adisuperkips adisuperkips

195 posts   11,329 followers   7,312 followings

CICAK93  UNFOLLOWDETECTED

Akhirat jua yg kekal selamanya...
Salam maghrib geng seperjuangan...
#kawasakininjarr
#pencintaduaroda
#pejuangdarat
#adik2tumpanglalu

Kita main moto je..jangan risau kita tak mainkan hati pompuan...
#kawasakininjarr
#jenterapejuang
#jenterapadu
#babysharkhighway
#sukanpermotoran
#sukanduaroda

Agak2 kalau aku nak jual besi buruk ni ade yg nak x ? Cer tag kengkawan yg nak beli RR tu...mana tau rezeki Dorang ☹️☹️☹️☹️ cond tiptop
#jenterapejuang
#jenterapadu
#pejuangdarat
#pencintaduaroda
#peminatkawasakininja150rr

1 tips kalau nak berjaya: jgn ada sifat iri hati dengki khianat lahanat lahabau dengan kejayaan orang lain😎😎😎
#kamixramai #pejuangdarat #sukanduaroda #sukanpermotoran

Orang2 yg mengutuk kita dibelakang kita biasanya ada 9 sebab
1 kita lebih berjaya dari dia
2 kita memiliki apa yg dia tak ada
3 dia cemburu
4 dia dengki
5 dorang bodoh
6 dia bangang
7 dia lembu
8 dialah musibat
9 dia kambing 😂😂😂😂
Terlebih pulak hihi
#kawasakininjarr #ninjarr150 #ninjarr #peminatkawasakininja150rr #peacejanganturun #jenterapadu #jenterapejuang #sukanduaroda #sukanpermotoran #adik2tumpanglalu #pejuangdarat

Nak berjaya kena la usaha... Nak bahagia meh kawin Ngan sy 😂😂😂 gurau2 je xnak kne tarik telinga lagi dah haha...
#kawasakininjarr #ninjarr
#ninjarr150 #converse #goprobeahero #gopro #jenterapejuang #jenterapadu #sukanduaroda #sukanpermotoran #kakymotorofficial

Banyak2 moto RR kat mega gathering superkips moto ni la yg paling aku minat @_adeksuper_ @_abangsuper_ 😀😀😀
Panas membara 😁😁😁
#gatheringsuperkips
#gatheringsuperkips2018
#kawasakininjarr
#jenterapejuang
#sukanduaroda
#sukanpermotoran

DERITA...Orang tua mana la yg rela anaknya berkawan dengan Mat rempit yg xde masa depan macam sy ni 👍👍yg pernah merasa je faham perasaan kita... tengok pic sebelah 💔💔💔
#matrempit
#matrempitofficial_
#kawasakininjarr
#peminatkawasakininja150rr
#kakymotorofficial
#jenterapejuang
#pejuangdarat
#pencintaduaroda
#sukanduaroda
#sukanpermotoran

Last video santai raya... Salah silap minta maaf geng jika diberi umur panjang kita jumpa raya tahun depan tq support @badrulamin97_ @khairl_nzm @lqmnnrhkm_ @norhidayah_haris @arif_othman93 @faiz_ijat98 @yiee21 @aidaysmnn @s.farizaa @muhdharz._

Ade x geng2 banting... Meh lepak sekali...selamat hari raya geng mohon maaf lahir batin...
#sukanduaroda
#sukanpermotoran
#ninjarr
#pejuangdarat

Most Popular Instagram Hashtags