[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

akfsammuel akfsammuel

85 posts   1174 followers   289 followings

jewel! izzy the sunflower! 珠  [ae & svp13] i love my mans so much and matt bullies me for being soft also leave a comment on my sarahah bc i need love :)

https://mindifisauce.sarahah.com/

UHHHHH YALL CAN FIND ME ON MY FUCKING GRAVE ON MONDAY BITCH IM NOT FUCKING READY

hoseok:
me: πŸ’•πŸ’˜πŸ’—πŸ’“πŸ’“πŸ’—πŸ’˜πŸ’•πŸ’˜πŸ’—πŸ’“πŸ’–πŸ’“πŸ’—πŸ’˜πŸ’•πŸ’˜πŸ’—πŸ’“πŸ’–πŸ’“πŸ’—πŸ’˜πŸ’•πŸ’˜πŸ’—πŸ’“πŸ’–πŸ’“πŸ’—πŸ’˜πŸ’•πŸ’˜πŸ’—πŸ’“πŸ’–πŸ’“πŸ’—πŸ’˜πŸ’•πŸ’˜πŸ’—πŸ’“πŸ’–
dt; my crush bc why not πŸ€·πŸ½β€β™€οΈ
ac; mine ;)
song?!? always forever- cults
.
.
fuk u ig and your shitty ass quality you made the you and me part unreadable. im treatin myself i love this boy sm :,)

meme daddy πŸ˜©πŸ’¦
.
ac; mine
dt; @siredalpha @mishasdiary @happycas.edits .
.
wowie wow look its an edit :))) I LOVE MISHA SO MUCH AND I FEEL SO MAD AT MYSELF FOR MAKING THIA THE ONLY MISHA EDIT ON MY ACC IM SUCH AN AWFUL PERSON

my mom deleted ae off the comp again bc shes like that so yee. i wAS in the middle of a jared edit for his bday buT THAT PLAN IS FUCKING CANCELED IM SO PISSED BC IT WAS SO CUTE DKSNSKNDEKJD. so to make up for an edit, have a video of misha collins dancing to cypher p4 on a loop ur welcome

a baby boyβ„’
.
.
dt & ac; @demqn (i friccin adore ur acc)
ib; lot of people
.
i know yall are probably tired of my bts edits but rn they are the easiest to make bc i dont have spn episodes ;)

i love you matt :)
.
.
dt; @sprinqdcy πŸ’“
ib; literally everyone who made one of these
ac; mine!
.
.
matt actually forced me to make this bc hes a rat but im too nice to not make this so matt ur my favorite rat and i hate you πŸ’“πŸ’“πŸ’“ (THE QUALITY IS SHIT AGAIN WTF)

is fear... good?
.
.
dt; @lovseoks πŸ’“
ac; i forgOt .
HAHAAAA YES BITCHES A HOE IS LOWKEY BACK ALSo sorry this isnt spn i have been working on this one for a long time and the computer i used was slow as shit so whoopS (OH MY GOS THIS LOOKS LIKE IT WAS MADE ON A FUCKING TOASTER FUCK OFF IG)
#illuminaterct2

herE take another picture of mE

okay ig yes this is me dont delete me pls this is like that one scene in chicken little where everyone is being attacked by robots i dont like this at all

stay lost
.
.
ac; mine
ib & rm; the collab that ella did
.
i made this over a month ago and i put it on youtube yet i never posted it on here so i mean this is something to see before i hopefully get ae and svp on my moms comp so i can actually edit :) aLSO i know parts of this are really fucking off beat thats because i cut it up into parts for it to render easily
I MIS S IT SO MUCh

this was in my google drive and i just

how much you mean to meΒ πŸ’•

Most Popular Instagram Hashtags