azmiomar_uys azmiomar_uys

15 posts   58 followers   29 followings

azmiomar  Senyum Mampu menyelesaikan banyak masalah... Diam mampu membuat kita terhindar dari banyak masalah..

Ya habibi unta mana?

Suatu kepastian..yang sering kita menafikan kehadirannya...

Tahu tak apa ni?..inilah dia yg dinamakan kelip2@kunang2@firefly..tetiba je malam ni tersesat kat dlm rumah ni..suka pulak anak2..satu ilmu bg anak2 yg hidup kat hutan batu ni..

Tempat aku dah le xde air makcik ni macam macam la pulak..nak ambik air dah penuh tu jalan daa...

Sorry sahabat...

Becoz I care...Buat sahabat sekalian dan keluargaku..Daku sayang kalian..Addinnu Nasehat..becoz I care n i love..

Szen Arch xtvt pagi Jumaat..Riadah Hutan Kota Damansara..3hrs in n out..Alhamdulillah.. Menyaksikan ciptaan Allah

For you my dear...

Ya-Rabb betapa kerasnya hatiku ini..kurniakan aku hidayahmu..ameen

SAKINAH..adalah ketika melihat kekurangan pasangan namun mampu menjaga lidah untuk tidak mencelanya,
MAWADDAH..adalah ketika mengetahui kekurangan pasangan namun mampu memilih untuk menutup sebelah mata atas kekurangannya dan membuka mata lain untuk fokus pada kelebihanya,
RAHMAH...adalah ketika mampu menjadikan kekurangan pasangan itu sebagai ladang amal untuk diri kita...

Nikmati keindahan ciptaan Tuhan...

Most Popular Instagram Hashtags