aliyah.monet aliyah.monet

320 posts   6,126 followers   692 followings

BROOKLYN <πš‹πš›πš—&πš›πšœπš>  𝚏.πš”.𝚊 π™²π™Ύπšƒπšƒπ™Ύπ™½π™Όπ™Ύπš„π™΅

Gonna start taking acting more serious soon <tb 2015>

Mood !! Almost time to start wearing less and going out more lol <photo by @petrafcollins>

#MOOD mixtape trash , no bops <don’t ask me why I’m like this, someone’s gotta do it~~

β€œHustle the Hova way
That's why they follow me... they think I know the way
'Cause I took control of things, ballin the solo way And if you counter my trend , I make you my protege β€œ
Nipsey death has inspired me to show not tell, to be a better business person. And that when you die your energy just spreads to the people you love/inspire you really not gone. It’s almost as if your energy is at its most powerful when you die. Depending on the legacy you left behind

ON SOME AUNTIE FLOW SHIT MY NIECE IS REALLY GONNA KILL SHIT NEXT YEAR. IF YOU THINK I HAVE PERSONALITY JUST FUCKIN WAIT LOL deleting but she’s so cute yoooo #wholesome

last day on set. I really don’t know why I’m like this !!!πŸ˜‚ #rightthisway also wish I could post full vid but was too long , @mtv bring cribs back so I can hate my life!!!!

At Frida crib 474747 ju heard angels with me. I felt Fridas soul in these paintings. She captured part of her soul in each of these pieces BIGCANCERENERGY

Not on vacation !!!

Tbt with @avargasphoto loveeeed this shoot and love black and white photos classic shitttt

No gas I never saw this lmao TBT Vogue shouted me out for one of the best fashion igs last year May, FLEEE. Fucks with vogue, been on the website a few times now i gotta get published in that joint!! PROJECT BABY 🍼

Positivity isn’t about being happy all the time, it’s about showing gratitude for what you have and finding solutions instead of victimizing yourself.

gorgeous gangsta

Most Popular Instagram Hashtags