[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

awkarin awkarin

2912 posts   2093175 followers   152 followings

karin novilda - @kay.een  [ @badinfluencebyawkarin ] for endorsement/PP: @awkarin.id (use the @) 💌 hitmeup.awkarin@gmail.com

http://youtube.com/karinnovilda97

damn the sky never looked so blue and beautiful here in indonesia

❤️❤️❤️

Happy Eid Mubarak everyone❤️❤️❤️ so much love today! maafin karin ya kalo ada perkataan atau perbuatan karin dan keluarga yang ngga berkenan dihati kalian :) alhamdulillah kita semua masih dikasih ngerasain lebaran dan bulan suci tahun ini ❤️
*tetep aja nyari background aesthetic dulu😂*

making precious moments everyday 🖤

gue baru aja nemuin definisi "bahagia" dihidup gue hari ini. hancur banget rasanya pertama kali dateng tadi ngeliat anak anaknya masih kecil banget dan mereka udah yatim piatu. jd sedih bgt selama ini gue terlalu caught up sama kerjaan sampe kurang waktu sama keluarga. besok pokonya harus sungkeman pas ketemu hft :( pokoknya hari ini bahagia banget, dan makasih keberadaan kalian itu yang buat aku gapernah berhenti buat merasa bersyukur setiap harinya. pokonya kalian harus sukses! jangan biarin keterbatasan menghentikan kalian buat sukses dunia akhirat! see you on top all my little angels. kalin dan teman2 sayang kalian semua! 🖤🖤🖤

these past three days tho ☺️😂❤️

i didn't change, i just found myself.

:)

be softer with you.
you are a breathing thing.
a memory to someone.
a home to a life.
🖤

EQUALITY HURTS NO ONE.
whats so wrong about being gay? the answer, nothing. there is absolutely nothing wrong with boys liking boys, girls liking girls, or either sex liking both genders. the heart wants what the heart wants. thats all there is to it really. being gay doesn't mean that they're a different species. just like there are people of different races, colors, and religions, people can love differently, and it shouldn't be frowned upon.
our own biases and prejudices and religious views should not affect the lives of other people whose goal is to be happy :) 🖤
.
.
📸 by @aussieyo12
📍 by @studiofoto7
💄 by @cindicious
STYLED by @_gilygily
source: theodysseyonline.com

i love the concept of abstract. abstract art. abstract fashion. abstract life. abstract love. abstract me. abstract everything.
.
📸 by @aussieyo12
💄 by @cindicious
✖️ styled by @_gilygily
📍 @studiofoto7

Most Popular Instagram Hashtags