[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

aisymateen aisymateen

502 posts   305073 followers   47 followings

Aisy Mateen  πŸ€“πŸ‘ΆπŸ» @YanaSamsudin & @FadzilZahari son

Sorry semalam bz shoot mommy utk #CJwowShop nak tengok videonya gi IG mommy @YanaSamsudin hihi... .
Kalau nak tengok di @Tv9Malaysia pun ada live 10am nanti 😘
#TheWowShow

Makanan kegemaran masa kini #Mateen .. anak achik sama tak macam Mateen? 🍌🍌🍌🍌🍌 #AisyMateen #1year5monthsold

Mateen tak menang pun walaupun saguhati... sebab tak layak umur! Huhuhu
.
.
Achik acik lain kali buat lah penyertaan umur Setahun punya... 😜😎

Mateen tak kedekut... selalu berkongsi makanan... mommy yang diet.. #Husnuzon

😘 tolong mommy... #CJWowShop

Jemput makan bayam... mommy tak leh makan nanti kena bentan...
.
Ntah tak tahu apa bentan tu tapi dengar mommy daddy cakap camtulah...

Anak daddy....
.
▢️ slide 😌

Mateen masak fish....
.
dah siap masak ni nak gi tengok mommy dalam #TheWowShow @TV3malaysia jam 1pm ni... 😘 #cjwowshop

Makan petang kegemaran... .
.
Kentang goreng....

Semalam bangun tengah malam lapar !! Nasib baik ada roti... jam 2pagi kot.. .
.
Tapi dia cuma tahu sebut "nak air" .. nak makan pun dia kta nak air... .
.
Jadi lah nak...
Banyak akal dia... dah pandai humming humming lagu, buat buat batuk tersedak.. .
.
Hadoiii comelnya...
.
#mateendanmommy #aisymateen

Musim mengajuk.... habislah.... 🀐🀐🀐🀐

Beberapa minit sebelum... .
.
Tahu ke tu dia buat apa? Mandi ke mandikan kolam dia? Adeh....

Most Popular Instagram Hashtags