ah_dorkable ah_dorkable

226 posts   1,892 followers   1,225 followings

๐ŸŒผDeontrinese๐ŸŒผ  ๐ŸŒผPretty much my face and stuff I make๐ŸŒผ ๐ŸŒธI sometimes cosplay๐ŸŒธ ๐ŸŒป24๐ŸŒป I have a cute lil' shop that you should check out~ For custom orders just Dm

Sooooo
I HAD A BLAST AT AWA AND I'M HELLA SAD THAT IT'S OVER!!!
I'm so so sorry that I don'T have better pics of my magical girl deku๐Ÿ˜ฅ!!! This was Thursday and me and @animenotanime we're having so much fun meeting new people that we totally forgot!!! Thank you everyone that made our con awesome even on the first day and thank you everyone that has followed my journey with making my DEKU!!!! If we took pics together please tag me!!!!๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜… (Y'ALL I SAW MY "MOM" ((Deku's mom)) !!! I said HI mom and she said hi sweetie!!!๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’š๐Ÿ’š) #animeweekendatlanta #animeweekendatlanta2018 #awa2018 #awacon #magicalgirl #crochetcosplay #yarnporn #yarnaddict #makerstrong #dekucosplay #deku #blackgirlmagic #blackcosplaygirl cosplayer #besties #sims4 #heroacademia #myheroacademiacosplay #midoriyaizuku #deku #greenhair

Hiya folks!
AWA is approaching fast and most of my cosplays are already packed up!

I really don't have any other cosplays that are already made so take this adorable URARAKA ...and a coupon code to my shop.....swipe to the last pic ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ #knitstagram #knittersofinstagram
#pastel #entrelac #headband #handmade #madewithlove #blackcosplaygirl #blaclcosplayer #closetcosplay #uraraka #ochakouraraka #myheroacademiacosplay #myheroacademia

Oh look its my face outside of cosplay again lol

Look at this hella cute beanie!!! It's the bubble take over beanie pattern by @janknits.hooked and I'm so in love with it!!! I tried to take some "Janet like" pics but I'm not sure I'm doing it right ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜† Oh and a quick reminder for those that don't know! I'm having an end of summer sale!!
Apply the code "Dork20" to get 20% off when you spend at least $10.00 on all items (expires at 12:00AM CDT on 10/30/2018)
This even applies to sales items!! Everything must go y'all!!! #knittersofinstagram #knitstagram
#knitter #yellow #bubble #beanie #yarn #yarnporn #yarnaddict #craftersofinstagram #crafters

I made a cute skirt with nothing but scrap yarn!!!
I love so MUCH!! I wanna make MORE ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž #makerstrong #crochet #crochetersofinstagram #crocheted #crafts #craftersofinstagram #skirt #shortskirt #highwaistedskirt #adorable #colorblock #yarnporn #yarnaddict #naturalhair #greenhair

Here have three more pics of my kars COSPLAY!~ Have a great weekend y'all!๐Ÿ’•๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’ž #crochet #crochetcosplay #crocheted #cosplay #blackcosplaygirl #blackcosplayer #blackgirlmagic #cosplayer #Kars #pillarmen #jojosbizarreadventure #jojo #jjba #jojopart2 #makerstrong #friday #cosplaywip

About two weeks ago I painted these roses (that I sculpted months ago ๐Ÿ˜…) and made this really pretty hair comb!!! This cutie is now available and ready to ship!

Be sure to click on the link in my bio to shop more adorable accessories!!
( ahdorkable.storenvy.com )

#makermonday #makerstrong #handmade #homemade #madewithlove #clay #clayflowers #hair #haircomb #hairaccessories #accessory #flowers #roses #gold #iridescent #cute #kawaii #Monday #shopupdate #onlineshopping #pink #orange

ITS NOT FINISHED BUT its FINISHED

SOOO MANY LOOSE ENDS TO SEW AND THINGS TO STRAIGHTEN OUT
I AM SOOOOO TIIIREEEDDD ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜Œ But anyway magical girl Deku is a GO!

#crochet #crocheted #crochetersofinstagram #dress #bows #blackcosplaygirl #blackgirlmagic #magicalgirl #cosplayer #cosplay #wip #heroacademia #myheroacademiacosplay #deku #izukumidoriya #naturalhair #greenhair

Hi its been a ...week since I last post sooooo here is my Kars!!!
I'm still not finished but here ya go lol
I did a mini spam in my story with more pics so if y'all wanna check that out that would be cool๐Ÿ‘Œ

#crafters #crafts #craftersofinstagram #blackcosplaygirl #blackcosplayer #cosplayer #wip #cosplay #jojosbizarreadventure #jojokars #jjba #Kars #pillarmen #crochet #crochetcosplay #crochetersofinstagram

Good morning everyone!

I finally added this super cute crochet Waterlily pin to my shop and it's ready to ship!๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐ŸŒบ๐ŸŒธ For more adorable accessories be sure to click the link in my bio and head over to my storenvy!!โœจโœจโœจ
( ahdorkable.storenvy.com)

#crochet #crochetersofinstagram #crafts #crafters #diy #handmade #homemade #madewithlove #adorable #accessory #accessories #waterlily #flower #pin #brooch #cute #shopupdate #yarnporn #yarnaddict

!!!PLUS ULTRA !!! This is my incomplete Magical girl Deku and also the first pic as a 24 year old ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†โœจโœจโœจ I have a long list of things to do before I can call this bad boi finished!!๐Ÿ˜… Thanks so much for the bday yarn @theluxcrafter!!! This blue really saved my buns๐Ÿ˜†๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž Contacts from @uniqso

For anyone that would like to support my crazy yarn creations I have a Ko-fi now! Link is in my bio!!!๐Ÿ˜†โœจโœจโœจ #makermonday #crochetcosplay
#crochetersofinstagram #crochet #blackcosplaygirl #blackcosplayer #blackgirlmagic #myheroacademia #youngmidoriya #myheroacademiacosplay #dekucosplay #izukumidoriya #magical #wip #yarnporn #yarnaddict #anime #manga #naturalhair #greenhair

(!!Giveaway is Closed!!)
Its finally here!
My 1.7k Birthday Giveaway!!! Thank you so much for all the love and support y'all!๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œโœจ๐Ÿ’œ๐Ÿ’™๐Ÿ’š
(I'm sorry it took so long but its HERE!!!) โœจOne lucky winner will win โœจ
๐Ÿ’šA super cute star pillow
๐Ÿ’™2 pairs of earrings
๐Ÿ’œ2 coaster ~Rules~
*Must be following me
*Must like this post
* Comment 2 or more friends that you think will like these cute goodies
*Repost for an extra entry *U.S. Residents only (SORRY my international followers!!)
*Giveaway ends July 15th at 12:00am

#knittersofinstagram #knitstagram
#crochetersofinstagram #crochet #crafters #crafts #giveaway #starplush #coasters #earrings

These are my butterfly wings so far~
I've run out of orange yarn so I'll be working on other things until I get the chance to get some more~

I'm most likely going to add bows and gems to them so they can match my dress~

#crochet #crocheting #crochetcosplay #makerstrong #makers #crafters #crafts #yarnaddict #yarnporn #cosplay #cosplaywip #wings #butterflywings #star #starbutterflycosplay #starvstheforcesofevil #starbutterfly

Most Popular Instagram Hashtags