti biasa, awal 😊

Wow!! #Paknil sendiri kagum dengan perubahan kulit wajah adik ni! Jangan tunggu lama untuk dapatkan kulit wajah yang sihat dan berseri!!
.
Repost :
@anellskincare_johorbahru Assalammualaikum . Ni lah feedback yg dijanjikan . Kami sndiri rasa macam wooowwwwww !!!! Alhamdulilah . FEEDBACK OF THE YEARR NI @aznilnawawihm . Masa adik ni beli dia trus beli 2set . Tak fikir2 lagi dahhh . Sbb PRODUK PAKNIL BETUL TAK PROPA !!!
.
.
.
.
MASALAH KULIT JERAWAT ??? MASALAH KULIT KUSAM ??? SEMUAA BOLEH DIBANTU DGN ANELL SKINCARE . .
.
.
.
KORG KENE TRYY BARU TAHUU !!!! Sekarang ni ada promooo . Nak tahu
berapa ?!??!? MAI WHATSAPP CEPAT ☎ 011 27577 313 // 019 78282 69
.
.

#sayajualonline #kamijual #sayajual #anellofficial #johor #syukurselalu #anellskincarejohorbahru #anellskincare #anell #anellmalaysia #paknil #bazaarpaknil #ruangrezekihanania #johorbahru #joho #instadaily #skincare #malaysia #jb #melaka #anellbyaznil #anellofficial #agedefying #intenserepair #balancingtoner #deepcleanser β„’@anellskincare_johorbahru

Letih tp tetap cardio #bakar300cals #bakar400cals

Most Popular Instagram Hashtags