aeril_zafrel aeril_zafrel

3,270 posts   2,870,235 followers   891 followings

AERIL ZAFREL  πŸ“¨ respectedcitizen@gmail.com FB : Aeril Zafrel Twitter : aerilzafrel Fans IG: @zafrel_geng follow : @wawacosmeticshq @wawasoftlens_hq @wawaserumhq

ya allah comelnya ayahnya😊😊😊 macam nak cubit je kan??

ada bunyi sabah ka cakap dia??

yeaa!!! stok baru dah sampai!!! sekarang korang boleh beli barang @wawacosmeticshq secara combo .. jimat duit pos korang😊😊😊
.
weii tolong suport business bini aku ...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜….
#wawacosmetics #wawaserum

lunch dengan awek turkey . sapa masih ingat lagu ni?? abaikan style tudung ntah pape tu..

ni kalau aku brake ni, tercucuk tak mata dia??πŸ€”πŸ˜‚πŸ˜‚ #wawacosmetics #wawaserum

kenapa botol ada penutup.tapi tak da pendahuluan?? πŸ€”πŸ€”πŸ€” dan kenapa tak ada kena mengena dengan gambar???

ni la rutin harian tiap malam... main bayang2 dinasour

sapa pernah tengok citer ni?? tapi apahal lagu turkey ni??πŸ˜…πŸ˜… πŸ‡ΉπŸ‡·πŸ‡ΉπŸ‡·

ni la masalah perempuan! bendera merah je jerawat keluar😭😭 tapi tak risau da sbb serum ni anti bacterial so jers boleh kecut cpt😍

5 natural ingredients yg ada dlm wawaserum

Aloe vera
Cucumber
Olive
Cactus
Wheat seed
Sgt bagus for antioxidant, soothing, hydrating and anti bacterial.. so cpt dapatkan wawaserum .. go IG @wawaserumhq n klik link je kat bio tu ataupun whatsapp utk order ok.😘😘 #wawaserum

betulke perempuan kalau tengah lapar kita jangan kacau?

hello SPRM tolong siasat budak ni.. barang kemas terlalu banyak😱😱😱

apahal ayah lagi comel dari hayla ni??? korang perasan tak?

Most Popular Instagram Hashtags