asiandadoll asiandadoll

1021 posts   304429 followers   146 followings

アシアナどっょ🦋  ‪ ‬Da Doll Way ‪QUEEN OF TEENS 💖 ‬ ‪Project Princess BDG4L‬ ‪Mgmt. BookingAsiandoll@gmail ‬(310) 730-3871

https://youtu.be/H9Hjfj5kAo0

ISSA TOUR COMING SOON 🔥 "Kill Bill Tour" #AlbumOtw Friday PHILLY

WE ONLY MAKE HITS 🔥 Da Hits Way @drummaboyfresh @therealbigtrill @cocavango

Rockstar Crazy! 🤑

I'm Bring Out Special Guest THIS SHOW IS UNEXPLAINABLE !!!! PHILLY IN 5DAYS GET TF READY

Yall This Is Not My Fault I'm Waiting On My Team To Drop "KILL BILL VOL1" if it makes y'all feel better I won't get on Instagram until it drops so y'all won't think y'all got me to 300k SOOOOO FAST for nothing but this Tape is tha hardest shit a Girl had spit shit sounds like a album I put my all in this tape I promised y'all I've give to you if y'all helped me reach my goal but I got so many surprise for y'all after the tape drops like a TOUR etc. Please be patience Within the next 12days this tape will be EVERYWHERE!!!! Love you guys Just stay down & don't be on that opp shit switching up on me LOL

Get Some Money Got Endorsed 💎

Da Doll Way Da Young B!tch Shinning Way 😈 #videoshoot *waits patiently for Kill Bill VOL1*

Corner Store Dripped In Bape 💙

Wait Til You Hear What's On KILL BILL VOL1 🦋 But I'm Leaking Only 1 SINGLE

I Ain't Grow Up Smiling So I Just Be Having Fun 🤷🏽‍♀️

QUEEN OF TEENS 💙 #300k Trendsetta #DollsKill

Most Popular Instagram Hashtags