aura_pengasih_jb aura_pengasih_jb

199 posts   3202 followers   1952 followings

Aura Pengasih JB  🌸Mandi💐bunga🌹di rumah🌻umpama🌼putera/puteri💮raja💐di zaman🏵silam🌺 💲sm RM60/ss RM70 📲Whatsapp 012-7947176 📦FREE postage😉 👍Trusted seller🖒

BETUL KE LEPAS MANDI BUNGA KITA DAPAT TEMU JODOH?
.
♡Mandi air bunga yang diamalkan dalam perubatan Melayu sekarang tidaklah menjadi kesalahan selagi tidak di iktikadkan yang ianya boleh mendatangkan sesuatu kemudaratan atau boleh mendatangkan sesuatu kemanfaatan, kerana kuasa berbuat demikian hanya ada pada Allah SWT sahaja.
.
♡Mandi air bunga bukanlah perubatan Islam yang Rasulullah sarankan kepada para sahabat yang tidak menemui jodoh. Perkara ini tidak pernah berlaku di zaman Baginda. Ianya hanya datang dari tradisi perubatan orang-orang Melayu, yang mana kesahihannya bergantung kepada sejauh mana penggunaannya selagi tidak bercanggah dengan ajaran Al-Quran dan Al-Hadith. Jika bercanggah hendaklah dijauhkan.
.
♡Seeloknya perempuan yang terlibat perlu membaca setiap hari surah Yusuf dan menunaikan solat hajat, mudah-mudahan Allah SWT menganugerahkan kepadanya jodoh yang sesuai dengannya, Insya Allah.
.
Ooo..macam tu..kesimpulannya mandi bunga ini tidak salah jika ia dijalankan dengan menggunakan ayat-ayat Al Quran dan bukannya dari jampi serapah bomoh yang bukan-bukan. Namun jangan la kita PERCAYA 100% bahawa dengan mandi bunga ni confirm kita akan dapat jodoh. Anggaplah ia suatu ikhtiar dan usaha saja..lagipun usaha kan tangga kejayaan.. apa pun berserah je pada yang Maha Berkuasa..kerana ajal maut jodoh pertemuan tu kan rahsia ALLAH. .
Allah tidak kejam. Dia Maha Menyayangi. Pasti Dia akan mendengar setiap doa dan rintihan kita sekaligus menghadiahkan jodoh yang terbaik untuk kita semua, InsyaAllah.
.
Lalui hidup ini dengan senyuman ok!! selamat mandi di bilik air!! Pastikan pintu ditutup sebelum mandi..huhuhu (U_U)
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
#AuraPengasih
#7Bunga
#MandiBunga
#Ikhtiar
#Rezeki
#Jodoh
#SeriWajah
#HakakJual

Dah boleh cpt2 booking aura pengasih kt hakak. Nti stok abes kena tgu restok 2-3hari.
.
Hanya titiskan pati mandian 7 BUNGA ini ketika mandi, kamu akan rasa AURA POSITIF dalam diri kamu keluar dan ini akan mendatangkan banyak perkara positif dalam perkara harian kamu.
.
Pati ni juga sesuai digunakan oleh bakal pengantin untuk menaikkan SERI WAJAH.
.
♡Whatsapp 012-794 7176 LILY♡

Pati ini berunsurkan Pati dari 7 BUNGA YANG AMPUH SIFAT PENGASIHAN NYA dan telah dibacakan asma tertentu untuk pengasihan.
Sesuai bagi semua yang punyai Masalah dan mahu mencari IKHTIAR.

1. Keluarga Seperti ada Gangguan Sihir
2. Lambat Jodoh
3. Tidak Disenangi orang keliling
4. Mahu Dikasihi Pelanggan atau BOS
5. Mahu Melembutkan Hati Seseorang
6. Mahal Rezeki (Buat semua Tak Jadi)
.
Kami hanya mahu bantu mereka yang sudah buntu mencari jalan penyelesaian.
.
♡Whatsapp 012-794 7176 LILY♡
.
#HakakJual
#7Bunga
#MandiBunga
#AuraPengasih
#SeriWajah
#Ikhtiar
#Rezeki
#Jodoh

KHAS KEPADA YANG BERTUNANG!
♡Naik Pelamin Sekali Je Kan?♡
.
Sebelum naik pelamin nanti, jom MANDI BUNGA + LIMAU PURUT!
Mudah sangat.. Titis je dalam air..mandi.
Nanti masa Hari Bersanding mesti ☆bersinar☆bercahaya☆ber Aura☆je tau..
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Aura Pengasih Pati 7 Bunga untuk semua golongan.
Menanti Jodoh? Bakal Pengantin? Pengantin Lama pun boleh!
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
"Memang BEST Mandi ni, wangi....! Rasa mcm ada 1 AURA yang sangat POSITIF... Orang pandang sampai pusing kepala..
Tunang pulak tiba2 mimpi saya 3 malam berturut.. Next week Naik Pelamin ni..kena lah bersedia kan.."
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Dapatkan SEGERA Pati Bunga yang ramai sangat dah guna ni... stok cepat habis tau! Tag ler kawan2 kot diorang nak order sekali..
.
#AuraPengasih
#7Bunga
#SeriWajah
#Ikhtiar
#Jodoh
#Rezeki
#MandiBunga
#HakakJual

Terima kasih kepada yg membeli.

Sebotol rm60sm/rm70ss

Ramai yg order PROMOSI ni
2 botol rm100sm/rm110ss

Share dgn kwn2, adik bradik, sedara mara. Jimat. Sebotol boleh thn 3 bln ikut penggunaan individu.

Pm 012-794 7176 LILY

Pm 012-794 7176 LILY

Pm 012-794 7176 LILY

♡"Kawan baik tiba-tiba ajak TUNANG"♡
.
"Best... sangat mandi bunga, memang wangi.. Yang lawak nya kak, kawan baik tiba-tiba ajak TUNANG, sebab sebelum ni macam banyak penghalang katanya.. saya pun ON sebab memang suka jugak.."
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
♡Mandi Bunga Dirumah Sendiri♡
Sebagai salah satu cara ikhtiar yang kebanyakkan digunakan oleh nenek moyang kita dulu.

Jika kamu kata syirik jangan la kamu makan ubat ketika sakit, kerana ubat dapat sembuhkan sakit dan itu pon boleh dikatakan syirik. Jadi, janganlah meminta selain dari Yang Maha Esa.
"Kawan semua dah nikah, tapi saya..........."
.
Hanya titiskan pati mandian 7 BUNGA ini ketika mandi, kamu akan rasa AURA POSITIF dalam diri kamu keluar dan ini akan mendatangkan banyak perkara positif dalam perkara harian kamu.
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Pati ni juga sesuai digunakan oleh bakal pengantin untuk menaikkan SERI WAJAH.
.
Pati ini berunsurkan Pati dari 7 BUNGA YANG AMPUH SIFAT PENGASIHAN NYA dan telah dibacakan asma tertentu untuk pengasihan.
Sesuai bagi semua yang punyai Masalah dan mahu mencari IKHTIAR.

1. Keluarga Seperti ada Gangguan Sihir.
2. Lambat Jodoh
3. Tidak Disenangi orang keliling
4. Mahu Dikasihi Pelanggan atau BOS
5. Mahu Melembutkan Hati Seseorang.
6. Mahal Rezeki (Buat semua Tak Jadi)
.
♡"Alhamdulillah, lepas mandi terasa macam ada AURA yang sangat luar biasa, suami pun sekarang dah makin ok, sebelum ni macam menyampah tengok saya"♡
.
♡"Saya nak naik pelamin minggu depan, Dengan izinNYA, saya ikhtiar, Alhamdulillah, Umur pun dah 30"♡
.
Kami hanya mahu bantu sesiapa sahaja yang dah buntu mencari jalan penyelesaian.
.
♡Whatsapp 012-7947176 Lily♡

p/s: Kami bertujuan betul-betul ingin membantu semua, kami akan berikan harga yang berpatutan dan amat berbaloi. Sila komen dan share.

Orang tua-tua kata kalau lambat dapat jodoh ke atau selalu ditimpa malang, elok la mandi bunga. Eh, jangan salah sangka pulak. Bukan la niat mandi bunga tu supaya boleh dapat jodoh atau dapat buang bala. Tapi mandi bunga ni dapat menaikkan semula aura positif dalam diri. Yang penting mandi bunga ini haruslah dilakukan dengan niat kerana Allah SWT semata-mata dan juga tidak bercanggah dari landasan Islam. Menurut kata Dr. Fadzilah Kamsah dalam ceramahnya ada menyebut :
.
"Mandi bunga ini dapat menaikkan seri wajah kerana badan manusia itu kembali segar selepas mandi bunga ini di lakukan kerana khasiat yang terdapat pada bunga ini menyerap kedalam tubuh badan"
.
Nak order Aura Pengasih?
.
Sila whatsapp saya
Klik link
http://www.wasap.my/60127947176
.
Ha, elok juga kan amalkan mandi bunga ni. Patut la orang dulu-dulu sanggup pi petik bunga untuk buat mandian. Tapi kan zaman sekarang ni duduk kat rumah bertingkat, mana pulak nak pi cari bunga. Takkan nak petik bunga kat taman bunga pulak kan. Kang tak pasal-pasal kena saman pulak. Adoiii... kalau nak pi beli jenuh la pulak sampai 7 jenis bunga kan. Nasib baik ada mandian Aura Pengasih 7 Bunga Titisan Cenuai Shifaa.
.
Boleh Whatsapp .
♡012-794 7176 LILY♡
.
♡012-794 7176 LILY♡
.
♡012-794 7176 LILY♡
.
p/s: Kami bertujuan betul-betul ingin membantu semua, kami akan berikan harga yang berpatutan dan amat berbaloi.
.
#AuraPengasih
#7Bunga
#MandiBunga
#SeriWajah
#Ikhtiar
#Jodoh
#Rezeki
#HakakJual

BETUL KE LEPAS MANDI BUNGA KITA DAPAT TEMU JODOH?
.
♡Mandi air bunga yang diamalkan dalam perubatan Melayu sekarang tidaklah menjadi kesalahan selagi tidak di iktikadkan yang ianya boleh mendatangkan sesuatu kemudaratan atau boleh mendatangkan sesuatu kemanfaatan, kerana kuasa berbuat demikian hanya ada pada Allah SWT sahaja.
.
♡Mandi air bunga bukanlah perubatan Islam yang Rasulullah sarankan kepada para sahabat yang tidak menemui jodoh. Perkara ini tidak pernah berlaku di zaman Baginda. Ianya hanya datang dari tradisi perubatan orang-orang Melayu, yang mana kesahihannya bergantung kepada sejauh mana penggunaannya selagi tidak bercanggah dengan ajaran Al-Quran dan Al-Hadith. Jika bercanggah hendaklah dijauhkan.
.
♡Seeloknya perempuan yang terlibat perlu membaca setiap hari surah Yusuf dan menunaikan solat hajat, mudah-mudahan Allah SWT menganugerahkan kepadanya jodoh yang sesuai dengannya, Insya Allah.
.
Ooo..macam tu..kesimpulannya mandi bunga ini tidak salah jika ia dijalankan dengan menggunakan ayat-ayat Al Quran dan bukannya dari jampi serapah bomoh yang bukan-bukan. Namun jangan la kita PERCAYA 100% bahawa dengan mandi bunga ni confirm kita akan dapat jodoh. Anggaplah ia suatu ikhtiar dan usaha saja..lagipun usaha kan tangga kejayaan.. apa pun berserah je pada yang Maha Berkuasa..kerana ajal maut jodoh pertemuan tu kan rahsia ALLAH. .
Lalui hidup ini dengan senyuman ok!! selamat mandi di bilik air!! Pastikan pintu ditutup sebelum mandi..huhuhu (U_U)
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
#AuraPengasih
#7Bunga
#MandiBunga
#Ikhtiar
#Rezeki
#Jodoh
#SeriWajah
#HakakJual

Anda ada masalah tidak disenangi oleh orang sekeliling tak? atau lambat jodoh? atau ingin mengikat kasih sayang dan melembutkan hati seseorang? Jika anda ada masalah-masalah ni, kita boleh ikhtiar, ikhtiar dan cari jalan penyelesaian kepada masalah-masalah ini.
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Ikthtiar adalah suatu fardhu kifayah, jangan berhenti meminta kepada Allah, semoga urusan kita dipermudahkan. .
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Macam mana cara ikhtiar kita? Salah satu cara, iaitu Mandi Bunga. Tapi zaman sekarang ni, mana pulak nak cari sungai, nak cari 7 jenis bunga bagai kan? Jangan risau, dengan AURA PENGASIH - Titisan Cenuai Shifaa, hanya 7 titisan korang dapat khasiat sama seperti mandi bunga yang selalu diamalkan oleh orang-orang tua kita dulu-dulu. Apa maksud Cenuai tu? Cenuai bermaksud PENGASIH ya kawan-kawan.
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Selalu ramai yang salah faham kan, bila sebut tentang Pengasih ni, ramai yang ingat perkara ini bercanggah dari agama Islam kita dan Khurafat, tetapi tidak ya, yang ini, kita mandi bunga, mandi bunga untuk menaikkan aura positif dalam diri, menyerap aura-aura positif bunga yang terdapat dalam Titisan Aura Pengasih ini. Yang penting Nawaitu kita.
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Bila kita positif, secara tak langsung, kita memberi aura positif juga kepada orang-orang sekeliling kita. Baru lah buat apa-apa kerja pun menjadi.

#AuraPengasih
#7Bunga
#MandiBunga
#Ikhtiar
#Jodoh
#Rezeki
#SeriWajah
#HakakJual

Anda ada masalah tidak disenangi oleh orang sekeliling tak? atau lambat jodoh? atau ingin mengikat kasih sayang dan melembutkan hati seseorang? Jika anda ada masalah-masalah ni, kita boleh ikhtiar, ikhtiar dan cari jalan penyelesaian kepada masalah-masalah ini.
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Ikthtiar adalah suatu fardhu kifayah, jangan berhenti meminta kepada Allah, semoga urusan kita dipermudahkan. .
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Macam mana cara ikhtiar kita? Salah satu cara, iaitu Mandi Bunga. Tapi zaman sekarang ni, mana pulak nak cari sungai, nak cari 7 jenis bunga bagai kan? Jangan risau, dengan AURA PENGASIH - Titisan Cenuai Shifaa, hanya 7 titisan korang dapat khasiat sama seperti mandi bunga yang selalu diamalkan oleh orang-orang tua kita dulu-dulu. Apa maksud Cenuai tu? Cenuai bermaksud PENGASIH ya kawan-kawan.
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Selalu ramai yang salah faham kan, bila sebut tentang Pengasih ni, ramai yang ingat perkara ini bercanggah dari agama Islam kita dan Khurafat, tetapi tidak ya, yang ini, kita mandi bunga, mandi bunga untuk menaikkan aura positif dalam diri, menyerap aura-aura positif bunga yang terdapat dalam Titisan Aura Pengasih ini. Yang penting Nawaitu kita.
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Bila kita positif, secara tak langsung, kita memberi aura positif juga kepada orang-orang sekeliling kita. Baru lah buat apa-apa kerja pun menjadi.

#AuraPengasih
#7Bunga
#MandiBunga
#Ikhtiar
#Jodoh
#Rezeki
#SeriWajah
#HakakJual

Anda ada masalah tidak disenangi oleh orang sekeliling tak? atau lambat jodoh? atau ingin mengikat kasih sayang dan melembutkan hati seseorang? Jika anda ada masalah-masalah ni, kita boleh ikhtiar, ikhtiar dan cari jalan penyelesaian kepada masalah-masalah ini.
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Ikthtiar adalah suatu fardhu kifayah, jangan berhenti meminta kepada Allah, semoga urusan kita dipermudahkan. .
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Macam mana cara ikhtiar kita? Salah satu cara, iaitu Mandi Bunga. Tapi zaman sekarang ni, mana pulak nak cari sungai, nak cari 7 jenis bunga bagai kan? Jangan risau, dengan AURA PENGASIH - Titisan Cenuai Shifaa, hanya 7 titisan korang dapat khasiat sama seperti mandi bunga yang selalu diamalkan oleh orang-orang tua kita dulu-dulu. Apa maksud Cenuai tu? Cenuai bermaksud PENGASIH ya kawan-kawan.
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Selalu ramai yang salah faham kan, bila sebut tentang Pengasih ni, ramai yang ingat perkara ini bercanggah dari agama Islam kita dan Khurafat, tetapi tidak ya, yang ini, kita mandi bunga, mandi bunga untuk menaikkan aura positif dalam diri, menyerap aura-aura positif bunga yang terdapat dalam Titisan Aura Pengasih ini. Yang penting Nawaitu kita.
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Bila kita positif, secara tak langsung, kita memberi aura positif juga kepada orang-orang sekeliling kita. Baru lah buat apa-apa kerja pun menjadi.

#AuraPengasih
#7Bunga
#MandiBunga
#Ikhtiar
#Jodoh
#Rezeki
#SeriWajah
#HakakJual

Anda ada masalah tidak disenangi oleh orang sekeliling tak? atau lambat jodoh? atau ingin mengikat kasih sayang dan melembutkan hati seseorang? Jika anda ada masalah-masalah ni, kita boleh ikhtiar, ikhtiar dan cari jalan penyelesaian kepada masalah-masalah ini.
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Ikthtiar adalah suatu fardhu kifayah, jangan berhenti meminta kepada Allah, semoga urusan kita dipermudahkan. .
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Macam mana cara ikhtiar kita? Salah satu cara, iaitu Mandi Bunga. Tapi zaman sekarang ni, mana pulak nak cari sungai, nak cari 7 jenis bunga bagai kan? Jangan risau, dengan AURA PENGASIH - Titisan Cenuai Shifaa, hanya 7 titisan korang dapat khasiat sama seperti mandi bunga yang selalu diamalkan oleh orang-orang tua kita dulu-dulu. Apa maksud Cenuai tu? Cenuai bermaksud PENGASIH ya kawan-kawan.
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Selalu ramai yang salah faham kan, bila sebut tentang Pengasih ni, ramai yang ingat perkara ini bercanggah dari agama Islam kita dan Khurafat, tetapi tidak ya, yang ini, kita mandi bunga, mandi bunga untuk menaikkan aura positif dalam diri, menyerap aura-aura positif bunga yang terdapat dalam Titisan Aura Pengasih ini. Yang penting Nawaitu kita.
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Bila kita positif, secara tak langsung, kita memberi aura positif juga kepada orang-orang sekeliling kita. Baru lah buat apa-apa kerja pun menjadi.

#AuraPengasih
#7Bunga
#MandiBunga
#Ikhtiar
#Jodoh
#Rezeki
#SeriWajah
#HakakJual

Anda ada masalah tidak disenangi oleh orang sekeliling tak? atau lambat jodoh? atau ingin mengikat kasih sayang dan melembutkan hati seseorang? Jika anda ada masalah-masalah ni, kita boleh ikhtiar, ikhtiar dan cari jalan penyelesaian kepada masalah-masalah ini.
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Ikthtiar adalah suatu fardhu kifayah, jangan berhenti meminta kepada Allah, semoga urusan kita dipermudahkan. .
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Macam mana cara ikhtiar kita? Salah satu cara, iaitu Mandi Bunga. Tapi zaman sekarang ni, mana pulak nak cari sungai, nak cari 7 jenis bunga bagai kan? Jangan risau, dengan AURA PENGASIH - Titisan Cenuai Shifaa, hanya 7 titisan korang dapat khasiat sama seperti mandi bunga yang selalu diamalkan oleh orang-orang tua kita dulu-dulu. Apa maksud Cenuai tu? Cenuai bermaksud PENGASIH ya kawan-kawan.
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Selalu ramai yang salah faham kan, bila sebut tentang Pengasih ni, ramai yang ingat perkara ini bercanggah dari agama Islam kita dan Khurafat, tetapi tidak ya, yang ini, kita mandi bunga, mandi bunga untuk menaikkan aura positif dalam diri, menyerap aura-aura positif bunga yang terdapat dalam Titisan Aura Pengasih ini. Yang penting Nawaitu kita.
.
♡Whatsapp 012-794 7176 Lily♡
.
Bila kita positif, secara tak langsung, kita memberi aura positif juga kepada orang-orang sekeliling kita. Baru lah buat apa-apa kerja pun menjadi.

#AuraPengasih
#7Bunga
#MandiBunga
#Ikhtiar
#Jodoh
#Rezeki
#SeriWajah
#HakakJual

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags