aznemarzuki aznemarzuki

913 posts   2540 followers   223 followings

Azne Marzuki 

Jualan sudah di buka....ramai2 borong sementara stok masih ada....no fon yg πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡ kt bawah tu ya..πŸ‘€πŸ‘€πŸ‘€
@Regrann from @epie_temerloh - πŸ‘πŸ»βœŒπŸ»β€οΈ
Tq semua yg sentiase ade dn sokong hasil jemari epie temerloh,sayang korang ketat ketat tauuuuu
#epietemerloh_eyelashes
sape nak dapatkan eyelashes cantik cantik boleh PM tepi skrg harga promosi rm10 sepasangπŸ‘πŸ»
+6012-2692096
+6012-2692096
epie eyelashes HQ
✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻 - #regrann

Sumbat selagi boleh....semua jenis botol ada...baju kasut dah siap basuh...mohh balik....baju byk kt ampai...

Misi mencari air...seluruh temerloh, mentakab hingga ke lanchang xde air paip...darurat air...JBA pun haram nk tlg hantarkan air dah tau melebihi waktu sepatutnya....kata xde sehari shja...lepas tu kata xde 2 hari....ni plak ceritanya sampai hari isnin xde air....apppoooo???!!!!! πŸ™…πŸ™…πŸ™…

@Regrann from @tinaofarrell3 - working time..😁😁
really have fun with them..
❀️❀️❀️ - #regrann

Kita semua bukan sempurnaπŸ˜ƒterima kekurangan dan hargai kelebihan yg ada pd setiap insan yg hadir dlm hidup kita. Terima kasih pd semua yg ada & hadir dlm hidup sayaπŸ™ love ullooss 🐝 🌹🌸🌷🌺
#makngahtemerloh #temerlohpahang #temerlohbandarikanpatin #loveisintheair #teamepietemerloh #senyumselalu #humble #thankyou #thankful #family #bonding #frienship #begood

Ceritera semalam..ariani fesyen show
@Regrann from @epie_temerloh - MIRACLE TOUCH EPIE TEMERLOH
@ctdk
#byepietemerloh
#epietemerloh
#jemarimagis
#solekanmataepie
Tempahan make up ☎️
019-3445429
019-3445429
019-3445429
❀❀❀❀❀❀❀
✨ - #regrann

Semalam punya ceritera...
@Regrann from @epie_temerloh - ❀️❀️❀️bff❀️❀️❀️
#Repost @shanellharun (@get_repost)
・・・
@sitisarahraissuddin in #shanellharun custom made ensemble . πŸ’ƒ
.
Make up by @epie_temerloh
Asst
@shamenmohammad & @aznemarzuki - #regrann

Selamat Hari Ibu....ibu

TINGGAL 2 HARI LAGI.....
😱😱😱😱
SEGALANYA AKAN TERUNGKAI PADA SABTU 13/5/2017...
πŸ™πŸ™πŸ™πŸ™
SIAPAKAH GERANGAN JUARA YANG AKAN DI NOBATKAN???
πŸ‘‘πŸ‘‘πŸ‘‘πŸ‘‘
HADIAH KESELURUHAN JUARA BERNILAI HAMPIR RM7000

PENAJA UTAMA @sweedskin
PENGAJURAN @epie_temerloh

DIBAWA OLEH @mefapengantin
BARISAN JURI HEBAT : SITI SARAH RAISUDDIN, BOBO CINTA DAN ARMA COUTURE

PENGACARA MELETOP : SHARIFAH SHAHIRA @shieraijoy πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒANDA SEMUA DI JEMPUT HADIR

#sweedskin #teamepietemerloh #malaysiaweddingfestival #mua #malaysian #pertandingan #compertition #makeup #cabaran #debaran #jomramai2

Harap semuanya di permudahkan tuk #teamepietemerloh 😊
Di jemput semua hadir....
#makngahtemerloh #jemariagung #jemarimagis #mua #bakalpengantin #pertandingan #makeup #compertition #bridal #makandam #jurumakeup
@Regrann from @epie_temerloh - ❀️❀️❀️❀️#Repost @mefapengantin with @repostapp
・・・
Tengah malam semalam admin panjat pasang untuk #mefa2017 minggu ni. siapa tak datang, sangat menyesal. Admin berani potong rambut!!! Jom save the date!
12-14 Mei 2017
@shahalamconventioncentre

#malaysiaweddingfestival #mefa #mefa2017 #pameranpengantin #sacc #shahalamconventioncentre #wedding #kahwin - #regrann

Assalammualaikum selamat pagi sayang2 semua 😘😘.....buat apa tu?? Jom mkn nasi lemak πŸ›

@Regrann from @cteafairuz - Sejenis #throwback sewaktu #vivov5plus photoshoot session.. kita dengan MakNgoh @aznemarzuki jadi pom pom girl kat tepi tuu.. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜…πŸ˜… #sitinurhaliza #vivoMalaysia @vivomalaysia @ctdk - #regrann

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags