[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

ahmad_shazlin ahmad_shazlin

57 posts   878 followers   430 followings

Ahmad Shazlin Mustaffarizan  - Hiatus -

😌

🐾🐈

πŸŒ…

Hey Jeevanraj Krishnasamy, selamat ulangtahun kelahiran yang ke 28. Aku tahu , kau telah melalui tahun yang mencabar. Macam macam dugaan dan cabaran terjadi (rasanya kau tahu apa terjadi) .Walaupun amma dah tak ada untuk ucap selamat hari lahir, dia mesti bangga dengan anak dia.. Tengok apa yang kau sudah capai dan akan capai dalam umur kau. Aku doakan kesihatan kau pulih dah semoga impian kau tercapai.
Terima kasih mewarnai hidup aku sebagai seorang sahabat dan keluarga untuk aku..
Selamat Hari Lahir Jeevan πŸŽˆπŸŽˆπŸŽ‚

🌷

Saja je nak lawan @mmmt_ira ... batu batu #irabulutick #shazlinbluetick #jeevangoesvacay

kemanakah kita lepas ni?? This trip tak akan berjaya kalau @gvan.89 tak bersungguh sungguh ajak pergi.. walaupun ada masalah πŸ’°πŸ’΅.. dia tetap nak.. terima kasih sahabat/ brother from another mother and father .. #shazlinbluetick #jeevangoesvacay #travelgoals

🌷 🌷

Once in a life time. Syukur masih sempat. Anda bila lagi?? 😘#ski #snow #shazlinbluetick

Taj Mahal βœ”οΈβœ”οΈ #india #tajmahal

Done πŸ“Έ

πŸŒ³πŸƒ

Most Popular Instagram Hashtags